به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۵ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۲۳۷۲۳

مرگ نوجوان 12 ساله بر اثر بارندگی شدید

گروه جامعه: رییس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: بارندگی شدید روز جمعه در این شهرستان موجب غرق یک جوان 12 ساله در رودخانه فصلی روستای اسلام آباد شهرستان شده است.
مرگ نوجوان 12 ساله بر اثر بارندگی شدید
احمد فتحی گفت: این جوان به نام مهدی افرایی قصد عبور از عرض رودخانه فصلی روستای اسلام آباد را داشت که غرق شد. وی بیان کرد: گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر گچساران در حال جستجو برای یافتن جسد این جوان هستند. روستای اسلام آباد از توابع دهستان لیشتر است. بارش شدید برف و باران از صبح امروز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و در برخی مناطق همچنان ادامه دارد.  بارش در مناطق گرمسیری استان به صورت باران و در مناطق سردسیری و ارتفاعات به صورت برف است.
 
جستجو برای یافتن جسد نوجوان غرق شده ادامه دارد
 فرماندار شهرستان گچساران که در محل حادثه قرار دارد در این خصوص گفت: این نوجوان 12 ساله در حین عبور از عرض  یک رودخانه فصلی غرق شد و جان خود را از دست داد.
 محمد شفیعی افزود: هم اکنون جستجوی امدادگران برای یافتن جسد این نوجوان در حال انجام است.  وی همچنین گفت: امروز طی دو ساعت 25 میلیمتر باران در شهر گچساران باریده است. شفیعی اظهار داشت: هم اکنون برخی معابر شهری و روستایی در این شهرستان دچار آب گرفتگی شده اند.
مرجع : ايرنا