به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۵ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۲۳۷۲۴

رسول‌خطیبی: داوری‌هاي‌ليگ افتضاح است

گروه ورزشی: مربی گسترش فولاد گفت: داوری‌ها چندین بار است که علیه تیم ما شده است و دو گلی که تراکتورسازی به ثمر رساند، اشتباه بود.
حسین خطیبی، در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: به تراکتورسازی بابت کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم برای این بازی همه چیز را پیش‌بینی کرده بودیم الا اشتباه‌های داوری! چندین بازی است که اشتباهات داوری در بازی‌هایمان تاثیرگذار است. وی ادامه داد: امروز اشتباه‌های داوری زیاد بود و گل اولی که دریافت کردیم، خطا نبود اما پنالتی اعلام شد و گل دومی که دریافت کردیم نیز آفساید بود. فوتبال با ناداوری‌ها از فوتبال زیبا فاصله می‌گیرد. امیدوارم ناداوری‌ها گریبانگیر تراکتورسازی نشود.

خطیبی افزود: از بازیکنانم راضی هستم ولی از داوری‌ها ضربه می‌خوریم. می‌توانستیم حداقل یک امتیاز کسب کنیم. موقعیت‌هایمان کمتر از تراکتورسازی نبود. از هوادارانی که به استادیوم آمده بودند و دو تیم را مورد حمایت قرارداده بودند تشکر می‌کنم. مربی تیم گسترش فولاد درباره غیبت ایمان موسوی در لیست 18 نفره بازی اظهار داشت: موسوی تا دیروز در تمرین‌ها حضور داشت ولی به دلیل مشکلات خانوادگی در بازی امروز حضور نداشت. وی در پایان بیان کرد: داوری‌ها افتضاح است. اگر به این شکل پیش برویم ضربات زیادی از داوری خواهیم خورد. داوران ضعیف کار می‌کنند. بازیکنان جدیدی که به تیم آمده‌اند، باتجربه و باانگیزه هستند و برای تیم تا این لحظه مفید بوده‌اند.
مرجع : ایسنا