کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تذکر رسايي‌وهمفكرانش: ظريف واداده است!

ايسنا , 17 آذر 1392 ساعت 13:17

گروه سياسي: 53 نماینده مجلس در تذکری کتبی نسبت به اظهارات وزیر امور خارجه انتقاد و ابراز عقیده کردند که وزیر امور خارجه در برابر تجهیزات نظامی دشمن شماره یک ملت ایران وادادگی به خرج داده و قدرت معنوی و نظامی جمهوری اسلامی ایران را کوچک پنداشته است.


در این تذکر که برابر ماده 192 آیین‌نامه داخلی مجلس به عنوان تذکر کتبی مطرح شده، آمده است: آقای ظریف در دانشگاه تهران عنوان کرده که «آیا آمریکا که می‌تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد، از سیستم دفاعی ما می‌ترسد؟» وی بهترین مبارزه را دموکراسی و راه‌های دیپلماتیک دانسته است. این جمله آقای ظریف مورد سوء استفاده رسانه‌های بیگانه قرار گرفته و آن را نشان توان واقعی دفاعی ایران دانستند، ....
در ادامه این تذکر آمده است: متاسفانه آقای ظریف که در سابقه زندگی خود حتی یک ساعت حضور در دفاع مقدس را ندارد، نه شهیدی در کنار خود دیده، نه خون مجروحی و نه تیر و ترکشی. باید از تجهیزات نظامی دشمن بترسد و آن را بزرگ بپندارد؛ در حالی که مهم‌ترین سیستم دفاعی ما در کنار پیشرفت‌های نظامی،‌ روحیه شهادت‌طلبی است و به تعبیر رهبری معظم انقلاب مانند سنگ کوچکی ماشین جنگی بزرگ دشمنان ما را از کار می‌اندازند. این سیستم دفاعی با بمب آمریکایی قدرتمندتر می‌شود و از کار نمی‌افتاد. همان‌طور که امام راحل فرمود بکش ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. متاسفانه این سخنان آقای ظریف به جای بازدارندگی، دشمنان این کشور را برای تحرکات نظامی علیه ملت ما تحریک می‌کند.
در این تذکر کتبی که در اختیار خبرنگاران رسانه‌ها قرار گرفته نام حمید رسایی، حسین طلا، مسعود میرکاظمی، روح‌الله حسینیان و حسین مظفر به چشم می‌خورد.


کد مطلب: 23943

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/23943/تذکر-رسايي-وهمفكرانش-ظريف-واداده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir