به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۲۳۸۷۲۳

بهترین مناطق، برای اجاره ملک در ترکیه

گروه گردشگری: ترکیه یک کشور فوق العاده بزرگ است که شامل 81 استان و هشت منطقه جغرافیایی می‌شود؛ پس طبیعی است اشخاصی که مشتاق به خرید یا اجاره ملک در این کشور هستند، به دلیل زیاد بودن انتخاب‌های پیش رویشان کمی گیج شوند.
بهترین مناطق، برای اجاره ملک در ترکیه
قبل از اشاره کردن به مکان‌هایی که در آن‌ها، بیشتر افراد خارجی خانه می‌خرند و یا اجاره می‌کنند، بهتر است بدانید که نواحی ساحل مدیترانه، ساحل دریای اژه و استانبول سه تا از بهترین مناطق این کشور به شمار می‌آیند. سال‌هاست که سواحل جنوبی و غربی، دو تا از مناطق مورد علاقه گردشگران هستند؛ بنابراین این مناطق، بیشتر از سایر مناطق چند فرهنگی تر می‌باشند.
به طور طبیعی استانبول به عنوان بزرگ ترین شهر ترکیه، هر چیزی را به ساکنان خود ارائه می‌دهد؛ با این حال مهاجران و سرمایه گذاران بین المللی، علاقه ویژه ای به برنامه‌های مدرن سازی در سرتاسر کلانشهرها دارند. به دلیل بزرگ بودن ترکیه، مناطق مختلف این کشور از لحاظ آب و هوا، سبک زندگی، طبیعت و... تفاوت‌های بسیاری دارند. در مطلب زیر چند مورد از شهرهای مناسب جهت اجاره ملک در ترکیه، ذکر شده است.

آنکارا
آنکارا از زمان اعلام استقلال توسط مصطفی کمال آتاتورک، پایتخت ترکیه است. آنکارا، دومین شهر پر جمعیت ترکیه، و یک شهر تجاری و صنعتی بزرگ است. با وجود جمعیت زیاد آنکارا، این شهر در مقایسه با بسیاری از شهرهای اروپایی آمار جرم و جنایت کم تری دارد. این شهر که در گذشته با نام آنگورا شناخته می‌شد، محل زندگی بسیاری از فرهنگ‌ها و تمدن‌ها بوده است. این شهر قلب کشور ترکیه و شهری کاملا متفاوت با شهرهای دیگر ترکیه به حساب می‌آید.

استانبول
استانبول پر طرفدار ترین و معروف ترین شهر ترکیه است. این شهر یک تاریخ با شکوه، دریای شگفت انگیز مرمره و بسفر و امکانات تفریحی و فرهنگی متنوعی را به ساکنان خود ارائه می‌دهد؛ این شهر برای خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک هم دارند مناسب است چرا که مدارس زیاد و با کیفیتی در آن وجود دارد. جنبه‌های تاریخی و فرهنگی بی شمار استانبول همراه با مناطق مسکونی مدرن و همه جانبه اش،این شهر را به بهترین مکان برای سکونت تبدیل کرده است.

آنتالیا
آنتالیا شناخته شده ترین مکان برای گردشگران و یک شهر زیبا برای زندگی است. این شهر در میان دریای شگفت انگیز مدیترانه و کوه‌های شگفت انگیز توروس قرار دارد. این زیبایی‌های طبیعی و بی شمار، کیفیت زندگی خوبی را برای ساکنان این شهر رقم می‌زنند. آنتالیا دارای آب و هوای گرم و آفتابی، غذاهای خوشمزه و متنوع و محیطی پاک و ایمن است. با خدمات خوبی که در آنتالیا به شما ارائه می‌شود، شما می‌توانید به راحتی در آن زندگی کنید.

آلانیا
آلانیا، یکی از مناطق توسعه یافته و پرجمعیت آنتالیا به شمار می‌رود. معمولا افراد خارجی، اقامت در این شهر را نسبت به شهرهای دیگر ترکیه ترجیح می‌دهند. در صورت سکونت در این منطقه، مزایای بسیاری از جمله سفرها و گردشگری‌های روزانه به مکان‌های شگفت انگیز اطراف منطقه، محیط چند فرهنگی و یک فضای امن و تمیز را به شما ارائه می‌دهد. یکی از بهترین خصوصیات این شهر، روزهای آفتابی و زیبای سواحلش است.

بدروم
بدروم یک مکان بسیار مناسب برای افرادی هست که می‌خواهند یک سطح زندگی با استانداردهای بالا داشته باشند. این منطقه با ماریناها، چشم اندازهای زیبا، دریای شگفت انگیز اژه و خانه‌های مدرنی که دارد، به یکی از بهترین شهرهای ترکیه، به خصوص برای گردشگران و مهاجران تبدیل شده است. بدروم امکانات فرهنگی، تفریحی و تاریخی زیادی را در خود جای داده است.

سیده
سیده یک مکان آرام و با آرامش همراه با بسیاری از مکان‌های تاریخی، طبیعت و دریایی شگفت انگیز می‌باشد. برای افرادی که علاقه مند هستند تا اوقات خود را در راحتی و آرامش بگذرانند، سیده بهترین مکان است.
یالیکاواک
شهر یالیکاواک که در ساحل دریای اژه در ترکیه قرار دارد، برای دهه‌های متمادی مهاجران را جذب خود کرده است. این شهر به عنوان یک مقصد مطلوب برای کسانی مثل هنرمندان، افراد مشهور، موسیقی دانان و هر کسی که به دنبال یافتن خود می‌گردد به شمار می‌رود. زندگی شما در این شهر، همان چیزی است که خودتان می‌سازید.
یالیکاواک یکی از اولین مناطق در ترکیه بود که گردشگران را پذیرش می‌کرد؛ بنابراین اکثر مردم ساکن در این منطقه، به زبان انگلیسی مسلط هستند. این شهر یک تفریح گاه برجسته بوده و زندگی لوکسی را به شما هدیه می‌دهد؛ با وجود تمام این مزایا، شما مجبور نیستید که هزینه‌های سنگینی را برای سکونت در این شهر، پرداخت کنید.

دیدیم
برای اشخاصی که توانایی مالی خیلی زیادی ندارند، شهر کوچک دیدیم بهترین گزینه پیش روی شما است. این شهر یک منطقه تفریحی تابستانی محبوب است و دارای املاک زیبایی، با قیمت پایین می‌باشد.
قیمت غذا هم در این شهر، فوق العاده مقرون به صرفه است. با این که دیدیم به انگلیس کوچک معروف شده است، اما در برخی از محله‌های این شهر، آثار معماری و شهرسازی سنتی ترکی هم به چشم می‌خورد.

فتحیه
زمستان‌های مدیترانه ای فتحیه دارای آب و هوای متفاوتی با سواحل اژه است. فتحیه به یکی از زیباترین منطقه‌های ترکیه به حساب می‌آید. بسیاری از نشریات جهانی مناظر دیدنی فتحیه، از جمله تالاب آبی در اولودنیز را، در صفحات اول نشریه‌های خود قرار می‌دهند.
البته این شهر مکان‌های دیدنی دیگری از جمله دره پروانه‌ها و دهکده شبح کایاکوی را هم در خود جای داده است. به راحتی می‌توان فهمید که چرا مهاجران، مسافران و همچنین خود مردم ترکیه به گذراندن تعطیلاتشان در فتحیه علاقه نشان داده اند. این شهر دارای طیف وسیعی از املاک لوکس برای خرید و اجاره است. این شهر جمعیت بسیار کمی داشته و دارای استراحتگاه‌های ساحلی کوچکی در اطراف سواحل کالیس، اولودنیز، هسیارونو و هوجیک می‌باشد.

شرکت مهاجرتی شایان
شرکت مهاجرتی شایان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های مهاجرتی در ایران است. این شرکت با ارائه مشاوره در زمینه اخذ شهروندی ترکیه، اقامت، تحصیل، خرید و اجاره ملک و... به شما کمک می‌کند تا به راحتی و بدون هیچ دردسری مهاجرت کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها