کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مردی​که غارهای شگفت‎انگیز میسازد/تصاوير

باشگاه خبرنگاران , 14 آذر 1392 ساعت 16:54

گروه جامعه: غارها از گذشته محلی برای حضور انسان​ها بوده است و ارتباط خاصی میان آدم​ها و غارها وجود دارد. تحقیقات بسیاری به عنوان روانشناختی انجام شده​است که این موضوع را ثابت می​کند.


در ابتدای تاریخ، غار محلی برای زندگی انسان​ها بود و سپس انسان​ها زندگی روی زمین را آغاز کردند و غارها به محلي خلوت تبدیل شد. انسان​ها در طول تاریخ ارتباط خود را با غار حفظ کردند و توانستند به جایگاهی برسند که غار را در سلطه خود درآورند و شاید از آن درآمدزایی هم بکنند. «راو پائولته» مردی است که یکی از عجیب​ترین سرگرمی​ها را در دنیا برای خودش انتخاب کرده​است و روزانه مشغول غار کندن است. این مرد به عنوان فردی شناخته می​شود که غارهای شگفت​انگیز خلق می​کند.



تنها وسیله​ای که «پائولته» از آن استفاده می​کند تیشه است و این هنر اوست که غارهای شگفت​انگیز را به وجود می​آورد. این مرد که پیش از اين پستچی، کشاورز و افسر نیروی دریایی آمریکا بوده​است این روزها مشغول کندن غار در نیو مکزیکو است.



این مرد 67 ساله برای اولین بار در سال 1985 و بر اثر اتفاقی ساده به این کار علاقمند شد. او سپس یک غار کوچک تراشید اما همین غار کوچک به قدری زیبا برد که میلیون​ها توریست را به خود جذب کرد. همین باعث شد تا او کار خود را جدی بگیرد. این مرد هم اکنون مشغول به کندن یک غار عظیم است که می​تواند میلیون​ها نفر را به خود جذب کند. این غار چشم​اندازی 10 ساله برای پایان یافتن دارد و حالا تنها سه سال از آن گذشته​است.


کد مطلب: 23634

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/23634/مردی-که-غارهای-شگفت-انگیز-میسازد-تصاوير

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir