به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۲۳۶۵۵۱

سریال‌های پاییزی نمایش خانگی رکورد زد!

گروه فرهنگ و هنر: پاییز 99 پربارترین فصل برای سریال‌های نمایش خانگی بوده است چون هم از نظر تعداد و هم از نظر محدودیت رکورد‌هایی را برای خودش ثبت کرده است.
از حضور نوید محمدزاده و هومن سیدی تا محمدرضا گلزار، همگی سوپراستار‌ها دور هم جمع شده اند تا پاییز کرونایی مفرحی را برایمان به ارمغان بیاورند.
نمایش خانگی که بازار داغی برای سریال سازان شده است و همگی علاقه پیدا کرده اند تا آن را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند و در رکورد زنی بازدید از هم پیشی بگیرند. در این مقاله قصد معرفی سریال‌های نمایش خانگی که در پاییز یا زمستان 99 پخش می‌شود را داریم، پس خواهشمندیم با دقت تا آخر آن با ما همراه باشید و از سایت دانلود فیلم ( زردفیلم ) مارا همراهی کنید.

سریال قورباغه
فیلمبرداری این مجموعه که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود از بهار 99 سر گرفته شد تا برای آبان 99 آماده عرضه در زردفیلم شود. سیدی در این اثر از نويد محمد زاده، صابر ابر، فرشته حسينى، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار و مهران غفوریان در کنار چهره‌های جدید استفاده کرده است.
قروباغه پتانسیل بهترین سریال تاریخ نمایش خانگی را دارد. حضور نوید محمدزاده و هومن سیدی به عنوان کارگردان برای اولین بار در نمایش خانگی میتواند شروع تحول جدیدی باشد. هومن سیدی که با کارگردانی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده انتظارات مخاطبان خود را بالا برده است پیش بینی لقب بهترین سریال تاریخ ایران دور از انتظار نیست. فیلمبرداری «قورباغه» در ۱۶ قسمت انجام شده است. نام تنها پلتفرم وی او دی پخش کننده و تاریخ دقیق نمایش این سریال به زودی اعلام خواهد شد.
مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری
مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر
موسیقی: بامداد افشار
طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان
مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی
طراح صحنه: محسن نصراللهی
طراح لباس: الهام معین
دانلود سریال قورباغه 



سریال گیسو (عاشقانه 2)
گیسو یا همان فصل دوم عاشقانه می‌تواند رکورد تعداد تماشاگران در نمایش خانگی را به نام خود ثبت کند. فصل اول سریال عاشقانه که به عنوان محبوب ترین سریال نمایش خانگی انتخاب شد. این بار با فصل دوم قرار است رقابت سختی را با سریال قورباغه تجربه کند. باید نظر تماشاگران را پس از پخش هر دو سریال ببینیم تا برنده ی این رقابت مشخض شود. این سریال با کارگردانی منوچهر‌هادی و بازیگران سرشناشی همچون محمدرضا گلزار، حسین یاری، هومن سیدی ، ساره بیات و‌هانیه توسلی و... از پاییز 99 در وبسایت زردفیلم آماده دانلود می‌باشد.
سریال گیسو ادامه ی فصل اول آن و پس از داستان آخرین قسمت عاشقانه است اما با داستانی جدید و کسی که فصل اول آن را ندیده باشد چیزی از این سریال از دست نمی دهد و داستان کاملا مجزا دارد.
نویسندگان: علیرضا کاظمی پور،سعید جلالی
مدیر فیلمبرداری: محمد افسری
دانلود سریال گیسو



سریال سیاوش
سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده  و بازیگران مطرحی همچون امیر جعفری ، رضا کیانیان ، میلاد کی مرام ، شبنم قلی خانی، پرویز پورحسینی پاییز 99 وارد نمایش خانگی می‌شود. سریالی ملودرام با رگه‌های تند نقد اجتماعی است که درکف جنوب شهر تهران تولید شده. سیاوش عنوان جدید سرو رسانه پارسیان پس از پخش سریال موفق ممنوعه است. بازیگران تکراری نسبت به سریال قبلی و تهیه کننده همیشگی از ویژگی‌های منفی این سریال است. مهدی یاری تهیه کننده ی سریال که عقیده دارد به ترکیب برنده نباید دست زد. یکی دیگر از ویژگی‌های منفی سریال حضور میلاد کی مرام در نقش بی اعصاب همیشگی است.
تهیه کننده: مهدی یاری
کارگردان: سروش محمدزاده
ژانر : درام , اجتماعی
دانلود سریال سیاوش
 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها