به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۸
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۲۳۸۲۶

گُل‌کاری در سازمان تامین کارت هدیه!/طنز

گروه جامعه: هنوز گُل‌کاری آقایان در سازمان تامین کارت هدیه (تامین اجتماعی سابق) به طور کامل رو نشده....
گُل‌کاری در سازمان تامین کارت هدیه!/طنز
رضا ساکی در ايسنا نوشت: هفته پیش که آقای احمدی‌نژاد از آقای روحانی، رییس‌جمهور، درخواست مناظره کرد، هنوز گُل‌کاری آقایان در سازمان تامین کارت هدیه (تامین اجتماعی سابق) به طور کامل رو نشده بود، اما حالا که گزارش تحقیق‌وتفحص مجلس منتشر شده، معلوم شده است آقای مرتضوی چند خط‌ قرمز مهم آقای احمدی‌نژاد را رد کرده است.

آقای مرتضوی در دوران مدیریت بر سازمان تامین اختصاصی (تامین اجتماعی سابق) خط قرمز آقای احمدی‌نژاد در زمینه سوءاستفاده نکردن از منابع دولتی را رد کرد و از منابع دولتی استفاده کرد. آقای مرتضوی در دوران مدیریت بر سازمان تامین انتفاعی (تامین اجتماعی سابق) با استخدام افراد نزدیک و ارتباط‌های گسترده با برخی خواص، خط قرمز آقای احمدی‌نژاد را در زمینه باندبازی رد کرد. البته مرتضوی قبلا نیز خط قرمز امنیتی آقای احمدی‌نژاد را رد کرده بود. احمدی‌نژاد هنوز اعتقاد دارد که آزادی در دوران ایشان نزدیک به مطلق بوده است. یادتان باشد ایشان در کل‌کل انتخاباتی‌شان در سال 84 گفتند: «مگر مشکل جوانان ما موی سر آن‌هاست!» اما آقای مرتضوی در ماجرای کهریزک نشان داد که مشکل جوانان ما موی سر آن‌هاست.

مهم‌تر از همه آقای مرتضوی با این کارها پاک‌ترین دولت تاریخ بشر را - از اشک آدم تا صوراسرافیل - به دردسر انداخته است و بیم آن می‌رود که دیگر نتوانیم دولت سابق را پاک‌ترین دولت بنامیم. پس با این اوصاف، به نظر می‌رسد آقای احمدی‌نژاد باید با آقای مرتضوی مناظره کند نه با آقای روحانی، چون آقای مرتضوی همه شرایط را برای این که رودرروی آقای احمدی‌نژاد قرار بگیرد، دارد. اما به دو دلیل مناظره احمدی‌نژاد و مرتضوی برگزار نخواهد شد؛ اول این‌که مجلس همه‌ بگم‌بگم‌های سازمان تامین افتضاحی (تامین اجتماعی سابق) را رو کرده و دیگر چیزی برای رو کردن دیگران نمانده است و دوم این‌که تاریخ نشان داده است هر وقت آقای مرتضوی خلافی کرده، ‌آقای احمدی‌نژاد او را تنبیه کرده و به پست مهم‌تری گمارده است. این‌بار البته چون احمدی‌نژاد رییس‌جمهور نیست، مهم‌ترین پستی که ممکن است آقای مرتضوی بگیرد، ریاست حفظ‌ و نگه‌داری ساختمان دفتر رییس‌جمهور سابق است. باقي بقايتان