به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۲۳۸۴۵
اصلاح‌طلبان از تیر و طایفه صدام هستند!

تنش در سخنراني شريعتمداري در دانشگاه‌شريف

گروه سياسي: مدیر مسئول روزنامه کیهان، امروز در جدل لفظي شديد با دانشجویان دانشگاه شريف٬ اصلاح‌طلبان را «وطن فروش»٬ حامی «طالبان»٬ همسو با «جند‌الله» و قاتل «مردم و ندا آقا سلطان» و «هم تیره و طایفه صدام» معرفی کرد!
تنش در سخنراني شريعتمداري در دانشگاه‌شريف
به گزارش تسنیم، حسین شریعتمداری، بعداز ظهر امروز با حضور در دانشگاه صنعتی شریف، به بیان مطالبی درباره وظیفه جنبش دانشجویی و وظیفه روزنامه کیهان پرداخت. سخنرانی مدیر مسئول روزنامه کیهان در حالی در سالن جابر بن حیان این دانشگاه برگزار شد که جمعی از دانشجویان مخالف وی اجازه صحبت به او نمی‌دادند و با فریادها و شعارهایی مانع سخنرانی وی می‌شدند که شریعتمداری در ابتدای سخنانش خطاب به این دانشجویان اظهار داشت: ما از بیدهایی نیستیم که با این بادها بلرزیم.

وی در پاسخ به این شعار دانشجویان که می‌گفتند کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک، گفت: اگر یقین بدانید که اسرائیل به خاطر حرف‌های ما ناراحت می‌شود و عصبانی است، ما حاضریم هر شب این حرف‌ها را بزنیم! وی در پاسخ به این انتقاد دانشجویان که از او می‌خواستند بیرون برود، گفت: ما بچه تهران هستیم و در تهران گم نمی‌شویم. شریعتمداری در این بخش از سخنان خود از دانشجویان خواست تا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بعضی‌ها دنبال این هستند که با این رفتارشان ما صحبت نکنیم، تاکید کرد: به هر حال ما سخنان خود را اعلام می‌کنیم. خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبرش فرموده است که اینها در کنار خانه خدا با کف و سوت زدن نمی‌خواهند صدای تو شنیده شود. به قول امام(ره) اگر می‌‌گویید چیزی نشده است، پس چرا اینگونه قیل و قال می‌کنید؟ اگر واقعا کیهان پاشنه آشیل آمریکا و اسرائیل را هدف قرار نداده است، پس چرا اینقدر داد و فریاد می‌زنید.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در واکنش به فریاد دانشجویان اظهار داشت: آمریکا با آن ید طولانی‌اش حریف انقلاب نشد. شما مدیون بچه حزبی‌اللهی‌ها هستید، زیرا اینها روز حادثه کف خیابانها بودند، اما شما در آن زمان داشتید شیرکاکائو و شیر قهوه‌تان را می‌خوردید؛ پس خوب است قدر ولی‌نعمت‌هایتان را بدانید. شریعتمداری در پاسخ به واکنش برخی دانشجویان که با هو کردن او را خطاب قرار می‌دادند، یادآور شد: بعضی از شما که با یک کلمه حرف اینگونه واکنش نشان می‌دهند، پس اگر فردا اتفاقی بیفتد چگونه رفتار خواهند کرد؟ وی در پاسخ به این سخن دانشجویان که بسیجی واقعی همت بود و باکری اضافه کرد: شهید همت و باکری خونشان در راه مبارزه با استعمار دادند، اما آن زمان برخی منتظر بودند تا آتش جنگ بخوابد و جنگ تمام شود و به جبهه سری بزنند.

وي در ادامه سخنانش در پاسخ به این شعار دانشجویان که می‌گفتند اسرائیل، کیهان پیوندتان مبارک گفت:‌ نتانیاهو اصلاح‌طلبان را بزرگترین سرمایه اسرائیل در این کشور می‌دانست و شما از ترس اینکه این سند بیشتر رو شود اینگونه فریاد می‌زنید. شریعتمداری در واکنش به این سخن دانشجویان که فریاد "اصلاحات زنده باد/خاتمی پاینده باد" گفت: شما می‌توانید برای جورج سورس نیز شعار سر دهید. اصلاح‌طلبان وطن‌فروش بودند و اگر حزب‌الله نبود، وطن را فروخته و پولش را نیز گرفته بودند.

وی با بیان اینکه 16 آذر علیه آمریکا بود، یادآور شد: 16 آذر علیه آمریکاست نه زیر سایه آمریکا. البته من خدا را شکر می‌کنم که شما یک بار هم که شده برای اینکه کیهان را بکوبید مرگ بر اسرائیل گفتید و این نشان می‌دهد که شما خیلی پیشرفت کردید. مدیر مسئول کیهان در ادامه سخنانش با بیان انیکه شما چون می‌بینید کیهان رفتنی نیست، می‌خواهید برای دوام اسرائیل شعار دهید،گفت: اما حزب‌الله بزودی اسرائیل را از بین می‌برد و همه دوستان او یتیم می‌شوند. برخی باید از همین حالا به فکر یتیمی خود بعد از اسرائیل باشند و به یتیم‌پروری فکر کنند.

شریعتمداری در واکنش به فریاد دانشجویان درباره زندانی سیاسی آزاد باید گردد، گفت: جناب آقای روحانی نیز به آزادی این افراد راضی نیست، چون نمی‌خواهد دولتش تحت فشار و همراهی اسرائیل قرار گیرد و من از آقای روحانی تشکر می‌کنم که می‌داند صرفا آنها با آمدنشان باعث آشوب و کانونی برای اسرائیل می‌شوند. وی تاکید کرد: همه اسناد نشان می‌دهد که آنها تحت حمایت اسرائیل و آمریکا هستند. او در ادامه با بیان اینکه 7 درصد رای این همه سر و صدا ندارد، گفت: شما مجبور بودید به آقای روحانی بچسبید، زیرا اصلاحات قصد داشت از آقای روحانی به عنوان یک پل استفاده کند، اما او اجازه نداد. حزب‌الله تا زنده است اجازه نمی‌دهد ستون پنجم، اسرائیل و انگلیس آقای روحانی را تحت فشار قرار دهند.

وی با بیان اینکه شما اصلاح‌طلبان در دامن طالبان هستید، گفت: من سندی ارائه می‌‌دهم و اینکه وقتی آمریکایی‌ها در افغانستان قصد جنگ با طالبان را داشتند، اصلاحات معتقد بود باید از طالبان حمایت کنیم. طالبانی‌ها خجالت بکشید؛ طالبان و اصلاحات دو لبه یک قیچی هستند که در دست آمریکا قرار دارد. مدیر مسئول کیهان با بیان اینکه طالبان در فتنه 88 از اصلاحات رسما حمایت می‌کرد، گفت: عبدالمالک ریگی در آن زمان با صراحت گفت زندانیان فتنه را آزاد کنید تا من اسرای ناجا را آزاد کنم. شریعتمداری افزود: شما دست‌تان به خون این مردم بیگناه آلوده است و از صدقه سر حزب‌الله نفس می‌کشید، اگر می‌گویید دانستن حق مردم است، پس چرا ارتباط خود را با بیگانگان پنهان می‌کنید؟ ما از شما خواستیم جواب بدهید، اما شما سکوت کردید. وی در ادامه با بیان اینکه اگر فتنه‌گران و سران فتنه را هم آزاد کنند، همین اصلاح‌طلبان آنها را می‌کشند، گفت: همانطور که ندا آقاسلطان را کشتید!

اصلاح‌طلبان از تیر و طایفه صدام هستند!

مدیر مسئول روزنامه کیهان خطاب به دانشجویانی که شعار علیه وی سر می‌دادند، گفت: برادرانتان را موسوی کشت. اصلاح‌طلبان از تیر و طایفه صدام حسین هستند. با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود. صدام دنبال براندازی انقلاب بود و اصلاح‌طلبان نیز دنبال همین موضوع هستند. این ملت اجازه نخواهند داد ستون پنجم آمریکا وارد این کشور شود.

شریعتمداری خطاب به دانشجویان معترض گفت: شما اگر این کارها را نمی‌کردید من این اسناد را رو نمی‌کردم. راه خود را از فتنه‌گران جدا کنید. به نفع شما است که با طناب پوسیده آنها در چاه نروید. وی خطاب به دانشجویانی که شعار می‌دادند "خاتمی پاینده باد" افزود: آقای خاتمی اگر می‌خواست پاینده باشد، دست دبیر کل ناتو را نمی‌فشرد. مدیر مسول روزنامه کیهان با بیان اینکه شما شرایطی فراهم کردید که ما کپسولی مطالب‌مان را بیان کنیم، خاطرنشان کرد: شما من را بار دیگر نسبت به حرکت روزنامه کیهان تشویق کردید، چراکه من متوجه شدم که چقدر در دشمن‌ستیزی موفق بوده‌ایم.

اقای دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۳۴
خداوکیلی کاسبان فتنه مثل صدامند یا به قول خودشون فتنه گران (183669)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۵۹
در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران جواب این افراطیون داده شد و تو دهنی محکمی بود به امثال این آقا . که هنوز جنبش دانشجویی زنده است . (183707)
ممممممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۳
واقعا کیهان تحت فشاره کی اینجوری کل کل میکنه خیلی خندیدم (183901)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۷
اگه شریعتمداری یه ماه ساکت میشد مطمئنم محبوبیتش چن برابر میشد.آخه آفا حرف نزن...ساکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت!!! (184133)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۷
حالا بهار نیوز افراطی هی عکس های درگیری در حرم با لاریجانی ذو پوشش بده ، آقایون اصلاح طلب دیدید که چقد بی جنبه هستید و اجازه سخن گفتن را به هیچ کس نمی دهید ؟ برید عکس های تندروهای اصلاح طلب رو ببنیند که چطوری وحشیانه مجلس رو به هم می زدند...خدا رو شکر مملکت دست شما نیست و الا همه رو خفه می کردید...
حالا دیدید تندرو تر از اصلاح طلبا وجود نداره ؟ یا رب مباد که گدا معتبر شود. (184018)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۳
اینقدر فتنه فتنه بکنن که .......! (183727)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۳۶
فتنه دونشون پاره شه..... :))) (183776)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۳۶
با توجه به اینکه شریعتمداری میداند در دانشگاه پایگاهی ندارد صرف رفتن او به دانشگاه اقدامی مشکوک است و احتمالا نیت او بر هم زدن ارامش کشور بوده (183871)
محمد_ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۳۵
بایک ساعتی که شریعتمداری دردانشگاه بودچیزی تغییرنمیکنه،بارفتن فتنه گران توی خیابانهابرای اسراییل وآمریکاسینه زدن،مملکت دچارمشگل میشه.جهت هوشیاری عمله های استعمار. (184233)
آذری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۰۵
اینها نونشان از فتنه گفتن در می آید اینها اگه منافع شان بخطر بیفته حتتی مقام رهبری را هم قبول نمی کنند (184032)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۴
خیلی جالبه که خودش رو با پیامبر خدا هم یکی کرده !!!! (183730)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۰
در مثال مناقشه نیست ولی اگر جنبه داشتن باید میذاشتن حرفاشو بزنه و به قول معروف "آزادی اندیشه با سوت و کف نمیشه" (184118)
بنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۲۷
بیشترکسانیکه سنگشان را به سینه زدی تو زرد از کار در امدند بس نیست چهار سال هم ساکت باش (183858)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۸
مرگ بر مخالف من !!! مگه شما تندروها این هشت سال ساکت بودید ؟ (184021)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۳۷
من نمی دونم چرا اسم شریعتمداری رو که می شنوم ناخداگاه یاد خلخالی میوفتم.
همه کاراشو هم با قران معنی میکنه! (183873)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۲
ترجیح میدم از تیر و طائفه صدام باشم تا امثال شریعتمداری و ... (183985)
ابوذر
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۵۲
حداقل از نفاق بدورم (184175)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۰
به قول سرورت آب بریز اونجایی که می سوزه حاج حسین (184007)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۵۳
ما بیـــــشمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاریم (184178)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۳۵
من‏ ‏به‏ ‏روحانی‏ ‏رای‏ ‏دادم‏ ‏چون‏ ‏شعارش‏ ‏اعتدال‏ ‏بود.‏ ‏اعتدال‏ ‏در‏ ‏همه‏ ‏زمینه‏ ‏ها‏ ‏.‏ ‏از‏ ‏اقای‏ ‏شریعتمداری‏ ‏و‏ ‏مخالفان‏ ‏نظر‏ ‏ایشان‏ ‏انتظار‏ ‏می‏ ‏رود‏ ‏که‏ ‏اخلاق‏ ‏را‏ ‏چه‏ ‏در‏ ‏حرف‏ ‏زدن‏ ‏و‏ ‏چه‏ ‏در‏ ‏عمل‏ ‏رعایت‏ ‏کنند.‏ ‏در‏ ‏جامعه‏ ‏ما‏‏ ‏باید‏ ‏بیشتر‏ ‏به ‏اخلاق‏‏ ‏پرداخته‏ ‏شود. ‏ (184071)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۱۳
تو سخنرانی حضور داشتم بیچاره مثل ماری بود که از ریسمان (184204)
آتوسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۳۸
باز هم صدای خس وخاشاک میاد.زنده باد کیهان صدای مردم ایران (183674)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۰۰
صدای مردم ایرن! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (183710)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۳
صدای مردم ایران ؟!
خخخخخخخ (183729)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۲۷
خس وخاشاک تویی دشمن این خاک تویی.... (183755)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۰
خس و خاشاک شماها هستید که با مفت خوری و دزدی و دروغ کشور را به بدترین شرایط رساندید
شما خائن به مردم و اسلام و خون شهدا هستید. (183899)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۷
امان از اقليت افراطي تماميت خواه ! كاسبان و دلالان فتنه ! اقليت متوهمي كه خود را مردم ميپندارند! و حتي دين مردم را مصادره به راي ميكنند ! (183962)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۴
اتوسا خانم همینکه شریتمداری قهرمان وامیرکبیر زمان دشمنان وفتنه گران را به واهمه و لرزش درآورده کافیست (183992)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۰۳
برات متاسفم که انسان را خس و خاشاک می بینی! این کوته بینی تا به کی؟ (184027)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۳۶
خودمونیم من کیهان خون نیستم ولی انصافا تو حرف زدن کم نمیاره خیلی با حال جواب میده یک تنه فضا رو کنترل میکرد ! (184073)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۳۶
. . .روزنامه ی خوبیه، قطع بزرگ، مفت، برای سبزی پاک کردن و شیشه پاک کردن من همیشه تاریخ گذشته هاشو که خیلی هم زیاده می گیرمو ....، خدا خیرش بده شریعتمداری که فکر جیب ما هست و کاغذ شیشه پاکنی چاپ می کنه! (184074)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۳۸
هنوزم حامی احمدی نژادین شما.....؟؟؟؟ (184076)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۴۹
هاله بی نور تویی............ (184096)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۳۶
شما مثل اینکه هنوز مثل بعضی ها صدای 24 خرداد رو نشنیدی. (184234)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۴۰
بچه هایی که اونجا بودن فیلمی چیزی ندارن؟ لااقل بیان اینجا بگن دقیقا چی شد؟ (183675)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۲۸
چرا داریم ، ولی به دردسرش نمیارزه !
ولی اگه بخوام بگم ، کلیتش این بود که شریعتمداری 2 دقیقه صحبت میکرد ، بعد 10 دقیقه به خاطر واکنش بچه ها سپری میشد ، و تا آخر این روند ادامه داشت . (183757)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۵۷
خب همین دیگه شعارها رو بگو (183806)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۰
من شعار ها رو نوشتم ، ولی مثل اینکه چون شعار ها سنگین بود ، بهار نتونست منتشر کنه ! (183945)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۵۸
اصلاحات زنده باد خاتمی پاینده باد (183808)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۵
شما که رییستون شعار زنده باد مخالف من میداد!!!!!!!!!!!!!!!1 پس چرا حتی تحمل شنیدن صدای مخالف خودتون را ندارید چه برسه به زنده بودن او پس معلومه حرفاتون کذب مطلق است واقعا متاسفیم که شماها دم از آزادی بیان میزنید واقعا!!!!!!!!!1 (183938)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۳۲
خودت میگی مخالف..نه شریعتنداری (184230)
merry
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۰۸
برای شناخته نشدن توسط حراست کسی فیلم برداری نکرد. (183829)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۹
فیلمبرداری با موبایل شد . من فیلمش رو هم دارم . (183944)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۴۰
بابا کی دست از سر کچل مردم بر میداری کیهان؟؟؟؟ (183676)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۴۰
شریعتنداری، انگار هنوز صدای خس و خاشاک و نشنیدی!!! این جماعت یه سطل اب بریزن همه ی شماها رو آب برده. این همه تربون داریو بازم به تته پته ی میفتی در مقابلشون!!!! حالا همه ی بلندگوهای ایران و مفت و مجانی بگیر و با تمام وجود داد بزن. صدات میاد اما خنده داره! (184081)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۰۶
هر وقت اسرائيل بهش بگه دست از سر مردم برميداره (184115)
نت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۳۸
اگه یادت باشه یه مستندی پخش کردن ک میگفت ندا آقا سلطان نمرده و مردنش دروغه اما الان این حاج حسین یه چیزای دیگه ای میگه!!!!!!!!!!!!!!!!! (184238)
مممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۴۰
به خاندان امام حسین هم گفتند خارجی هستند که در شام سنگ به اهلبیت حسین زدند اینده ها مشخص میشه بزارین بگه (183678)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۷
کدام خاندان امام حسین(ع) همان خاندان که در روز عاشورای 88 به آنها اهانت وتوهین شد ددم وای مممممم (183996)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۱۹
شما کی می خواهید دست از این قیاس ها بدارید برای خودتون هی آیه قرآن وسخن معصوم می آورید کم مونده که شریعتمداری بگه نصف قرآن (نعوذ بالله) در شأن برادر حسین نازل شده (184212)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۴۲
شریعتمداری دنبال خاتمی دیگه هیچی نگو! به نفع خودته به خدا (183680)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۴۳
کی اینو راه داده اونجا؟ (183681)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۳۳
احتمالا ابدارخونه (184231)
محمد از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۴۸
....باید کسانی که او را به دانشگاه شریف راه داده اند محاکمه کنید........ (183689)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۲
دیکتاتوری یعنی همین (184122)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۵۰
جناب آقای شریعتمداری
....در مورد اسرائیل هم این را بگویم همان امامی که شما امروز نانش را میخورید گفت هرموقع دشمن عصبانی شد حمتا کارتان خوب پیش میره در توافق ژنو هم دشمن(اسرائیل) عصبانی بود امام عصبانیت شما را نفهمیدیم
در مورد وطن فروشی اصلاح طلبان خوب است به صحبتهای امروز آقای موسویان در قبال رئیس دفاع آمریکا رجوع کنید( موسویان چندی پیش از طرف شما به جاسوسی محکوم شده بود) (183694)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۵۰
تو متوهمی...... (183696)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۵۱
..... اینم مثل رییس جمهور محبوب و ولی نعمتش همش میگه اسناد اسناد!خب کو اسنادت؟؟فقط حرف حرف حرف (183698)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۵۳
یعنی تو این طایفه یک مرد پیدا نمیشه.

اگر یک دهم این کار با هاشمی میشد، روزنامه هاتون تیتیر میزدند افراطیها اجازه صحبت ندادند. حالا که تو بیشتر سخنرانیهای مخالفانتون، عده ای هوچی گری میکنند، میگید کار خوبی بود.

کاش یک ذره انصاف و مردانگی داشتید. (183700)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۵۴
اون هشت سالی که تریبون و روزنامه ها دست تو و امثال تو بودند و از تمامشون فتنه گر و فتنه جو بوق و کرنا میشد و مرتب اصلاح طلبا رو می کوبیدین و خس و خاشاک میخوندینشون اون موقع انصاف و مردانگی شما داشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (183804)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۲۰
! اتفاقا تو همون هشت سال که شما میگید جناب شریعتمداری یک سخنرانی در دانشگاه داشتند که همفکران تندرو شما تمام تلاششون را برا بر هم زدن این جلسه انجام دادن... می تونی از آپارات دانلود کنی... (184213)
ناشناس
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۳۹
کپسول شرف و انصاف!!! توی این 4 سال آیا تهمت و افترا و بدهنی و چاله میدانی گری بود که نثار هاشمی و بچه هاش و اصلاح طلبا از طرف تو وامثال تو مخازن انصاف و شرف نشده باشد!!!؟؟؟؟ (184079)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۵۳
تو از كدام طايفه اي.....؟!
خواستم كامنت بنويسم . به خدا قسم عارم اومد (183701)
ایرانی مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۵۹
امیدوارم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تجدید نظری پیرامون حسین شریعتمداری انجام دهد چون ایشان واقعاً از خط انقلاب اسلامی و ارزشهای آن منحرف آن هم در حد اعلی!
به امید عزل مدیر مسئول روزنامه کیهان به دست توانای معظم له (مدظله)//
اینجور که شریعتمداری داره پیش میره فکر کنم پس فردا حرکات آنارشیستی در ایران عزیزمون بشه یه فرهنگ! (183708)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۵۹
در همیشه تاریخ بشر یه عده مثل شریعتمداری وجود داشتند و خواهند داشت.
اینها باید باشند تا لقمان ها به وجود بیایند.
اینها باید باشند تا ماندلاها به وجود بیایند.
اینها باید باشند تا انقلاب ها و تحولات اساسی در زندگی بشر به وجود بیاد.
.....پس درود بر امثال شریعتمداری که باعث رشد جامعه و حرکت به سمت تعالی می شوند.
تا پستی نباشد بلندی معنا ندارد.
تا عسر نباشد یسر معنی ندارد.
فان مع العسر یسرا. (183709)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۰۰
چقدر زشت ....با دانشجویان سخن گفت متاسفم که این اقا کار فرهنگی انجام می دهد (183711)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۰۱
دم شریعتمداری خیــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــی گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم (183712)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۱۵
همون دمش هم باید گرم باشه، به قول رئیس جمهورتون اون جا رو آب بریز که میسوزه، پس باید دمشو آب بریزه که گرم شده داره میسوزه (183837)
دانیال از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۵
اگه دمش زیاد گرم بشه ک....میسوزه. (183995)
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۸
,واقعا دمش گرم وجیز (184001)
ناشناس
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۴۲
جل جای توهم حتما خیلی گرم!!!! مخزن عقل معدن فهم!!!! یکمی بفهم! (184084)
امیداهوازی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۰۱
شریعتنداری و دارو دستش همان خوارجی هستند که در فیلم مختار نشونشون داد و میگفتند جیش الله حافظ بیت الله اما بدترین آسیب را خودشان به بیت الله زدند... (183713)
آريو برزن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۰۱
با با اين....بدجوري توهم زده !!!!! ............. (183714)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۰۵
خداوندهمه مریض هارو شفا بده......امین (183717)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۴
منظورت اونایین که شعار میدادن؟؟ (184126)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۰۸
چه خودشو با پیامبرم مقایسه میکنه.بیشین بچه جون (183718)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۰۹
زنده باد دانشجوهای فهیم صنعتی شریف. ما بیشمارم (183719)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۲۱
بازم گرده نخود زدی ؟ (184214)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۲
متأسفم که مثلا مثلا مثلا یه روزنامه نگار در برابر احساسات دانشجویان اینطوری سخیف و زشت حرف میزنه
شما چه بخواهی چه نخواهی اصلاحات زنده است خاتمی پاینده است (183723)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۲
از خداوند منان شفای عاجل برای آقای شریعتمداری مسئلت می نمایم که به راست هدایت شود . (183725)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۳
کی به این اجازه داده بیاد تو همچین روزی حرف بزنه؟؟؟ بخدا آدم به عقل این مسئولین شک میکنه (183728)
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۷
کاش کمی قبل از حرف زدن. فکر می کردی. تا اینقدر ....... (183733)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۰۹
آخه پسر خوب شما اون قدر از حرف حق می ترسید که نمی ذارید طرف حرف برنه، وارد سالن که شد تا آخر مراسم نذاشتند دو کلمه حرف بزنه (183930)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۸
....... ففقط به دنبال تشویش جامعه ایرانی است و بس. (183734)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۹
تا کی افراط و تفریط؟ (183736)
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۲۱
آقای شریعتمداری بجای تبریک به دانشجویان که نتیجه نسل شما هستند چرا هجو می گی بخدا توهین به خاتمی و موسوی تورا....زمینگیر خواهد کرد تو را بخدا نوشته منو درج کنید تا آیندگان قضاوت کنند (183743)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۲۳
دیگه دوران امثال آدمای افراطی مثل شریعتمداری و رسایی و زاکانی تموم شده... (183748)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۲۹
مسئولان دانشگاه شریف که می دونن آقای شریعتمداری فقط ناسزا میگه و نسبت های ناروا به مخالفانش میده ، چرا دست کم این برنامه رو به صورت مناظره برگزار نکردن تا وقتی دو تا حرف ناحساب میگه یک جواب منطقی هم بشنوه. دعوت از چنین فردی برای سخنرانی یک طرفه فقط باعث ایجاد تنش در محیط دانشگاه میشه. (183758)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۳۴
هدف اصلی از این کار که البته نمیشه گفت دعوت بلکه برنامه ریزی برای سحنرانی چنین آدم افراطی و . . . دقیقا ایجاد تنش بود .ولی داتشجو فهیم تر از این حرفهاست.درود بر دانشجویان اصلاح طلب و فهیم (183972)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۳۱
خدا وکیلی آقای شریعتمداری هرعیبی داشته باشد این حرفش درست بود (183765)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۱۹
آخ اشتباهی مثبت دادم. معذرت میخوام (183847)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۲۱
قحط الرجال بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟ اینو چرا آوردن ؟؟؟؟ یکی دقیقا توضیح بده!!! (183849)
عیسی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۳۲
شما وا فراطیون...از طایفه صدام هسین..که فقد بزرر مردو ایران حرف میزنی (183767)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۱
دشمن از عملکرد بقول شما ما صدامیان خوشحال است یا شما صدامیان ؟؟؟؟؟!!!!! (184008)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۸
یادت باشه امثال همین به قول شما افراطیون مملکت رو از دست صدام نجات دادن وباقیمونده هاشون رو هم که شما میکوبید (184134)
اکباتان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۳۶
چه عزتی بیشتر از این برای اصلاح طلبان که مخالفانش از این نوع افراد هستند. این از الطاف الهی است که... به دست خودشان رسوا می شوند . حالا بیشتر پی می بریم که امام از این متحجران چه کشیدند و چرا از مهندس موسوی علیرغم همه فشارها تا آخرین روزهای حیاتشان دفاع کرد.... به خاطر دارم که اینان به خاطر آزاد کردن شطرنج و موسیقی از سوی امام چه آوردند من در جبهه شاهد خون دلهای رزمندگان بودم که به خاطر جفای روزنامه رسالت که از هم کاسه های کیهان است چه خشمها که فرو خوردند و بر جفایی که بر امام می رفت غصه خوردند. (183778)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۴۳
نظر شما پشم کیهان .اکثریت مردم به عقلانیت و منطق و انسانیت رای دادند نظر شما پشم نسل های آینده که سکاندار مملکت شوند مهر قطعی بر افکار باطل شما خواهند زد. نظر شما پشم وقتی مهره شما احمدی نژاد سوخت نظر شما پشم وقتی فاصله طبقاتی را زیاد و معضلات اجتماعی را چند برابر و بازار خود را با این ادبیات گرم کردید نظر شما پشم چون علم پیشرفت کرده و قاطبه مردم خوب می فهمند قشر جوانان ونوجوان ما نوید بخش طلوعی دیگر در ایران زمین است . نظر شما پشم
شهدای این سرزمین سرمایه های آرمانی این مردم هستند از منافق و وطن فروشان بیزارند اما به امثال شما اعتماد ندارند چون دست شما رو شده با تخریب دیگران جایگاه متزلزل خود را نمی توانید نگه دارید نظر شما پشم (183787)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۴۴
اقای فتنه ستیزبابصیرت !ازتامین اجتماعی چه خبر؟ (183788)
عادل
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۵
احتمالا شریعتمداری هم کارت هدیه گرفته، مثل رییس ستاد نماز جمعه، مثل رحیمی مشاور اول احمدی نژاد و ... (183903)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۲۳
نه اون روزنامه همفکر شما " آرمان " بود که کارت هدیه گرفته بود ... بخون تا بدونی ... (184218)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۴۷
ابن سینا:به قومی مبتلاشده ایم که فکرمی کنندخداوندجزآنهاکس دیگری راهدایت نکرده است. (183790)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۴۸
افرین زنده باد دانشجویان شریف کاش شریعت مداری علم وصنعت هم میومد بهش میخندیدیم ومی فهمید تا چه اندازه . . . (183794)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۴۹
یا خدا اینا دیگه کی هستن خدایا چرا دست از سر ملت برنمیدارن اینهمه بدبختی و بیکاری و حرف میشنویم شبا با گریه میخوابیم بخاطر بیکاریمون بخاطر این گرونی این .... اونوخ این میاد نمک رو زخممون میپاشه. . . آمین.اینهمه آه زمینگیرتون میکنه (183798)
نبي ابادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۵۰
اقاي شريعتمداري اگراين تفکر رانداشتي به درد سخنراني ميخوردي (183800)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۰۱
این شریعتمداری چرا فقط با اصلاحات کار داره ؟ فقط میگه اصلاحات ! (183816)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۰
حیفه اون عنوانی که یدک میکشی اقای شریعت مداری!!!!!غیر از فحاشی چه هنری داری؟؟ (183877)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۳۵
برادر حسین و بازرگان اگه اسم فامیل شون رو عوض می کردندمعنی دار تر بود (183975)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۳
اگر شریعت میل طیف شما را میداشت آن وقت شریعت مداربود ها ؟؟؟!!!! (184010)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۰۳
ما در انتخابات ریاست جمهوری گذشته شاهد رد صلاحیت چند چهره شاخص اصولگرا بودیم(باقری لنکرانی،زاکانی،فلاحیان،سعیدی کیا،متکی) اما آقای عارف که شخص دوم اصلاحات بود و همیشه خود را یک اصلاح طلب معرفی می کرد و هنوز می کند تأیید صلاحیت شدند!!! این نشان می دهد که نظام مشکلی با اصلاح طلبان ندارد، اما مشخص نیست این همه تلاش بی وقفه آقای شریعتمداری برای نشان دادن اصلاح طلبان در مقابل نظام به خاطر چیست (183819)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۲
خدابیش تایید ممیشد خودتون رو جر نمی دادید؟ عین این بچه ننه ها نمی ریختید تو خیابون؟ (183933)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۳
عجب مقایسه ای !! اصوالگرایان همه باهم کمک کنند توان اداره یک نانوایی راهم ندارند . عارف را با کی ها مقایسه می کنی (184011)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۰۷
دراین100روز مصلحی وزیر اطلاعات احمدی نژادبه دکتر ظریف توهین کرده امروز هم صفارهرندی شریعتمداری که توهین کردن براش مثل آب خوردنه
خداکنه روحانی برودآفریقا با اوباما دیدارکنه تا شریعتمداری بیشتر بسوزه (183827)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۰۹
آقای شریعتمداری خوبه چشماتو خوب واکنی و سرت را از زیر برف بیرون بیاوری و نگاهی به نظرات بالا بیاندازی . . . (183830)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۱۷
اقای شریعتمداری!این عبارات به گوشت خورده؟برات آشنانیست؟خوب فکرکن...تحقیق وتفحص.تامین اجتماعی.سعیدمرتضوی.کارتهای هدیه.بابک زنجانی.خاوری.3000میلیارد.16میلیارد.تورم بالای40درصد.دلار4000تومانی.ننه چاوز.همراهان سفرهای نیویورک .وسخنرانی برای صندلیهای خالی.هاله نور.اون ...رولولوبرد.یادت نمیاد؟ (183841)
کد خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۲۴
ا که هرچه می گوییم بابا یه نذری نیازی ما کیهان نمی خواهیم آقا زور که نیست ببین جناب شریعت مگر به قول شما ملاک حال افراد نیست اکنون شما دستت با نتانیاهو یکی شده دیگه وقتشه که با این افکار که خود را به حزب الله که واقعا لشگر خداست منصوب می کنی فاصله بگیری چون تو عامل تفرقه ای خدا که عقلت دهد (183854)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۳۱
این عده همیشه به دنبال کشتن طرف مقابل خودشون هستند اینا همون دیکتاتورهای سال 88 اند. (183861)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۳۲
متاسفم برای آقای شریعتمداری که اینقدر بدبین هستند خداوند ایشان را هدایت کند انشا الله. (183863)
ابوذر
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۳۴
حسين شريعتمدارى/ كيهان پنجشنبه ٢٣ خرداد ٩٢:
آیا نمی‌بینید که وطن‌فروشان فتنه آمریکایی- اسرائیلی ٨٨ در باشگاه مدعیان اصلاحات کباده می‌کشند و نامزد آنها [يعنى حسن روحانى] به حضور و حمایت این عده که در فتنه ٨٨ آشکارا نقش ستون پنجم دشمن را بر عهده داشتند افتخار هم می‌کند؟!
حسين شريعتمدارى/ كيهان دوشنبه ٢٧ خرداد ٩٢:
تاکيد آقاي روحاني بر پيروي از رهبر معظم انقلاب، دو دهه نمايندگي حضرت آقا در شوراي عالي امنيت ملي و... از جمله عوامل ديگري است که در کسب اکثريت آراي مردم نقش داشته است». (183866)
میثم،حاکی حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۳۵
شریعتمداری هم مثل هر ژورنالیست دیگری میتونه اظهارنظر کنه.تحلیل هاش اکثرا درسته. (183868)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۳۶
من که هر چه می خونم تهمت است و نه تحلیل (183977)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۲۵
بالافرض تهمت باشه ، شما منطقی جواب بدید... (184223)
مددیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۳۶
آقای دکترفرجی دانامسولین دانشگاه شریف راتوبیخ کن آخه این شریعتمداری چکاره است که دعوتش کردن یک آدم درست وحسابی دعوت میکردن . . . (183872)
ابوذر غفاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۳۷
من دانشجوی شریفم و آنجا بودم. چیزی که واضح است این است که وقتی انجمن اسلامی منحل شده( اگر چه قدم های خوبی برای بازگشایی برداشته شده) و ما تریبونی نداریم و می بینیم یک ضد جنبش دانشجویی باید بیاد برای ما تعیین تکلیف کنه و با اون لحن سخیف که ملاحظه فرمودید با ما صحبت کنه و خودش ولی نعمت ما بدونه از دانشگاه به بیرون پرتش کردن کمترین کاری بود که می تونستیم بکنیم (183874)
ایرانی
Canada
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۸
دست مریزاد (183943)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۴۳
آفرین به غیرت دانشجوهای شریف. حقا که نخبه های مملکتید. این کوتوله های سیاسی باید از حضور در مقابل دانشجوها بترسند....که خوب ترسیدند. آفرین. روزی رو بیاد میارم 25 خرداد .... که بچه های شریف از نرده های دانشگاه بالا رفته بودند و شعار می دادند.... روزهای خوب نزدیک است دوستان....تاریکی محکوم به شکست است. ما با بغض 4 ساله مان کمرشان را شکستیم. (184089)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۲۲
از شما همین برمیاد (184142)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۰
اون موقع که شهید همت جبهه بودند اقای شریعتمداری کجا بودن. (183879)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۹
حتمن کاری ک ب بقیه نسبت میداد....
(اما شما در آن زمان داشتید شیرکاکائو و شیر قهوه‌تان را می‌خوردید) (184006)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۶
ایشان اگر آب انبار نرفته کوزه هم نمیشکنه البته من نمیدانم شاید جبهه ام بوده اند ولی خوب واقعا جبهه ای که در این زمان مشغول پیکار با دشمن هستند خیلی ارزشش بیشتر از جبهه جنگ با صدامیان است (184016)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۳۸
ایشون داشتند زیر اب جرج سورس را می زدند!!!! (184075)
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۴۸
داشت یه دم جوش پیدا میکرده درست کنه چون قهوه و چایی که اخ بوده (184095)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۵۹
من نمی دانم کجا بود ولی می دانم الان مثل نتانیاهو حرف می زنه (184107)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۰
احمد خاتمی میگه فتنه گرا جون گرفتن شریعتمداری میگه فتنه رو دفن کردن بعدش میاد میگه صدامی هستن لطفا تکلیف خودشونو با فتنه مشخص کنند مثل ما که با کاسبان فتنه کردیم. (183881)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۳
حرف حق زده . دمش گرم (183884)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۴
رهبری مناصبی که اینگونه افراد دارن را از آنها بگیرد چون آتش فتنه را هر روز روشن تر می کنند .دلم از حرفهای که شنیدم به درد آمد (183885)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۴
خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبرش فرموده است که اینها در کنار خانه خدا با کف و سوت زدن نمی‌خواهند صدای تو شنیده شود.

همین کاری که شما باحسن خمینی در حرم امام خمینی کردید (183887)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۵
این صحبتها نشان دهنده نوعی پریشانی و توهم در افکار است.
مرد باشیدو رقیبتان را قبول کنید نه اینکه او را به بیگانگان بچسبانید. (183888)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۷
این آقای شریعتمداری که دائم حرف از فتنه و جاسوسی می زنه خودش. .. در لباس دوست ظاهر شده و میخواد تیشه به ریشه همه کاردرستای این کشور بزنه ... این آدم با رفتارهاش و کاراش همه مردم به خصوص جوان ها رو از نظام و انقلاب زده کرده حالا فتنه گر و جاسوس واقعی کیه؟!!!! (183890)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۷
شریعتمداری خودش یک طنز ناب است برای خستگی در کردن باید سخنان او را شنید... (183891)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۷
عجب روز دانشجویی بوده !! یکی را آوردن که به دانشجویان بدو بیراه بگه !! (183893)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۹
من سندی ارائه می‌‌دهم که...
از اون سندهایی که تو جیب احمدی نژاد بود!! خجالت خوب چیزیه والا (183897)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۳
آقای شریعتمداری شما عمدا" دم از حزب اااه می زنید تا آنرا بد نام کنید والا خودتان را با آیه هایی که در مورد طاغوت و حزب شیطان در قرآن آمده مقایسه کنید چقدر نزدیکید (183902)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۶
اونايي كه ازشون شيش دنگ دفاع مي كردي اموال بيت المال رو غارت كردن.دمار از مردم درآوردن رشد اقتصادي رو منفي كردن. و اوني كه جاسوس خطابش مردي پاك ترين دولت براي اون بوده. مي فهمي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (183907)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۷
متوجه شدم که چقدر در دشمن‌ستیزی موفق بوده‌ایم.

آری شما در روز دانشجو دانشجویان را دشمن خطاب می کنید .اما نمی گویید چرا همان حرف ها را می زنید که اسراییل می گوید؟ زنده باد سید اصلاحات درود بر دانشجوی دشمن ستیز (183908)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۰۰
یارو تو توهمه و خیال می کنه پاشنه آشیل اسراییل رو شکونده در حالیکه پاهای حرکت ملت رو هدف قرار داده (183913)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۰۱
این شریعتمداری زنگ تفریح بزرگی است. واقعا اگر حرفهای شریعتمداری و برچسب هایش به همه غیر از اصولگرایان نباشد به که بخندیم...؟ او پنبه در گوش ترین فرد قرن است که تنها توفیقش افشاندن بذر نفاق و اختلاف در دلهاست. آنها که به او دلخوش کرده اند سخت در اشتباه اند (183915)
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۰۴
حسین خان وقتی محمودخودرادرهاله نورمی بینداحتمالاتوهم پیامبری اماپیامبردرکمترازسیزده سال ملیونهانفرگردش جمع شدندتوبعدازسی وسه سال چرااینقدربی کسی (183920)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۰۹
قیافه شریعتمداری مرایادابن ملجم مرادی میندازه (183927)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۰
دمش گرم حال كردم (183931)
یک متنفر از کیهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۴
این اقا که میگه اصلاح طلبان خود را به اقای روحانی چسبوندن مثل اینکه فراموش کرده روز بعد از اتلاف چقدر عصبانی بود و به اصول گرایان اخطار میداد (183936)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۷
مرگ بر ... مرگ بر.... مرگ بر... مرگ بر ... (183940)
جوان مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۷
از ریاست محترم جمهور و همچنین وزیر محترم ارشاد که خودشان را حافظ حقوق شهروندی میدانن میخواهم بابت رفتارهای سخیفانه، انتقادات سرکوب گرانه، تهمت ها، جسارت ها، هتک حرمت ها و ... روزنامه کیهان علیه دولت جمهوری اسلامی ایران و احزاب سیاسی قانونی از این روزنامه و همچنین مدیر مسئولش در محاکم قضایی شکایت کنید حتی اگر هم بجایی نرسید نتیجه این محاکمه حداقل موجب آبرو ریزی زیادی از حسین شریعتمداری و طرفدارانش نزد مردم میشه-امیدوارم رییس جمهور و وزیر ارشاد این موضوع را پیگیری کنند (183941)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۰
این همون زنده باد مخالف من خاتمی بوده دیگه ... بر فرض شریعتمداری دشمن ... چهارتا جواب درست بدین به حرفاش به جای جیغ و داد اونوقت ما هم با شما !!!!! (183947)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۰۶
مگه اونجا پرسش و پاسخ بوده كه جواب بدن? . . . تنها پاسخ بش همون شعارها بوده بجا و محكم (184195)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۳
خدا کند دست این افراطیون از این مملکت قطع شود (183950)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۶
خاتمی که المان بود اما شریعتمداری مرد جنگ بود و هست ما دوستش داریم بی فرهنگ ها سوسول از کجا با همت و ارمان او اشنا شدنند // (183960)
علیراده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۴
نمیدانم اقای شریعتمداری باجه روی به دانشگاه امده عجب رویداره این عالیجناب خاکستری (183993)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۴
اونوقت شریعتمداری جبهه بود. اگه از تیره وطایفه ات کسی اون نزدیکیها بوده می تونی بپرسی تا مطمئن شی. (183994)
امیرخندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۹
از یک شکست خورده که بعد از 8 سال دست و پا زدن نتونسته چیزی رو در کشور عوض کنه چه انتظار دیگری دارید؟ (184003)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۵
شما ما را کشتی با ان سند های جعلیت...خیلی وقت از شاهکار هتل اینترنشنال و قضیه اتیش زدن قرانو پول گرفتن از عربستان ک شما با مدارکتون(!)نشون دادید نمیگذره...توروخدا دست بردار دیه کسی بهت اعتماد نداره.... (184014)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۶
چرا اون موقعی که دانشجوها شریعتمداری رو هو میکرند داشت میخند؟!!!!! (184015)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۷
اقای شریعتمداری :خودتان قضاوت کنید دراین هشت سال که کشور یک پارچه در دست اصولگرایان بود به جز تورم فقر بیکاری رکود فساد اقتصادی واجتماعی تحریمهای بیرحمانه امارهای خلاف واقع پایین امدن امار ازدواج افزایش امار طلاق وووو چه دست اورد مثبتی داشته اید . (184019)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۰۸
برای بی فکری مردم و دانشجویان ایران خیلی متاسفم. نمیدونم چرا و چطور ملتی که حماسه 2 خرداد و 24 خرداد رو میسازه بعدها با اقدامات نا بخردانه ای مثل دم دادن در تله افراط امثال شریعتمداری اون هم قشر دانشجو و نیز بی فرهنگی در یورش به صفحه شخصی فیس بوک لیونل مسی که تنها جرمش گلزنترین بازیکن چندین سال اخیر و همگروهی تیم آرژانتین با تیم ملی ایران در جام جهانیه آبرو ریزی میکنه؟ اونوقت به یه عکس و امضا ندادن و نرفتن به برنامه نود امثال مالدینی هم گیر میدن و میگن از بی جنبگیشه. به خدا 8 سالی که گذشت لیاقت خودمون بوده میگین چرا؟ به این آیه قرآن رجوعتون میدم:
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی ان یغیروا ما بانفهسم (184037)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۱۰
افرادی مثل حسین شریعتمداری به تنهائی و با عزت و افتخار میتوانند اهداف آمریکا و اسرائیل غاصب را با این اظهارات سخیف و بی پایه پیاده کنند و به راحتی مردم ایران را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بدبین نمایند. من به عنوان یک بسیجی و حزب الهی خواهشم از امت حزب الله این است که نگذارند این فرد به این راحتی و به اسم دین و حکومت اینگونه تیشه به ریشه نظام بزنند. باور کنید دوستی شریعتمداری با نظام از دوستی خاله خرسه هم بدتر است (184039)
علی ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۱۶
اشتباه بزرگ عزیزان دانشجو اینه که رفتن دست جمعی پای صحبت این آقا نشستن و تحویلش گرفتن . از محتوای کلمات گفته شده معلومه که چقدر شریعتمداری از توهین ها به خودش لذت برده و از مطرح شدن خودش و روزنامه چند هزار نسخه ای اش به وجد اومده و حال کرده. به همین جهت بی اعتنایی به کیهان بهترین کار ممکنه که خاتمی تو این چند سال اجرا کرده است. دوستان برادر حسین را زیاد جدی میگیرن در حالیکه تمامی دولت های بیست سال اخیر نسبت به جریده اون موضع داشتن و از همکاری با اون پرهیز می کردن. این فقط خاتمی نبود که شکایت کرد. احمدی نژاد هم گفت که کیهان نمی خونه. مطمئنا هواداران واقعی کیهان بسیار بسیار کمتر از نمایش بیرونی اونه. اینو کیهانی ها می دونن و به همین دلیل تلاش می کنن با حرفای جنججالی خودشون مطرح نشون بدن (184044)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۱۷
شریعتمداری شبیه به مفتی ست؛خخخخخخخخخخخخخخخ (184045)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۱۹
با اینکه اصلا شریعت مداری را قبول ندارم بخاطر بی بصیرتیی که در باره احمدی نزاد دشات اما حرفای امروزش رو قبول دارم اصلاح طلبا واقعا طالبانی هستند و اقای روحانی رو بی جهت اصلاح طلب معرفی نکنید که از این دیگ ابی برای شما جوش نمیاد به وقتشهم جواب این دانشجو نماها رو خواهیم داد تا بفهمند سرباز ولایت یعنی چی اندکی صبر (184051)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۲۵
راستی اقای شریعتمداری شما که می گفتید روحانی اصلاح طلب(فتنه گر ) است چی شده حالا سنگشو به سینه می زنید (184060)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۲۵
وطن فروش کسانی هستند که زمینه دزدی 3000 ملیاردی رو فراهم کردند. کسانی که از حق بیمه مردم بازنشسته کارت هدیه گرفتند... (184061)
mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۳۳
اصلاحات زنده باد خاتمی پاینده باد (184069)
ممدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۴۱
وقتی نظرات این آقا رو می شنوم . یاد پسر میرزا تو فیلم اخراجی ها می افتم ... راستی حاجی تا حالا جبهه نطلبیدتت ... سوریه هستا میتونی بری با کفار بجنگی (184083)
از کیهان بدم میاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۰۳
دمت گرم آقا ممد
جان کلام رو گفتی.!!! (184192)
پارس
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۴۷
حاجی دلم برات میسوزه (184094)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۴۹
شما هم از طایفه خوارج هستید
همیشه خون به جگر رهبر می کنید (184098)
hamid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۵۷
بزارید حرف بزنه... خودش هم میدونه بجز اقلیتی متعصب و کور کسی واسش تره خورد نمیکنه...
تاریخ همیشه پر بوده از امثال حسین شریعتمداری...
جالب اینجاست که هیچوقت هم از تاریخ درس نمیگیرن..
این هم می گذرد.. (184105)
میلاد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۵۸
یاد دن کیشوت میفتم تا این شریعت مداری رو میبینم. یه آدم متوهم پر ادعا!!! (184106)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۰۱
اقاي شريعتمداري اگرامروزامامزمان ظهوركندشمادرمقابل ///// (184109)
فرزند ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۴
خجالت نمیکشه میگه نمیذارید من حرف بزنم!!!!!! دیگه چیزی هم مونده که از روزنامه کیهان نگفته باشی.؟؟؟؟؟! (184125)
امت حزب ا.....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۸
اقاي . . . تو دانشگاه چيكارميكنه!!!! تورو بخدا دست از سرمردم بدبخت بردار چقدر بديم ديگه شما نظر نديد!!!؟ (184135)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۲۶
خداییش تمام حرفاش درسته .تو این همه کامنت یکی جوابشو نداد.زنده باد مرد انقلابی. بهار تو هم حرفاشو سانسور کردیا به صرفت نبود نه؟ حرفای منوحداقل سانسور نکن بچاپ (184147)
عبدالرضا
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۴۳
آقای شریعتمداری عادم عاقل که خلاف جریان آب شنا نمی کند ، مردم آگاه و فهیم ایران مسیرشان را معلوم کردند (اعتدال و آرامش را انتخاب نمودند) ، چون به بن بست رسیدید، دارید آب را گل آلود میکنید و بدتان نمی آید مملکت ما هم مثل کشور سوریه ویران گردد . (184167)
نهنهنه
Netherlands
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۵۱
دست بردار ، دشمن ملت پاک ایران قصد شما دو دستگی بین ملت است . ملت تو 24 خرداد نشان دادن کی و چی را می خواهند (184174)
رضا
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۵۳
فقط می تونم بگم متاسفم برات شریعتمداری (184176)
آرش - نقده - آذربایجان غربی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۵۶
تقریبا همه نظرات رو خوندم وپس از آن سجده شکر بجا آوردم ؛ خداوند متعال افرادی نظیر جناب آقای حسین شریعتمداری را برای ایران اسلامی و ولایت مطلقه فقیه مان حفظ کند. واقعا اصلاح طلبان پررو و ناسپاس هستند. اگر قابل هدایت هستند که ... وگرنه این بی شرمان ( نسبت به ولایت،خون شهیدان و آلام جانبازان ... ) را محو و نابود کند ، ان شا الله (184184)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۱۲
حاج حسین اگه در زمان صدام در عراق می بود به جای صحاف بوق تبلیغاتی آن ملعون می شد (184202)
شاهين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۱۳
اقاي شريعتمداري روزي را ميبينم ؛ خيلي نزديك ؛ كه براي دفاع از عقايدت فحاشي آشكار و لگد پراكني فاش هم انجام دهي .اما فرداي آنروز ديگر نيستي . فراموش شده اي . تاريخ مصرفت گذشته . محو شده اي. تا آنروز معركه بگير . سند قرائت كن ( اما به كسي نشان نده ) .فردا نزديك است . نزديك . (184203)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۱۶
چقدر جالبه که حداقل یک نظر موافق با شریعتمداری درج نمیشه
به قول مرحوم مدرس رأیی که خودم به خودم دادم کجا رفت؟
که من شریعتمداری که میام توی این سایت رأی خودم رو نمیتونم ببینم (184207)
بنده ی خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۲۴
چه دست و پایی میزنه این شریعت مداری!!! اینا هنوز باورشون نشده که دورشون تمام شده و به تاریخ پیوستن (184220)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۲۵
با با جان این مرد مگر چه مبلغی از ملت طلبکاره که هر که میگه یکنفر جلو دارش نیست.اهانت به سید عالی قدر خاتمی.رییس جمهور روحانی.موسوی .کلیه اصلاح طلبان .کلیه دانشجویان و قص علیهذا .......یعنی این همه طلبکار است که دهان همه بسته است . او که در روز روشن جوانان را به فکر مقابله فیزیکی میندازد. نمیدانم این مرد از این اقوال و اعمال چه سودی میبرد و یا زمانی که مملکت زبانم لال از برکت این نوع انسان نماها به برادر کشی و آتش کشیده شد منتظر چه منافعی هستند؟ (184222)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۳۷
قای شریعتمداری

چیزی که عیانه اینه که شما هرگز به ضربات و آسیب ها و دردهایی که از 24 خرداد به بعد خوردید اشاره نخواهید کرد و همواره خودتان را پیروز نشان خواهید داد . خجالت آوره که شما تا روز قبل از انتخابات مخالف 100٪ آقای روحانی بودید و بعد از پیروزی ایشان ناگهان یک شبه چهره عوض کردید و خود را به روحانی چسباندید . از ادمی که حتی نمیتونه یک شب بر روی اعتقادات و باور خودش بمونه . . . میدونم خیلی درد میکشید و این درد بخاطر اینه که هرگز کنار مردم نبوده اید و همواره مقابل مردم ایستاده اید . اصلاح طلبانی که خائن نامیدید در سخت ترین شرایط هم بر باور خود ایستاده اند . کاری که شما یک شب هم نتوانستید انجام دهید .

جاوید باد اصلاحات (184237)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۳۹
در دشمن ستیزی موفق نبوده ای

در خالی بندی و دروغ بافی استاد هستی استاد !! (184239)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۵۰
آقای شریعتمداری شما چیکاره هستید ک هنسبت به هر چیزی متوهمانه حرف میزنید و همه را متهم میکنید و می خواهید که دستاورد های جدید دولت را زیر سوال ببرید (184246)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۵۸
حسین هر سندی داری تو سایت ها چاپ کن همه ببینن! و اگر چیزی نداری و فقط مثله محمود جونت تو جیبمه تو جیبمه میکنی! ساکت شو! هیس!! (184253)