به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۸ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۴۰۳۴

صالحی امیری از الیاس نادران شکایت کرد

گروه سياسي:​ نطق الياس نادران عليه صالحي‌اميري و حاشيه‌هايي كه به واسطه انتشار اين نطق در مجلس ايجاد شد كم كم داشت از ذهن رسانه‌ها و مخاطبان فراموش مي‌شد. اما يك شكايت باعث شد كه دوباره نطق الياس نادران و اظهاراتش در جلسه آن روز مجلس به گونه‌ای دیگر مطرح شود.
صالحی امیری از الیاس نادران شکایت کرد
منابع آگاه گزارش دادند كه سيدرضا صالحي اميري از الياس نادران نماينده مجلس نهم به خاطر نشر اكاذيب و اتهامات غيرواقعي در جلسه علني مجلس به دادگاه شكايت كرده است. الیاس نادران در نطق مخالف خود در جلسه رای اعتماد 5 آبان ماه مواردی را به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نسبت داده بود. ظاهرا به دنبال عدم ارائه مدرک توسط این نماینده مجلس صالحی امیری از وی به دادگاه شکایت کرده است. نادران در نطق خود چند مورد اتهام را عليه صالحي اميري در صحن علني مجلس مطرح كرد كه به‌‌رغم درخواست تعدادي از نمايندگان مبني بر ارائه سند براي ادعاهاي مطرح شده توسط وي تاكنون سندي در جهت تاييد ادعاهايش در رسانه‌ها منتشر نکرده است. به نظر مي‌رسد همين امر موجب شده كه سيدرضا صالحي اميري به اتهام نشر اكاذيب از وي شكايت كند.

اما براي واكاوي جريان شكايت صالحي اميري از نادران نياز است که نطق الیاس نادران در جلسه علنی آن روز مجلس مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد. نادران در نطق خود اتهاماتي مانند بازداشت غيرقانوني تعدادي از مردم در خوزستان؛ قاچاق سوخت در سواحل این استان؛ ارتباط دادن وزیر پیشنهادی با پرونده تخلف در بيمه ايران؛ اتهاماتي پيرامون حواشي اتفاقات دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و اتهام همفكري يا شباهت صالحي اميري با جريان انحرافي را مطرح كرد. به دنبال اظهارات نادران جو مجلس متشنج شد ولی تاکنون با وجود درخواست‌ها، الیاس نادران هیچ‌گونه سندی را در مورد مواردی که بیان کرده بود، منتشر نکرده است. همین مساله احتمالا دلیل شکایت صالحی امیری از این نماینده مجلس است.
مرجع : روزنامه آرمان