به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۲۳۶۳۳

اسامی اساتيدبازنشسته‌اجباری اعلام شود

گروه سياسي: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با ارسال نامه​ای به دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از وی خواسته اند تا اسامی استادان اخراجی یا استادانی را که به اجبار بازنشسته شده اند، اعلام کند.
اسامی اساتيدبازنشسته‌اجباری اعلام شود
در این نامه، ضمن تبریک به دکتر فرجی​دانا به عنوان وزیر علوم، آمده است: امید است با رعایت اعتدال در فکر و عمل و پیگیری سیاست​های کلی رهبری در زمینه آموزش عالی موجبات سربلندی جامعه دانشگاهی کشور را فراهم آورید. نویسندگان این نامه افزوده​اند: یکی از مباحث مطروحه این روزهای جامعه دانشگاهی، وجود استادانی است که در سال های گذشته اجباراً بازنشسته یا اخراج شده​اند، و این در حالی است که مقامات وزارت علوم در سال​های گذشته این گونه آمار را تکذیب و تا حدودی نفی می​کنند و از سوی دیگر منتقدان، آمار هایی ارائه می​کنند که در صورت صحت باید تصمیم​های جدی و قابل توجیهی را اتخاذ کرد.

این نامه می​افزاید: در این میان گروهی از افراد تعداد این نوع استادان را بی​شمار و گروهی دیگر معدود و انگشت شمار می دانند که آن هم به خاطر مسائل و مشکلات عدیده از کار برکنار شده​اند. این نامه ادامه می​دهد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز از حضرتعالی درخواست دارد تا پس از بررسی های همه جانبه، آمار دقیقی از تعداد این گونه استادان همچنین علت اخراج و بازنشستگی اجباری را به جامعه دانشگاهی کشور اعلام نمایید. این تشکل نوشت: این اقدام حضرت عالی می​تواند مانعی باشد برای کسانی که می​خواهند حقیقت را ذبح نموده و به گونه ای دیگر منعکس نمایند. با این اقدام شما یا باید مسئولین وزارت علوم در سال های گذشته پاسخگوی اقدامات خودشان باشند و یا منتقدین شان می باید جوابگوی ادعاهای خود باشند.
مرجع : ايرنا

اردبیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۱۸:۵۴
راستی از اردبیل هستم,اینترنت مخابرات.بهترین آرزوهارو براتون دارم. (182850)
اردبیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۱۹:۴۴
بهار جان مال من درست شد ولی دوستم باز مشکل داره. (182861)
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۲۱:۲۴
چرا از محمود جونتون این درخواست ها رو نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟ (182895)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۲۱:۴۰
خواهشا به اینا نگید انجمن اسلامی
انجمن اسلامی شیراز منحل شد.
فقط یه انجمن فرهنگ و سیاست داره که سالهای آخر داشت یه نفس می کشید. (182900)
سعید
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۲۱:۵۴
کاش در خبر ذکر میشد انجمن اسلامی "مستقل" تا متوجه شوید چه کسانی هستند اعضای این انجمن و هنوز بی اعتماد هستند به این خبرهای دولتمردان و اعضای خوب "انجمن سیاست و فرهنگ دانشگاه شیراز" (182903)