کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا کاغذ دیواری انتخاب مناسبی در دکوراسیون داخلی است؟

27 مهر 1399 ساعت 15:32

گروه کسب و کار: امروزه بسیاری از افراد، به جهت داشتن یک زندگی شیک و دلچسب و برطرف‌سازی نیازهای روحی خود و خانواده، توجه ویژه‌ای به دکوراسیون داخلی دارند. در واقع این امر را می‌توان بدین شکل تعبیر کرد که افراد سعی می‌کنند ذهنیت، نگرش و خلاقیت خود را ازطریق چیدمان‌، رنگ‌ها و مشخصات دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کارخود به سایرافراد نشان دهند. اما بایستی بدانید که دکوراسیون داخلی هر فضا از چندین بخش مختلف تشکیل شده است که بایستی به آن‌ها آگاهی کاملی داشته باشید.


استفاده از کاغذ دیواری در فضا، یکی ازمحبوب‌ترین بخش‌های دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. در گذشته دکوراسیون داخلی به چیدمان مبل وهارمونی رنگ‌ها محدود می‌شد، اما حالا با وجود کاغذ دیواری، شما می‌توانید از فضای دیوار هم بهره ببرید. اما چرا کاغذ دیواری انتخاب مناسبی در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود؟ با ما همراه شوید تا در ادامه به بررسی و پاسخ این دسته از سوال‌ها بپردازیم.

کاغذ دیواری، چگونه دکوراسیون داخلی فضای کار و منزل شما را متحول می‌کند؟!
بسیاری از ما هرچند وقت یکبار به منظور زیبایی و جذابیت بصری فضای کاری و یا محل زندگی خود، دست به تغییرات هرچند کوچک دکوراسیون داخلی می‌زنیم. اما کاغذ دیواری را می‌توان یکی از پرمصرف‎ترین ملزومات دکوراسیون داخلی دانست. همانطور که می‌دانید کاغذ دیواری محصولی برای پوشش دیوار‌های داخلی است. این متریال به دلیل تنوع بالایی که در رنگ و سبک دارد، فضای کاری و منزل شما را قطعاَ متحول می‌کند؛ یک تحول در معنای مثبت. درواقع شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری فضای بی روح دیوار را پوشش دهید و به دکوراسیون داخلی خود معنا ببخشید.

هرآنچه از کاغذ دیواری باید بدانیم!
 احتمالا شما به عنوان، مخاطب و مشتری که برای اولین بار، قصد استفاده کاغذ دیواری را دارید سوال‌های متعددی  ذهنتان گذر می‌کند که در این بخش به بررسی آنها می‌پردازیم.

طول عمر کاغذی دیواری چقدراست؟!


می‌توان گفت، طول عمر کاغذ دیواری تا حدی زیادی به  مشخصات کاغذ دیواری وانتخاب شما بستگی دارد. به طورکلی وقتی شما از یک کاغذ دیواری مرغوب و قابل شستشو استفاده می کنید، چندین سال می توانید آن را تمیز کرده و بدون تغییر رنگ و مانند روز اول و با همان زیبایی از آن استفاده کنید. کاغذ دیواری نیز مانند سایر متریال‌ها نیاز به مراقبت دارد. اما شما با رعایت چند نکته پس از نصب کاغذ دیواری می‌توانید، طول عمر کاغذ دیواری خودرا را افزایش دهید:
•    رطوبت و نشت آب: آب دشمن طول عمر کاغذ دیواری شماست. بلافاصله پس ازنشت لوله کشی، آسیب دیدگی سقف و خرابی لوازم خانگی را حل کنید تا به کاغذ دیواری آسیب نزند.
•    عدم نصب اصولی: گاهی علائم و حباب هایی روی دیوارها مشاهده می کنید، ناشی از نصب نادرست است. در این شرایط می‌توانید ترمیم و یا از نصب مجدد استفاده کنید.
•    موریانه: قبل از نصب کاغذ دیواری با سم پاشی فضا، خیال خود را از این مشکل آسوده کنید.در غیر این صورت از طول عمر کاغذ دیواری شما کم می‌شود.

نحوه کندن کاغذ دیواری به چه شکل است؟!
نحوه کندن کاغذ دیواری از دیوار، با توجه به عمر کاغذ قبلی و اندازه دیوار، دارای سختی است. اما با توجه به مراحل پایین( مراحل نحوه کندن کاغذ دیواری) به راحتی می‌توانید کاغذ قبلی از دیوار محو کنید.
•    مرحله اول: در نحوه کندن کاغذ دیواری بایستی بدانید که هر آنچه بر روی دیوار نصب کرده‌اید بردارید. سایر وسایل را در وسط اتاق جمع کنید و روی آن‌ها نایلون بزرگ بکشید.
•    مرحله دوم: در نظر داشته‌باشید امروزه کاغذ دیواری‌ها به صورت خشک از دیوار کنده می‌شوند و نیازی به مواد شیمیایی نیست؛ پس از کاردک استفاده کنید. در صورتی که کاغذ تکه تکه شد، در این صورت از آب یا مواد شیمیایی استفاده کنید.
•    مرحله سوم: در این مرحله، به آرامی با کاردک یا ابزار مخصوص این کار، روی کاغذ دیواری را خراش دهید.
•    مرحله چهارم: در مرحله چهارم نحوه کندن کاغذ دیواری، دو قسمت از کاغذ دیواری را با یک اسفنج یا غلتک رنگ که در آب‌گرم یا مخلوط آب‌گرم و مواد شیمیایی فرو برده‌اید، خیس کنید. پس از اینکه دیوار مرطوب شد، کاغذ دیواری را از دیوار جدا کنید. آب‌گرم، چسب قبلی را شل کرده و کارتان را راحت‌تر می‌کند. بهتر است از درز کاغذ دیواری شروع کنید و یک کاردک پهن زیر لبه کاغذدیواری بگذارید تا کندن آسان‌تر ‌شود.
•    مرحله پنجم: با توجه به مدت زمانی که کاغذدیواری همراه چسب بر دیوارمانده است ممکن است برای شل شدن چسب احتیاج شود، دیوار را چند بار مرطوب کنید.
•    مرحله ششم: بعد ازاتمام کار و کندن کاغذ دیواری اجازه دهید دیوار کاملا خشک شود و بعد با محلول آب و TSP دیوار را شستشو دهید.

کاغذ دیواری انتخابی مناسب در دکوراسیون داخلی!
پس ازبررسی کاغذ دیواری، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که کاغذ دیواری انتخابی ویژه برای دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود‌‌؛ چرا که متریال کاغذ به دلیل تنوع نصب راحت در کمترین زمان ممکن، نسبت به سایر دیوارپوش‌ها مقرون به صرفه‌تر است. کاغذ دیواری‌ها به دلیل اینکه دارای نقش و بافت بسیار متنوع هستند، درهر فضایی زیبایی و وزن بصری ایجاد می‌کنند و می‌توانند بین اجزای دکوراسیون داخلی تعادل ایجاد کنند. بطور مثال در ادامه به چند نکته جهت همانگی سایر اجزای دکوراسیون داخلی با مشخصات کاغذ دیواری شما اشاره می‌کنیم.


چطور کاغذ دیواری را در کنار سایر اجزای دکوراسیون داخلی بکار ببریم؟
•    اگر مبلمان‌ها به رنگ قهوه‌ای یا کرم هستند، ازکاغذ دیواری با رنگ بژ و طلایی انتخاب کنید.
•    دیوار نهارخوری و دیوار پشت تلویزیون معمولا با رنگ تیره جذاب می‌شود.
•    اگر از پرده‌‌های گلدار استفاده می‌کنید، کاغذ دیواری‌های ساده انتخاب مناسبی محسوب می‌شود و کوسن هایی با پارچه پرده برای مبلمان درست کنید.
•    اگر کاغذ دیواری هایی با طرح هندسی دارید، همان طرح را در پارچه کوسن بکار ببرید.
•    اگر از ترکیب کاغذ دیواری های گل دار با ساده رنگی استفاده کرده‌اید، می توانید مبلمانی به رنگ ساده داشته باشید.

برسی و معرفی النین مارک؛ فروشگاهی فعال درزمینه کاغذ دیواری!
همانطور که پیشتر گفتیم، مشخصات کاغذ دیواری شما در دکوراسیون داخلی، نگهداری و دوام این متریال بسیار تاثیر گذاراست. درواقع کیفیت، تنوع و رنگ، همگی جزئی از مشخصات کاغذ دیواری شماست که بستگی به مرکز و فروشگاهی که از آن خرید را انجام می‌دهید، دارد؛ به هیمن منظور دست به مغرفی فروشگاه معتبر النین فعال در زمینه کاغذ دیواری خواهیم زد.
 اگر با توجه به اوضاع اخیر به دنبال خریدی آسان و با کیفیت هستید، فروشگاه کاغذ دیواری النین مارکت  نیز می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. شما قبل از خرید کاغذ دیواری نیاز به بررسی و انتخاب هارمونی رنگ‌ها با سایر اجزای منزلتان دارید. همچنین با توجه به تنوع و دسته‌بندی‌های موجود کاغذ دیواری، رفت و آمد هرباره به فروشگاهای کاغذ دیواری برای انتخاب نهایی کار دشواری است. فروشگاه کاغذ دیواری النین مارکت (eleninmarket.com) تمامی طراح‌ها و رنگ‌ها همراه با مشخصات کاغذی دیواری در سایت خود موجود دارد تا در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، خریدی آسان و باکیفیت بالا برای مشتریان رقم بزند.
 


کد مطلب: 236812

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/236812/چرا-کاغذ-دیواری-انتخاب-مناسبی-دکوراسیون-داخلی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir