به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۴۱۳۰۵

بازیگری را بیش از اجرا دوست دارم

بازیگری را بیش از اجرا دوست دارم
گروه فرهنگی: فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در سریال «از سرنوشت» از تجربه حضور در فصل سوم این سریال صحبت کرد و با اشاره به تفاوت‌های جدی این فصل با فصل دوم که کاراکتر نغمه وارد داستان می‌شود، گفت: فیلمنامه در فصل دوم و سوم دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر است، در فصل دوم اتفاقات در عرض داستان بود اما در فصل سوم با اتفاقات بیشتری روبه‌رو هستیم و داستان در طول پیش می‌رود.وی اضافه کرد: در فصل دوم، نغمه نقش تعیین‌کننده‌ای نداشت چرا که داستان با محوریت هاشم و سهراب روایت می‌شد و هاشم، نغمه را دوست داشت اما در فصل سوم با اتفاقات عجیب و غریبی که رخ می‌دهد، خود نغمه قصه متفاوتی پیدا کرده و دارای هویت می‌شود. این قصه در ارتباط با هاشم است اما مستقل هم هست. حتی نغمه در مواردی مجبور می‌شود جدا از هاشم تصمیماتی بگیرد.
 
بازی لحظاتی که تجربه نکرده بودم
بهارمست با اشاره به اینکه چالش‌های فصل جدید نگاهی به دغدغه‌های نسل جوان دارد، گفت: تفاوت بین نقش من در فصل دوم و سوم را می‌توان از منظر دغدغه‌های دو نسل متفاوت هم دید. اصولاً نوع دغدغه‌های جوانان تا زیر ۲۰ سال متفاوت با زمانی است که تحصیل‌شان تمام شده و به صورت جدی وارد اجتماع می‌شوند. فصل سوم از این جهت برایم جذاب‌تر بود که پر از لحظه‌هایی بود که یا تاکنون تجربه کرده و یا احتمالاً در ادامه زندگی تجربه خواهم کرد. البته ظریف بازی کردن چنین نقشی کار دشواری است چرا که اگر نتوانید دغدغه‌های نسل امروز را قابل درک بازی کنید، برای جوانان قابل باور نیست و ممکن است آن را پس بزنند.بازیگر سریال «از سرنوشت» درباره دغدغه‌های محوری سریال تاکید کرد: به نظرم خوش شانس بودیم که این نکات در فیلمنامه «از سرنوشت» به‌خوبی مورد توجه قرار گرفته بود. نویسندگان این سریال با اینکه خودشان متولدین دهه ۶۰ و ۵۰ اند اما خیلی خوب دغدغه‌های نسل جوان امروز را می‌شناختند و از این جهت کار بازیگران ساده‌تر بود.

علاقه به اجرا بیشتر از بازیگری
بهارمست با اشاره به اینکه بازیگری را بسیار بیشتر از اجرا دوست دارد، گفت: نزدیک به ۷ سال است که دیگر اجرا نکرده‌ام و دلیل آن هم این است که بازیگری را بیشتر دوست داشتم. در بچگی براساس یک سری اتفاقات وارد فضای اجرا شدم و آن چیزی نبود که خودم انتخاب کرده باشم.وی ادامه داد: هر چه قدر که بزرگ‌تر شدم، آرام‌آرام به علاقه اصلی خود پی بردم. اجرا چیزی نبود که دوستش داشته باشم و به همین دلیل آن را کنار گذاشتم. به نظرم تجربیات کودکی خیلی ناخودآگاه رخ می‌دهد و برایشان بیشتر شبیه به بازی است اما با عبور از مرحله کودکی باید تصمیم جدی بگیرید که چه می‌خواهید بکنید. تصمیم جدی من بازیگری بود.

در انتظار فصل چهارم «از سرنوشت»
بازیگر مجموعه «از سرنوشت» در پایان در مورد دیگر فعالیت این روزهای خود گفت: تئاتر که تعطیل است و برای هیچکس اهمیتی ندارد چه اتفاقی در حال رخ دادن است؛ اگر هم باز باشد، پر از ریسک و خطر است و در همان یکی دو ماهی که باز شد، کارهایی که بهم پیشنهاد می‌شد را رد می‌کردم. در حال حاضر، آماده فصل چهارم می‌شویم که بینندگان داستان‌های جدیدی را در این فصل از سریال «از سرنوشت» خواهند دید.«از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است و در آن بازیگرانی چون حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، نسیم فروغ، حبیب دهقان‌نسب، سارا والیانی، یغما یارعلی، مهدی صبایی، کامبیز منصف، محمد زکی‌زاده، فرخنده فرمانی، فریده دریامج، کریم قربانی، فاطمه شکری، مسعود انتظاری، مائده نجفی، مریم کاظمی، مونا کرمی، مهدیس توکلی، دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب)، علیرضا آرا و … نقش‌آفرینی می‌کنند.«از سرنوشت» نوشته محمد محمود سلطانی، روح‌الله صدیقی و مسعود کرمی است. از دیگر عوامل آن می‌توان به: نوید احمدزاده دستیار تهیه‌کننده، پدرام ابدان: مشاور رسانه و مطهره کشاورز محمدیان: روابط عمومی اشاره کرد.
 
برچسب ها: فاطیما بهارمست
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها