به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۲۳۷۲۹۷

گیفت کارت گوگل پلی چیست و چه مزایایی دارد؟

گروه کسب و کار: خرید انواع گیفت کارت گوگل پلی از سایت موبوگیفت یک پیشنهاد هوشمندانه است؛ چراکه موبوگیفت قابل اعتماد بوده و تنوع محصولات آن زیاد است.
گیفت کارت گوگل پلی چیست و چه مزایایی دارد؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که دنیای مدرن و تکنولوژی‌های آن تا چه اندازه زندگی ما را به خود مشغول کرده است؟! این تکنولوژی‌ها تا آنجا پیش رفته که حتی می‌توان انواع بازی، فیلم، موسیقی و کتاب‌های الکترونیکی را با کمک گیفت کارت گوگل پلی و سایر گیفت کارت‌ها خریداری کرد و از آن‌ها لذت برد!
 حال شاید از خود بپرسید که گیفت کارت چیست؟ یا اینکه گیفت کارت گوگل پلی چه مزایایی دارد و برای خرید آن باید به چه نکاتی توجه کرد؟
ما در این مقاله می‌خواهیم به تمامی این پرسش‌ها پاسخ دهیم؛ پس همچنان همراه ما باشید و ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید...

معرفی گیفت کارت گوگل پلی
گیفت کارت یا همان کارت هدیه در حقیقت یک نوع اعتبار پولی است که با کمک آن می‌توان از سایت‌های مختلف خرید کرد. از جمله انواع گیفت کارت‌ها می‌توان به گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت نتفلیکس و بسیاری دیگر اشاره کرد.
همان‌طور که گفتیم، گیفت کارت گوگل پلی یکی از پرطرفدارترین کارت‌های هدیه است که با استفاده از آن می‌توان محصولات گوگل پلی را از سرتاسر جهان خریداری کرد.
گوگل پلی (Google Play) یک زیرمجموعه از شرکت گوگل بوده که در سال 2012 معرفی شده است. این سرویس، در واقع یک فروشگاه آنلاین است که در آن می‌توان به انواع محصولات چند رسانه‌ای مانند فیلم، بازی و نرم افزار دسترسی پیدا کرد. البته باید گفت که بسیاری از این محصولات به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است اما برای دسترسی به محتواهای پولی و غیر رایگان باید هزینه‌ی آن را جداگانه پرداخت کنید.
حال تصور کنید که ما ایرانی‌ها با وجود تحریم‌های مختلف چگونه باید پول را به حساب شرکت گوگل منتقل کنیم؟ پاسخ بسیار روشن است! گیفت کارت گوگل پلی دقیقا برای همین هدف طراحی شده است! در بخش بعد با چگونگی استفاده از این گیفت کارت آشنا خواهیم شد.



نحوه‌ی استفاده از کارت هدیه گوگل پلی
گیفت کارت‌های گوگل پلی در مبلغ‌های متنوع قابل خرید هستند. به همین دلیل، شما می‌توانید با توجه به هزینه‌ی محصول مورد نظر، گیفت کارت خود را در مبالغ 5 دلار، 10 دلار، 15 دلار، 20 دلار و مبالغ بالاتر خریداری کنید.
پس از خرید، یک کارت الکترونیکی با کد مخصوص به شما داده می‌شود که با کمک آن کد می‌توانید حساب کاربری خود در گوگل پلی را به میزان مبلغ درج شده روی کارت شارژ نمایید.
برای ردیم کردن (Redeem) گیفت کارت یا اضافه کردن آن به حساب کاربری خود باید وارد آدرس گوگل پلی شده و گزینه‌ی Redeem را پیدا کنید؛ با کلیک روی این گزینه و وارد کردن کد گیفت کارت، شارژ حساب انجام خواهد شد.
 


مزایای استفاده از گیفت کارت‌های گوگل پلی
اگر شما هم اهل تکنولوژی و سرویس‌های اینترنتی باشید، حتماً با مشکلات پرداخت و انتقال پول از ایران آشنا هستید! در حقیقت باید گفت که خرید یک محصول از پلتفرم‌های جهانی برای ایرانیانی که کارت‌های بانکی بین المللی ندارند، بسیار سخت است.
اما با خرید گیفت کارت‌ گوگل پلی بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد و شما در کمتر از چند دقیقه می‌توانید حساب گوگل پلی را شارژ کرده و خرید خود را انجام دهید.
برخی از برنامه‌ها و بازی‌ها نیز با اینکه رایگان هستند اما برای فعال کردن بخش‌های مختلف آن باید مبالغی را پرداخت کرد. این برنامه‌ها اصطلاحا دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای بوده و با کمک گیفت کارت گوگل پلی قابل پرداخت هستند.
علاوه بر آن، خرید گیفت کارت برای افراد زیر 18 سال نیز یک گزینه‌ی مناسب است؛ زیرا این افراد امکان دسترسی به کارت‌های بانکی را ندارند. همچنین قابلیت هدیه دادن این گیفت کارت‌ها نیز سبب شده است که بتوان از آن‌ها به عنوان کادو نیز استفاده کرد.
 


نکات ضروری برای خرید گیفت‌کارت
شما با خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید از تمام سرویس‌ها و خدمات گوگل پلی استفاده کنید؛ اما برای این کار بهتر است چند نکته‌ی خیلی مهم و کاربردی را در نظر داشته باشید؛ این نکات عبارتند از:

1- گیفت کارت را بر اساس مبالغ مورد نیاز خرید کنید
برای خرید انواع گیفت کارت باید به مبلغ آن دقت کنید؛ چراکه قابلیت شارژ مجدد در گیفت کارت گوگل پلی وجود ندارد و نمی‌توان دوباره از آن‌ استفاده کرد.

2- به کشور صادر کننده‌ی گیفت کارت توجه داشته باشید
کارت‌های هدیه ممکن است از مبدا کشورهای مختلف صادر شده باشند. اما نکته‌ی مهم اینجاست که گیفت کارت‌های آمریکایی فقط قابلیت استفاده در آمریکا را دارند و کد آن‌ها در خارج از آمریکا به سرعت باطل می‌شود.
برای حل این مشکل حتما باید هنگام وارد کردن کد گیفت کارت در سایت گوگل پلی، آی پی خود را تغییر داده و روی کشور آمریکا تنظیم کنید تا دچار مشکل نشوید.

3- از سایت‌های معتبر برای خرید گیفت کارت استفاده کنید
گیفت کارت Google Play با این که مزایا و ویژگی‌های مثبت فراوانی دارد اما متاسفانه کلاهبرداران زیادی نیز ممکن است از ناآگاهی مشتری سوء استفاده کرده و گیفت‌ کارت‌های نامعتبر را به او بفروشند.
از طرفی، سایت‌های معتبری نیز وجود دارند که امتحان خود را پس داده و بسیار قابل اعتماد هستند. یکی از همین سایت‌ها، موبوگیفت است که در ادامه معرفی خواهیم کرد...

موبوگیفت؛ بهترین سامانه برای خرید گیفت کارت گوگل پلی
موبو گیفت از جمله اولین سایت‌های ارائه دهنده‌ی گیفت کارت در ایران بوده که به مشتری‌مداری و خدمات پس از فروش توجه ویژه‌ای داشته است. سامانه موبوگیفت در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این سال‌ها همواره به دنبال ارتقای سامانه و امکانات آن بوده است. از جمله ویژگی‌های موبوگیفت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تنوع محصولات
در موبوگیفت امکان خرید انواع گیفت کارت گوگل پلی و سایر گیفت کارت‌های مربوط به شرکت اپل، ماکروسافت، پلی استیشن، ایکس باکس، نتفلیکس، اسپاتیفای و غیره وجود دارد. همچنین مبالغ مختلف این گیفت کارت‌ها را می‌توانید از موبوگیفت به آسانی سفارش دهید.

2- طراحی جذاب سامانه
باید اعتراف کنیم که سامانه‌ی طراحی شده برای خرید گیفت کارت توسط موبوگیفت بسیار کاربردی و جذاب است! به همین دلیل، خرید کردن از آن نیز لذت‌بخش خواهد بود.

3- داشتن تمامی مجوزهای لازم
موبوگیفت دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت است؛ بنابراین می‌توانید به طور کامل به آن اعتماد کرده و گیفت‌کارت‌ مورد نظر خود را خریداری کنید.

4- توجه به مشتری‌مداری
بنیانگذاران موبوگیفت همواره برای مشتریان خود احترام زیادی قائل هستند و امکانات متنوعی را برای آنان فراهم کرده‌اند که از جمله این امکانات می‌توان به کد تخفیف و سیستم امتیاز دهی اشاره کرد.
در آخر، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید انواع گیفت کارت‌های معتبر با کمترین قیمت وارد سایت اینترنتی MoboGift.com شده و محصولات مختلف را مشاهده کنید. همچنین کارشناسان موبوگیفت نیز همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند...
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها