به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۳۷۳۸۵

آخرین فرصت زیزو ال کلاسیکو است

آخرین فرصت زیزو ال کلاسیکو است
گروه ورزشی: رئال مادرید در بدترین شرایط روحی ممکن به بازی با بارسلونا رسیده است و این شاید آخرین فرصت زیدان برای نجات رئال از بحران باشد.
سه روز پس از شکست خانگی برابر کادیز که با نمایش اسف بار رئال در نیمه اول همراه بود، شکستی دیگر از راه رسید. 
باخت به کادیز در لالیگا را بسیاری به پای خستگی بازیکنان پس از بازی های ملی گذاشته بودند و نیز بی انگیزگی برابر تیمی تازه صعود کرده اما شکست در لیگ قهرمانان برابر تیمی که هشت بازیکن اصلی خود را به خاطر ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، ثابت کرد که رئال مادرید در حال سقوط آزاد است.
دریافت سه گل در نیمه اول و نمایشی به مراتب ضعیف تر نسبت به بازی با کادیز، نشانگر این بود که تیم زیدان بی روح و بی انگیزه و بدون ایده ای روشن در میدان است. تعویض های زیدان در نیمه دوم تنها برای جبران دو گل خورده کفایت می کرد و در نهایت رئال در زدن گل تساوی و جلوگیری از شکست ناکام بود.
رئال چهارشنبه شب به شدت نیاز به حداقل یک نتیجه تساوی داشت تا با دو باخت متوالی به ال کلاسیکوی روز شنبه نرسد. در عمل اما این اتفاق رخ داد و شاگردان زیدان در بدترین حالت روحی و ذهنی باید خود را برای بازی روز شنبه مهیا کنند. آنها باید به مصاف تیمی جوان شده بروند که توانست سه شنبه شب 5 گل به فرانس واروش بزند و حداقل از لحاظ روحی چند پله در مرتبه بالاتر قرار دارد. 
رئال پیش از وقفه بازی های ملی توانسته بود از 4 بازی لالیگا سه بازی را پیروز شود و یک تساوی نیز کسب کرده بود اما در بسیاری از این بازی ها تیبو کورتوا با مهارهایش توانسته بود ناجی تیمش شود. پس از وقفه بازی های ملی اما سقوط آزاد رئال شروع شد و تیم زیدان به خصوص در کارهای دفاعی تیمی ناتوان نشان داده است. غیبت کاپیتان راموس در این بازی نیز مزید بر علت بود تا خط دفذاعی رئال با میلیتائو و واران استحکام فصل گذشته را نداشته باشد.
دو سال پیش شرایطی مشابه برای جولن لوپتگی رخ داد. کهکشانی ها پس از چند شکست متوالی به بازی ال کلاسیکو رسیدند و با باخت 5-1 در نوکمپ، دوران لوپتگی به اتمام رسید.شنبه پیش رو شکسستی مشابه در ال کلاسیکو می تواند بحران رئال را عمیق تر کرده و کسی چه می داند؛ شاید این بار شاهد اخراج زیدان و پایان دوره دوم او در رئال باشیم. مائوریسیو پوچتینو مترصد فرصتی برای نشستن روی نیمکت رئال است. زیرو این شانس را به پوچ خواهد داد؟
مرجع : ورزش سه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها