به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۳۸۴۵۳

مبنای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری

مبنای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری
گروه اقتصادی: مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، گفت: افزایش حقوق ها بر اساس مولفه هایی چون سابقه بالای 30 سال، مناطق جنگی، گروه شغلی، طبقه شغلی، سنوات خدمت، پست مدیریتی و .. متفاوت بوده و روش محاسبه آن تفاوت داشت.
محمدتقی جلیلی بهابادی  گفت: ثبت نام وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان از اول آبان ماه آغاز شده و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www. cspf. ir برای دریافت وام ثبت نام کنند. 
جلیلی خاطر نشان کرد: همکاران ما در صندوق بازنشستگی کشوری طی ماه‌های اخیر تلاش مضاعفی انجام دادند تا احکام متناسب‌سازی صادر و بدست بازنشستگان رسانده شود.  من و همکارانم در استان هرمزگان برای حل مسائل پیش روی بازنشستگان ضمن استفاده از مشورت بزرگان استان و پیشکسوتان تحت پوشش، تمام همت خود را بکار گرفته‌ایم تا سطح خدمت‌رسانی به بازنشستگان ارتقا یابد. 
جلیلی با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان در مهرماه تصریح کرد: میزان پرداختی حقوق بازنشستگان استان در شهریور ماه امسال ۵۹۲ میلیارد ریال بوده که این رقم در مهر ماه با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به ۸۶۲ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است. 
در این نشست، جلیلی بهابادی با ذکر چند مثال چگونگی افزایش حقوق بازنشستگان در مهر ماه را برای روسای کانون‌های بازنشستگی حاضر در جلسه تشریح کرد و گفت: افزایش حقوق‌ها بر اساس مولفه‌هایی چون سابقه بالای ۳۰ سال، مناطق جنگی، گروه شغلی، طبقه شغلی، سنوات خدمت، پست مدیریتی و. . متفاوت بوده و روش محاسبه آن تفاوت داشته که برای محاسبه آسان و ارائه فرمول، نرم افزاری در مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان طراحی و در اختیار بازنشستگان عزیز قرار گرفت و مراجعه نیم میلیون بازنشسته به این سامانه باوجود تبلیغات بسیار کم، قابل توجه بود. 
جلیلی بهابادی افزود: صندوق بازنشستگی با هدف افزایش قدرت خرید بازنشستگان، بسته‌های مختلفی را در قالب طرح یاری از اسفندماه سال گذشته تا کنون اجرا کرده که در حال حاضر بسته هفتم این طرح با پرداخت تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی آغاز شده است. 
وی تصریح کرد: بازنشستگان کشوری می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی به نشانی www. sabasrm. ir از این طرح بهره‌مند شوند. 
مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان به لزوم توجه هر چه بیشتر به مقوله فناوری اطلاعات اشاره و تاکید کرد: راهی به جز توانمندسازی بازنشستگان و خودمان در استفاده از فناوری اطلاعات نداریم و طبق سیاست‌های کلان کشور موظفیم خدماتمان را الکترونیکی کنیم. 
وی با تاکید بر استفاده از برنامه خاتم صندوق بازنشستگی گفت: آخرین خدمتی که در همین آبان ماه الکترونیکی شد، خدمت «گواهی و ضمانت کسر از حقوق» است که بازنشستگان می‌بایست برای دریافت این خدمت نیز به درگاه www. sabasrm. ir مراجعه کنند. 
در ادامه این نشست، خورگوئی رئیس کانون بازنشستگان استان نیز ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت و تشکر از مدیریت صندوق بازنشستگی استان ازاولین تشکیل نشست در شرایط کرونایی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تشکر کرد و گفت: روسای کانون استان بیشتر از قبل با مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان همکاری خواهند کرد. 
در ادامه جلسه هر کدام از روسای کانون‌ها به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بازنشستگان عضو اعلام آمادگی کردند. 
در پایان این نشست، معصومه آشوری زاده یکی از پیشکسوتان آموزش و پرورش استان هرمزگان، با حکم مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان به عنوان مدیر اجرایی خانه‌های امید شهر بندرعباس معرفی شد. 
گفتنی است، ۱۶ هزار و ۲۷۲ نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری زیرپوشش مدیریت استان هرمزگان هستند که از این تعداد، ۱۱ هزار و ۴۶۴ نفر را مردان و چهار هزار و ۸۰۸ نفر را زنان تشکیل می‌دهند.
 
برچسب ها: بازنشستگان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها