به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۸ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۲۴۰۲۱

كريس رونالدو: گروه بسيار سختي داريم

گروه ورزشی: ستاره پرتغالي رئال مادريد اعلام کرد که در زمان قرعه‌کشي رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل خواب بوده است.
كريس رونالدو: گروه بسيار سختي داريم
کريستيانو رونالدو در نشست خبري که به همراه ساير هم‌تيمي‌هايش شرکت داشت، درباره قرعه‌کشي رقابت‌هاي جام‌جهاني صحبت کرد. هرچند رونالدو دوست دارد در اين مسابقات قهرمان شود اما مدعي شد که راه درازي تا مسابقات جام‌جهاني باقي مانده است و فقط روي رئال مادريد تمرکز مي‌کنم.  ستاره تيم ملي پرتغال اعلام کرد که قرعه‌کشي را به صورت زنده نديده است؛ زيرا خواب بودم. گروه بسيار سختي داريم. آلمان هميشه مدعي بوده است و غنا و آمريکا تيم‌هاي خوبي هستند. انتظارمان اين است که از مرحله گروهي صعود کنيم و پس از آن بايد ببينيم چه مي‌شود.

وي درباره اميدهايش براي رقابت‌هاي جام‌جهاني حرف زد و گفت: هدف من در حال حاضر تمرکز بر روي باشگاه و ارائه بهترين عملکردم است. در حال حاضر عالي کار مي‌کنيم؛ در وضعيت خوبي هستيم و اعتماد به نفس دارم. اميد دارم که رئال مادريد اين فصل افتخار مهمي را کسب خواهد کرد. هنوز چند ماه تا جام‌جهاني باقي مانده است و اتفاقات زيادي ممکن است رخ دهد.

رونالدو خاطرنشان کرد: مي‌دانم بالا بردن جام در ليگ قهرمانان چه احساسي دارد. مي‌توانم تصور کنم که اين احساس در جام‌جهاني چقدر بزرگ‌تر است. اين چيزي است که هرگز فراموش نخواهيد کرد. روياي من مثل همه کسب افتخاري بزرگ با کشورم است اما بايد واقع بين باشيم. وي افزود:‌در برزيل تلاش مي‌کنم بهترين عملکردم را به نمايش بگذارم. اين نوع ديگري از رقابت‌ است اما هدف من همچنان همان خواهد بود: تلاش کردن و گلزني، عالي بازي کردن و کمک به کشورم.
مرجع : فارس