به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۸ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۲۴۰۹۷

تجمع طرفداران واکر در محل مرگ​او/تصاوير

گروه فرهنگ وهنر: هزاران نفر از طرفداران پل واکر در جایی که بازیگر فیلم‌های «سریع و خشمگین» در یک حادثه رانندگی کشته شد، جمع شدند.
تجمع طرفداران واکر در محل مرگ​او/تصاوير
پس از آنکه در شبکه‌های اجتماعی اخباری درباره برگزاری مراسم یادبود غیررسمی پل واکر منتشر شد، هزاران نفر از طرفداران او در سانتا کلاریتا در کالیفرنیا جمع شدند. انبوه جمعیت که بسیاری از آن‌ها با گل و شمع خود را به محل رسانده بودند، باعث شد تا چند مایل ترافیک ایجاد شود.



واکر، 40 ساله، شنبه پیش در حالی که سوار یک پورشه مدل کاررا جی‌تی بود، در سانتا کلاریتا دچار سانحه و کشته شد. ماشین او پس از برخورد با یک تیر چراغ برق و یک درخت در آتش سوخت. راجر روداس 38 ساله، شریک تجاری‌ واکر نیز که راننده ماشین بود، در این حادثه جان خود را از دست داد. بسیاری از هواداران واکر بیلبورد بزرگی را که عکس او و روداس روی آن نقش بسته بود، امضا کردند.



بعضی از هواداران با ماشین‌ها و موتورسیکلت‌‌های مسابقه مانند آنچه در سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» استفاده می‌شود، به مراسم یادبود آمده بودند. ماموران کلانتری شهر لس آنجلس برای کنترل ترافیک در محل حاضر بودند. واکر در شش فیلم قبلی «سریع و خشمگین» نقش برایان اوکانر، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس و بعدها افسر پلیس فدرال را بازی کرد. او در کنار وین دیزل یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم بود.



یونیورسال، شرکت تولیدکننده مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» به تازگی اعلام کرد تولید فیلم هفتم مجموعه فعلا متوقف می‌شود. واکر اواخر دهه 1990 با بازی در فیلم‌هایی چون «پلزنت‌ویل» (1998) و «Varsity Blues» تولید 1999 اسم و رسمی به هم زد و با اولین «سریع و خشمگین» (2001) به شهرت فراوان دست پیدا کرد. «پرچم‌های پدران ما» و «Takers» از دیگر فیلم‌های اوست. درام «ساعت‌ها» با بازی واکر 13 دسامبر روی پرده می‌رود.