به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۲۳۹۸۷

تهدید بـه استعفای طیـب نیـا صحت ندارد

گروه اقتصادي: نماینده طبس در مجلس با بیان این‌که بحث مطرح شده درباره تهدید وزیر اقتصاد به استعفا صحت ندارد عنوان کرد: ایشان بعد از صحبت نمایندگان اعلام کردند اگر به من اعتماد ندارید من می توانم استعفا دهم.
تهدید بـه استعفای طیـب نیـا صحت ندارد
محمدعلی عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: عملکرد دکتر طیب نیا در طول مدت چند ماهه وزارتشان کاملا مثبت و قابل دفاع بوده است ایشان توانسته‌اند با تلاش زیاد خود و همکارانشان وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشیده و روندی مثبت بوجود آورند. وی درباره اتفاقات امروز در صحن علنی مجلس نیز گفت: هر چند وزیر اقتصاد نقشی در انتصاب رییس کل بانک مرکزی ندارند اما به هر حال ایشان به عنوان متولی اصلی اقتصاد کشور امروز به مجلس فراخوانده شدند تا توضیحاتی را ارائه کنند پس از ارائه این توضیحات ایشان به نمایندگان گفتند در صورتی که به من اعتماد ندارید من می توان بروم از این رو بحث تهدید به استعفا از طرف دکتر طیب‌نیا صحت ندارد.

نماینده طبس در مجلس با بیان این‌که در حال حاضر مشکل خاصی بین مجلس و وزیر اقتصاد وجود ندارد، عنوان کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس پس از توضیحات دکتر طیب‌نیا به نزد ایشان رفته و از ایشان دلجویی کردند به این ترتیب به نظر می‌رسد با توکل به خدا همچنان دولت و مجلس در تعامل سازنده به کار خود ادامه خواهند داد و در راه پیشرفت کشور قدم برمی‌دارند.

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۱۷:۴۵
اینها نمیذارن یکی که بهترین رای رو از مجلس گرفت کارکنه . (184554)
مممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۲۳:۱۴
کاش مجلس عزیز در سال قبل هم کمی مثل الان جدی بود تا این همه بیت المال اختلاس نمی شد متاسفانه مجلس انصاف رو . . . (184726)
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۱۷:۵۶
وزیر با صداقت و باسواد اقتصاد دولت روحانی را قدرش رو مجلسی ها نمیداند همان دولت محمود آقا به درد این وکالت خانه ملت میخورد که هیچ ارزشی برای مجلس قائل نبود (184562)
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۱۹:۳۵
مردم پشتیبان دولتند نماینده ها بیش از این نمی توانند با مردم مقابله کنند (184611)
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۲۱:۴۷
این "تعامل سازنده" که فرمودید جک سال هست دیگه؟!!! آخه ما که فقط "تقابل تخریبگر" دیدیم از جانب صندلی نشینان مجلس! (184673)
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۲۲:۵۰
این مجلس کلا تواین چند سال خدای یه کار مفید انجام داده ؟ شده دکان دونبش بعضی ها (184714)