کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آرایش جنگی سپاه برای مقابله با کرونا

ایرنا , 22 مهر 1399 ساعت 18:00


گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که آرایش امروز ما آرایش جنگی برای مقابله با کرونا است گفت: ظرفیت امروز سپاه در تمام کشور چه در نیروی زمینی، چه دریایی و چه در بیمارستان‌ها و بسیج هم محیا و هم در میدان است.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی  افزود: میدان مبارزه با کرونا، آزمایش بسیار بزرگی بود که جامعه پزشکی و درمانی را با مفاهیم خیلی زنده و زیبا و درخشانی مثل شرافت، فداکاری، وفاداری، ایثار و از خود گذشتگی معنا بخشید و به تصویر کشید. تصور من این است که خیلی در ارتفاع بخشیدن شخصیت جامعه پزشکی موثر بود و همچنان این تاثیر برقرار است. وی ادامه داد: یک حماسه خلق شده است و چیزی فراتر از یک کار حرفه است. تلاش‌های حرفه‌ای ارزشمند است ولی این تلاش‌های حرفه ای با معانی دیگری پیوند می خورد که از آن گذشت، ایثار،ترجیح دادن حیات دیگری برخود و فداکردن سلامت خود برای سلامت بخشیدن به جامعه معنا می شود بسیار زیبا است و یک فرهنگ خیلی درخشان و برجسته  در جامعه ما در حال شکل گیری است.
فرمانده کل سپاه گفت: کسانی که در عرصه درمان کرونا نقش قوی ایفا کردند خیلی در آفرینش این بعد از فرهنگ جامعه که یک بعد افتخارآفرینی است و اصلا تراز شخصیت ملی ما را  در سطح نظام بین الملل بسیار بالا برد و بهبود بخشید و افتخار آفرید بنابراین وظیفه خود می دانیم که در کنار وزارت بهداشت که پرچمدار بزرگ سلامت کشور هستند و این مسیر درخشان را باز کردند و به جامعه هم تعادل و هم آرامش و ثبات و امنیت روحی و روانی بخشیدند باشیم.


کد مطلب: 236240

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/236240/آرایش-جنگی-سپاه-مقابله-کرونا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir