به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۲۳۷۱۶۹

بنز الکتریکی جدید بیراهه می‌رود

بنز الکتریکی جدید بیراهه می‌رود
گروه علم و فناوری: مرسدس-بنز در پروژه‌ای تحقیقاتی، یک مدل آفرود یا بیراهه‌نورد الکتریکی ساخته که فن‌آوری‌های نسل بعدی ماشین‌های این کارخانه را نمایش می‌دهد.
بنز EQC 4x4² براساس اولین مدل الکتریکی بنز ساخته شده است. ارتفاع ماشین بیست سانتی‌متر بلندتر شده و چرخ‌ها و سیستم کمک‌فنرش مناسب برای مسیر‌ ناهموار طراحی شده است.یورگن ایبرله، مدیر این پروژه درباره هدف کارخانه از ساخت این ماشین می‌گوید: "با وجود روند کنونی برای ساخت ماشین‌های الکتریکی، هنوز ماشین‌های آفرود طرفدار زیادی دارد. هدف ما ساخت ماشینی است که این دو را با یکدیگر ترکیب کند؛ یک ماشین کاملا الکتریکی که می‌توان به طور جدی با آن بیراهه‌نوردی کرد."بنز قرار است دو سال دیگر یک مدل الکتریکی از شاسی‌بلند کلاس G بسازد بنز قصد دارد به زودی مدل‌های آفرود را در زیرمجموعه‌ تازه‌ای به نام G به بازار عرضه کند. G چهارمین زیرمجموعه بنز پس از مایباخ برای مدل‌های بسیار لوکس، AMG برای مدل‌های اسپرت و EQ برای مدل‌های الکتریکی است.
یکی از مدل‌های زیرمجموعه G الکتریکی است و در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. مدل‌های دیگر زیرمجموعه G را به احتمال زیاد شاسی‌بلند‌های دیگر بنز تشکیل می‌دهد که برای رانندگی در خارج از جاده تغییر داده شده‌اند.
برچسب ها: بنز خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها