به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۲۳۸۴۳۴

دستگیری عاملان تیراندازی به پلیس در ایذه

دستگیری عاملان تیراندازی به پلیس در ایذه
گروه جامعه: فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از دستگیری اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی به ماموران یگان امداد و ایجاد خسارت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ‌حجت سفیدپوست در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی منجر به جرح و خسارت و همچنین تیراندازی به سمت پلیس از سوی 2 نفر اراذل و اوباش در شهرستان ایذه دستگیری عاملان آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ‌ماموران انتظامی شهرستان با شناسایی محل اختفاء این 2 برادر اراذل و اوباش به محل عزیمت که متهمان به محض رویت ماموران اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه کردند و پلیس در اقدام متقابل و با رعایت قانون به کارگیری سلاح یکی از آنها را مجروح و خلع سلاح کرد.
این مقام انتظامی افزود: در این عملیات ضربتی هر 2 متهم اراذل و اوباش دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح شورشی وینچستر کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی هشدار داد: هرگونه اعمال مجرمانه اراذل و اوباش از قبیل عربده کشی، قدرت نمایی ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برای پلیس پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه اقدامی با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.
برچسب ها: پلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها