به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۲۳۶۵۱
بهتر است با اسپانیا، برزیل و آلمان همگروه نشویم

نظر رونالدو در باره قرعه‌كشي جام جهانی

گروه ورزشي: ستاره تيم ملي فوتبال پرتغال براین باور است که تیم ملی کشورش می‌تواند پدیده جام جهانی باشد.
نظر رونالدو در باره قرعه‌كشي جام جهانی
کریستیانو رونالدو این روزها لیدر شماره یک تیم ملی پرتغال است. او نه تنها مثل یک کاپیتان فکر می کند، بلکه رفتارهایش نیز مثل یک کاپیتان است. او حالا برترین گلزن تاریخ تیم ملی پرتغال است و مهمترین بازیکن فوتبال این کشور بعد از اوزه بیو است. تیم ملی پرتغال در دیدار برگشت پلی آف جام جهانی توانست صعود وحضورش در جام جهانی 2014 را قطعی کند. آنها مقابل سوئد به پیروزی رسیدند و حالا رونالدو حس می کند که به هدفش رسیده ولی یادآوری کرده که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. رونالدو پرتغال را تیمی می داند که بازیکنانش مدتهاست درکنار هم بازی کرده اند و می توانند به هر تیمی آسیب برسانند.

رونالدو حالا در صحبت هایی که در روزنامه مارکا بازتاب یافته، شانس قهرمانی تیمش در جام جهانی را رد می کند: برزیل، اسپانیا و آلمان مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی هستند. شاید رویارویی با این تیم ها در جام جهانی چندان دلنشین نباشد ولی ما از الان راجع به این مسائل فکر نمی کنیم.ما اعتماد به نفس بالایی داریم، خوب بازی می کنیم و به هدفمان که رسیدن به جام جهانی برزیل بود رسیده ایم. امیدواریم که قرعه رویارویی زودهنگام با یکی از این تیم های قوی به نام ما در نیاید.

حضور در جام جهانی برزیل سومین تجربه حضور رونالدو در جام های جهانی خواهد بود.او حالا در بهترین روزهای فوتبالی اش، چه از نظر احساسی و چه در زمین چمن. ستاره پرتغالی در این باره که ایا این جام جهانی، جام جهانی اوست به خبرنگار رادیو مارکا گفت:« شاید این طور باشد. البته این بستگی به خیلی چیزها دارد. مثل اینکه فصل را چطور به پایان ببرم و آیا در اوج آمادگی باشم یا نه. الان حس خوبی دارم و می خواهم این روند را تا پایان فصل حفظ کرده و بعد جام جهانی خوبی را پشت سربگذارم.»