به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۲۳۶۸۱۴

رونمایی از داروی قطعی کرونا در مجلس!

رونمایی از داروی قطعی کرونا در  مجلس!
گروه سیاسی: نماینده همدان در مجلس گفت: وضعیت بازار بهم ریخته است و مردم هر روز در مواجهه با یک قیمت جدید تحت فشار قرار می‌گیرند. این همه کوتاهی در ایفای مسئولیت باعث فشار به مردم می‌شود.
احدحسین فلاحی اظهار داشت: رئیس جمهور در جلسه‌ تصمیم‌گیری قوای سه‌گانه که یکی از مهمترین جلسات بود، شرکت نکرد و طبق اخبار رسیده حتی وزرا هم امکان برقراری ارتباط مستقیم با وی را ندارند و تنها از طریق تلفن با رئیس جمهور ارتباط برقرار می‌کنند.وی ادامه داد: وضعیت بازار بهم ریخته است و مردم هر روز در مواجهه با یک قیمت جدید تحت فشار قرار می‌گیرند. اخبار خوشی در این زمینه در راه نیست و این همه کوتاهی در ایفای مسئولیت باعث فشار به مردم می‌شود، از سوی دیگر رسانه‌های در اختیار دولت و فضای مجازی مشکلات را به گردن نظام و رهبری می‌اندازند و این فضاسازی باعث شده که وضعیت جامعه خوب نباشد.مجلس اگر با همین روندی که پیش می‌رود، ادامه دهد، همه کسانی را که دل داده بودند، دلسرد می‌کند چرا که ما به همه وظایف خود در قبال مردم به طور کافی عمل نکردیم و آنها منتظر هستند اتفاقی توسط مجلس بیفتد.
فلاحی با بیان اینکه هر 6 دقیقه یک نفر از اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهد و تلفات در این زمینه نسبت به پیک اول شروع کرونا چند برابر شده است، گفت: خبرهایی داریم از اینکه برخی استان‌ها در کشور داروهایی ساخته‌اند کما اینکه یک نمونه از آن را آورده‌ام که 8 ماه قبل برای درمان قطعی کرونا معرفی شده بود و به دانشگاه بقیه‌الله نیز داده شده اما جوابی در این زمینه نداده است. بنابراین مردم تلف می‌شوند و کسی به فکر نیست.
وی تأکید کرد: وزارت بهداشت با تمام تلاشی که دارد و زحماتی که می‌کشد اما کادر درمانی به دلیل تلاش‌های گسترده فرسوده‌ شده‌اند و در این زمینه نیاز به کمک دارند. در مجموعه دولت چه خبر است؟ چرا به این قشر توجه نمی‌شود؟
نماینده همدان افزود: بر اساس تعبیر رهبری این تلفات بیانگر این است که هر روز انگار یک هواپیما سقوط می‌کند چرا که 270 نفر برابر با آمار مسافران یک هواپیما است اما اراده‌ای در دولت برای اجرای پروتکل نیست یا به صورت تبعیض‌آمیز انجام می‌شود کما اینکه سفر به مشهد مقدس ممنوع می‌شود اما جاده‌های شمال، مترو و بازار آزاد است و این تبعیض در برخورد است.
 
مرجع : تسنیم
برچسب ها: کرونا مجلس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها