به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۲۳۶۴۶

هفته‌هفدهم لیگ‌برتر؛ در 3بازي گلي نروييد!

گروه ورزشي: تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و دو ديدار ديگر امروز هم 0-0 به پايان رسيد.
هفته‌هفدهم لیگ‌برتر؛ در 3بازي گلي نروييد!
روز نخست از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آغاز شد. در این بازی که از ساعت 15 امروز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد دو تیم در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند. با این نتیجه استقلال موقتا در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند و جایگاه سپاهان هم در مکان ششم تغییری نکرد.

تیم‌های فجرسپاسی شیراز و فولاد خوزستان هم در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر و در رقابت با یکدیگر به تساوی بدون گل دست یافتند. در دیدار همزمان نیز راه‌آهن مقابل سایپا با همین نتیجه متوقف شد. فولاد با این تساوی 29 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال موقتا در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. فجرسپاسی هم با 14 امتیاز در مکان پانزدهم جدول ایستاد.

در دیگر بازی همزمان تیم‌های راه‌آهن سورینت و سایپا البرز نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند. راه‌آهن با این تساوی 14 امتیازی شد و با یک پله صعود جای ذوب‌آهن را در مکان چهاردهم گرفت. سایپا نیز با 24 امتیاز در رده هفتم ایستاد.

۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۱۷:۲۰
این است تاثیر اعتدال.حتی تیمها هم امتیازها را تقسیم میکنند! (182848)
حسن از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۲۰:۲۳
سپاهان در دقایق زیادی از بازی بر استقلال سر بود. انشاء الله باز هم قهرمان بشه. (182875)