به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۲۳۷۲۸۲

با پرفروش‌ترین ردیاب خودرو بازار ایران آشنا شوید

گروه کسب و کار: ردیاب‌ها بهترین ابزار ضد سرقت خودرو هستند. با استفاده از ردیاب‌های خودرو می‌توانید در هر زمانی و در هر شرایطی از محل دقیق خودروی خود با خبر شوید و حتی بعد از دزدیده شدن خودرو نیز از وضعیت خودروی خود با خبر باشید.
این ضد سرقت‌های کوچک با دلیل امکانات بسیار زیادی که دارند ازلحاظ قیمتی نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. به همین دلیل امروزه خرید یک ردیاب خودرو مناسب به یکی از نیازهای اصلی و دغدغه‌های صاحبان خودروها تبدیل‌شده است.
اگر شما هم به دنبال بهترین راه برای بالا بردن امنیت خودرو خود هستید، خرید پرفروش‌ترین ردیاب خودرو در بازار ایران انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا با بهترین و پرفروش‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار آشنا شویم.


در انتخاب بهترین و پرفروش‌ترین ردیاب خودرو موجود در بازار به چه نکاتی توجه کنیم؟
با توجه به اینکه امروزه استفاده از دستگاه ردیاب خودرو به یک نیاز تبدیل‌شده است، انواع مختلفی از ردیاب‌ها وارد بازار شده‌اند. دراین‌بین به دلیل ناآگاهی و آشنا نبودن افراد، بعضی از جی‌پی‌اس‌های خودرو بی‌کیفیت و با امکانات محدود نیز فروش زیادی داشته‌اند. بنابراین صرفاً پرفروش بودن یک ردیاب به معنای بهترین بودن آن نیست. در هنگام انتخاب یک ردیاب خوب، علاوه بر فروش بالای آن باید به نکات زیر نیز توجه کنید:
•    کیفیت تضمین‌شده
•    ردیابی خودکار و همیشگی
•    آنتن دهی قوی و اتصال به GPS و GSM
•    ثبت اطلاعات مکان‌یابی
•    وجود سنسورهای متنوع
•    قابلیت‌های ویژه مانند تعیین حداکثر سرعت و محدوده حرکتی
•    امکان شنود
•    خرید از یک فروشگاه معتبر و قابل‌اعتماد

ردیاب ارزان و باکیفیت IR69؛ پرفروش‌ترین ردیاب خودرو در ایران
با توجه به معیارهایی که برای انتخاب بهترین و پرفروش‌ترین ردیاب خودرو نام بردیم، ردیاب خودرو ارزان‌قیمت IR69، بهترین گزینه موجود در بازار است. این ردیاب کوچک به‌سادگی روی انواع خودرو و موتورسیکلت نصب می‌شود و یکی از کوچک‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار است. قیمت پایین، کیفیت فوق‌العاده و پنل مدیریت قدرتمند که در گوشی‌های هوشمند و رایانه قابل‌استفاده است باعث شده تا این ردیاب به یکی از پرفروش‌ترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل شود.
با نصب پرفروش‌ترین ردیاب خودرو روی ماشین خود می‌توانید خیال خود را راحت کنید. این ردیاب کوچک و مخفی در مقابل آب، رطوبت، حرارت و ضربه عایق بنده شده و است و حتی در صورت قطع شدن باتری خودرو نیز می‌تواند تا چند ساعت با استفاده از باتری کمکی خود اطلاعات محل دقیق خودرو را حتی بدون اینترنت و با استفاده از پیامک برای شما ارسال کند. بنابراین تعجبی ندارد که این محصول محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ردیاب موجود در بازار باشد.


ارزان‌ترین ردیاب خودرو IR59؛ یک ردیاب ارزان و پرفروش
ردیاب خودرو ارزان IR59 یکی از ردیاب‌های با قیمت مناسب و درعین‌حال بسیار باکیفیت است. این جی‌پی‌اس ماشین به تمام امکانات پایه‌ای که از یک ردیاب کامل انتظار دارید مجهز است. با استفاده از این ردیاب ماشین، می‌توانید از طریق نرم‌افزار اختصاصی سازگار با تلفن‌های هوشمند به‌صورت آنلاین خودروی خود را ردیابی کنید، از سرقت خودرو یا روشن شدن ماشین با خبر شوید و محدوده حرکتی برای خودرو خود تعیین کنید.
همچنین این دستگاه دارای قابلیت نصب آسان با سیم‌کشی روی خودروهای سبک و سنگین و حتی موتورسیکلت است. خرید ارزان ترین ردیاب خودرو از یک فروشگاه معتبر مانند ایران رهیاب یک گزینه فوق‌العاده برای افرادی است که می‌خواهند با هزینه کم صاحب یک ردیاب تمام‌عیار شوند.

ردیاب آهنربایی Ir180؛ پرفروش‌ترین ردیاب مغناطیسی خودرو با قابلیت شنود
ردیاب مغناطیسی یا آهنربایی که قابلیت شنود جزو محبوب‌ترین مدل‌های ردیاب خودرو هستند. این نوع ردیاب‌ها می‌توانند به‌راحتی و بدون سیم‌کشی به انواع وسایل نقلیه متصل شوند. ردیاب مغناطیسی Ir180 به دلیل دقت بالا در ردیابی، نرم‌افزار اختصاصی، نصب آسان و قابلیت نگهداری شارژ تا 20 روز محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ردیاب خودرو مغناطیسی است. همچنین، این ردیاب دارای قابلیت شنود است و می‌تواند به‌خوبی صداهای کابین خودرو را ذخیره کند. به‌این‌ترتیب اگر به دنبال یک دستگاه شنود برای ماشین هستید، ردیاب IR180 بهترین گزینه برای شما است.
ردیاب فندکی خودرو؛ ردیاب‌های مخفی پرطرفدار با قابلیت ارسال پیام کمک
ردیاب‌های فندکی نوع جدیدی از ردیاب‌های خودرو هستند که به‌راحتی در خودرو نصب می‌شوند. ردیاب مخفی از نوع فندکی، شباهت زیادی به یک شارژر فندکی خودرو دارد به همین دلیل به‌هیچ‌عنوان قابل‌تشخیص نیست. این دستگاه‌های کوچک علاوه بر ردیابی خودرو، با قابلیت ارسال پیام کمک می‌توانند به نجات جان سرنشینان خودرو کمک کنند.
همچنین امکان برقرار تماس و پخش صدای کابین نیز توسط ردیاب فندکی خودرو وجود دارد. با استفاده از این نوع ردیاب‌ها می‌توانید علاوه بر امنیت خودرو، امنیت سرنشینان خودرو را نیز افزایش دهید. به همین دلیل ردیاب فندکی خودرو، یکی از پرفروش‌ترین ردیاب خودرو موجود در بازار است.


خرید پرفروش‌ترین ردیاب خودرو از ایران رهیاب
 در این مقاله به پرفروش‌ترین ردیاب خودرو موجود در بازار ایران و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن آشنا شدیم. علاوه بر این ردیاب ارزان‌قیمت، ردیاب مغناطیسی با قابلیت شنود و ردیاب فندکی سایر گزینه‌هایی هستند که جزو پرفروش‌ترین گزینه‌های موجود در بازار ایران هستند.
شما می‌توانید بهترین ردیاب پرفروش خودرو را با قیمت مناسب، امکانات فوق‌العاده و کیفیت تضمین‌شده همراه با گارانتی از فروشگاه معتبر ایران رهیاب خریداری کنید. بنابراین فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به سایت ایران رهیاب همین حالا خیال خود را از امنیت خودروی خود راحت کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها