به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۳۷۶۶۷

راهنمای خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک

گروه سلامت: این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا یکی از دستگاه‌هایی که بیش از پیش توسط مردم خریداری می‌شود دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک است. این دستگاه به افراد کمک می‌کند بدون آنکه به آن تماسی داشته باشند، دست‌هایشان را ضدعفونی کنند. با توجه به اینکه بیماری‌های مختلفی از جمله کرونا در کمین همه‌ی افراد است استفاده از دستگاه ضد عفونی دست به همه توصیه می‌شود.
اطلاعات تماس در پایین صفحه
گفتنی است اگر چه فقط با استفاده از دستگاه ضدعفونی دست نمی‌توان به طور کامل در برابر بیماری‌های واگیردار مقابله کرد، اما تا حد زیادی می‌تواند ما را از ابتلا به بیماری‌های مختلف حفظ کند. حال ما در این مطلب قصد داریم توضیحات بیشتری را در خصوص این دستگاه که یک دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی است ارائه دهیم تا اگر از وجود چنین محصولی بی خبر هستید، بعد از مطلع شدن ویژگی‌های منحصربفرد آن در صورت نیاز اقدام به خرید و استفاده از آن کنید.

دستگاه ضد عفونی کنند دست
نحوه عملکرد دستگاه ضد عفونی کننده دست هوشمند
گاهاً نیاز است بدون آنکه به دستگاه ضد عفونی کننده دست تماسی داشته باشیم، بتوانیم از آن استفاده کنیم. این نیاز باعث شده است تا تیم‌های متخصص مهندسی اقدام به تولید دستگاه‌های چشمی ضد عفونی کنند. به این صورت که وقتی دست‌تان را وارد بخش مشخص شده‌ی دستگاه می‌کنید، بلافاصله مواد ضد عفونی بر روی دست‌تان پاشش می‌شود. این موضوع در این روزها که بیماری مهلک کرونا آمده است بسیار با اهمیت‌تر شده است.
دو مدل دستگاه ضدعفونی کننده دست در بازار وجود دارد که به الترا و لایت شهرت دارند. مدل دوم از قیمت کمتری برخوردار است و به این دلیل تولید شده است تا دست همه اقشار جامعه برای خرید این دستگاه باز باشد. همانطور که عرض کردیم مزیت استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی این است که هیچ تماسی با آن نخواهید داشت و این موضوع سطح بهداشت را بالا خواهد برد. الکل پاش نام دیگر این دستگاه هست که تعدادی از افراد در گوگل با نام الکل پاش این دستگاه را جستجو میکنند .
قیمت دستگاه ضد عفونی کنندهتفاوت‌های مدل لایت و پرو
اولین تفاوتی که در بالا هم به آن اشاره شد، تقاوت در قیمت این دو دستگاه است. با توجه به اینکه شاید اکثر قشرهای جامعه توانایی خرید مدل اترا را نداشته باشند، تصمیم به تولید مدل لایت هم گرفته شد تا در این وضعیت کرونایی کشور، به همه کمک کرده باشیم. و تفاوات اصلی که باعث تفاوت در قیمت میشود نوع سنسور به کار رفته در دستگاه می باشد مدل پرو از سنسور التراسونیک و مدل لایت از سنسور مادون قرمز بهره می برند . ( سنسور التراسونیک : دقیق تر و حساس تر می باشد . سنسور مادون قرمز : برای محیط های بسته و داخلی کاربرد دارد )
تفاوت دیگر این دو دستگاه دستگاه ضد عفونی دست در نشانگر آنهاست که در مدل لایت از این نشانگر خبری نیست. استفاده از دستگاه سنتی برای ضد عفونی کردن دست ممکن است احتمال انتقال ویروس را افزایش دهد، لذا توصیه می‌کنیم که برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان حتماً یکی از این دو دستگاه را تهیه نمایید.
دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک دیواری
دیواری بودن دستگاه ضدعفونی کننده دست مزیت‌های خاص خودش را دارد. اینکه دستگاه سر جای خود محکم شود و تکان نخورد که از افتادن آن جلوگیری ‌شود برای تمامی خریداران از اهمیت زیادی برخوردار است. برای اینکه بتوانید این دستگاه را بر روی دیوار قرار دهید نیاز به یک پایه دیواری خواهید داشت که قیمت آن معمولاً بیشتر از 40 تا 60 هزار تومان نخواهد بود.
ناگفته نماند که مدل‌های پدالی دستگاه‌های ضد عفونی دست نیز وجود دارد که طبیعتاً کارآیی دستگاه‌های اتوماتیک را ندارند لذا برای اینکه از بیماری‌هایی مانند کرونا جلوگیری کرده باشید، حتماً دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی را تهیه کنید تا هم خود را از آلودگی به انواع ویروس حفظ کنید و هم از دیگران محافظت کرده باشید.

دستگاه استریل دست چشمی
دستگاه ضد عفونی کننده دست هوشمند چه ویژگی‌هایی دارد؟!
استفاده از این دستگاه مزیت‌ها و ویژگی‌هایی دارد که به طور حتم با دانستن آنها ملزم به خرید و استفاده از آن خواهید داشت. این ویژگی‌ها در موارد زیر طبقه‌بندی می‌شوند:
  • قابل نصب در همه‌ی ‌مکان‌ها
با توجه به اینکه دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی در ابعاد کوچکی تولید شده است، می‌توان بدون هیچ دردسری آن را در مکان‌های مختلف نصب و استفاده کرد و از این لحاظ هیچ‌گونه محدودیتی نخواهید داشت. در نظر داشته باشید که ارتفاع در این دستگاه در حدود 24 سانتی‌متر بوده و اندازه‌ی محورهای افقی بالا و پایین این دستگاه نیز در حدود 29 و 30 سانتی‌متر هستند. به طور کلی می‌توان از این دستگاه ضدعفونی هوشمند دست در همه‌ی فضاها استفاده کرد.
  • گنجایش یک و نیم لیتری دستگاه
از ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به گنجایش قابل قبول آن؛ که در حدود 1.5 لیتر است اشاره کرد. این مورد در برابر گنجایش دستگاه‌های دیگر قابل قیاس نیست.
  • طول عمر بالای دستگاه
با توجه به اینکه جنس بدنه‌ی این دستگاه از فلز بوده، به همین جهت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بیشتری از خود نشان داده و همین موضوع به ماندگاری و افزایش طول عمر آن کمک خواهد کرد.
دستگاه اوزون ساز
دستگاه اوزون ساز یکی از دستگاه های پر کاربرد در دوران کرونا برای از بین بردن این ویروس می باشد که با استفاده از گاز ازن اقدام به پاک سازی ویروس میکند برای خرید دستگاه اوزون ساز می توانید به سایت وین طب مراجعه کنید.

سخن آخر
با تمام این تفاسیر شاید این سوال برایتان پیش بیاید که دستگاه ضد عفونی کننده دست را از چه مرجعی خریداری کنیم؟!!
باید عرض کنیم که یکی از شرکت‌های با سابقه در این حیطه، شرکت وین طب است که با ارائه خدمات ویژه به هموطنان بیش از پیش شناخته شده است. این شرکت به محض درخواست محصولات بهداشتی و سلامت توسط شما اقدام به بسته بندی و ارسال آن به تمامی شهرهای ایران خواهد کرد.
برای اینکه بتوانید از تمامی مشخصات محصولات شرکت بازرگانی وین طب با خبر شوید، می‌توانید به سایت این شرکت (vinteb.com) مراجعه کرده و با راه‌های ارتباطی موجود در سایت، با پشتیبان‌های متخصص شرکت در تماس باشید. از جمله دیگر خدمات ویژه این شرکت عبارتند از:
•    مشاوره دادن رایگان در کلیه بخش‌های پزشکی
•    وارد کردن محصولات پزشکی و فروش آنها
•    پخش عمده کلیه محصولات پزشکی

قیمت‌های بسیار پایین برای انواع محصولات طبی و پزشکی
دستگاه استریل و ضد عفونی دست اتوماتیک وین طب با دارا بودن حال های رومیزی ، دیواری و ایستاده با طراحی ارگونامی و کیفیت ساخت بالا و قیمت بسیار منسب نسبت به سایر دستگاه های موحود در بازار برتری بالایی دارد پس با خیال راحت این دستگاه را خریداری و از استفاده از آن لذت ببرید از این طریق هم در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا مثبت عمل نمایید . و از خود و دیگران در مقابل انتقال این ویروس خطرناک از راه دست جلوگیری و محافظت نمایید.

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید :
دستگاه ضد عفونی کننده دست
راه های ارتباط با وین طب :
وب سایت :
www.vinteb.com
کارشناس فروش :
09124510683 مهندس جوادی
09146039473 شماره واتساپ
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها