به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۲۳۸۳۰

اسکان 2 هزار مسافر گرفتار در کولاک

گروه حوادث: مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در 72 ساعته گذشته دو هزار و 700 نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک جاده های کشور به صورت اضطراری و موقت اسکان داده شدند.
اسکان 2 هزار مسافر گرفتار در کولاک
ˈمرتضی مرادی پور  افزود: این شمار خدمات اسکان اضطراری و موقت به مسافران گرفتار در برف و کولاک 11 استان کشور شامل البرز، مازندران، خراسان رضوی، سمنان، آذربایجان غربی، تهران، قزوین، زنجان، کردستان، همدان و فارس ارایه شده است.مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: همچنین در مدت یادشده سه هزار تخته پتو و 313 بسته غذایی شرایط اضطراری عمومی در میان در راه ماندگان برف و کولاک و درخواست کنندگان کمک اضطراری در استان های یادشده توزیع شد.

وی همچنین از انتقال سه مادر باردار در عملیات های هوایی و زمینی امدادگران خبر داد و گفت: طی سه روز گذشته چهار نفر در روزهای برفی توسط نیروهای امداد هلال احمر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند که سه نفر از آنها بانوان باردار بودند. مرادی پور گفت: در 72 ساعت گذشته همچنین 8 هزار خدمت مختلف امدادی شامل بستن زنجیر چرخ برای خودرو های در راه مانده، نجات فنی از تصادف رانندگی و ترافیکی و اسکان تغذیه اضطراری انجام شده است. وی اضافه کرد: در انجام چندین عملیات یادشده 513 نیروی عملیاتی در قالب 103گروه امدادی مشارکت داشته اند.
مرجع : ايرنا