به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۲۴۱۳۶۸

علت تاکید ترامپ و تیم حقوقی‌اش بر پیروزی

چند رسانه خبری در آمریکا، مدعی شدند که «دالاس جونز» مدیر کمپین جو بایدن در تگزاس توسط FBI بازداشت شده است
چند رسانه خبری در آمریکا، مدعی شدند که «دالاس جونز» مدیر کمپین جو بایدن در تگزاس توسط FBI بازداشت شده است
گروه بین‌الملل: دونالد ترامپ و دو عضو اصلی تیم حقوقی‌اش «سیدنی پاول و رودی جولیانی» طی ساعات اخیر با توییت و مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی بر تغییر آرا به سود او تاکید کرده‌اند. برخی منابع رسانه‌ای آمریکا دلیل اصلی این ادعاها را تغییر شمارش دستی آرا ارزیابی کرده و می‌گویند بسیاری از دستگاههای کامپیوتری شمارش آرا به نفع بایدن و شمارش دستی به نفع ترامپ می‌باشد! همچنین ادعا شده که پلیس مخفی و ارتش آمریکا کنترل یکی از سرورهای متصل به شمارش آرا را در یکی از کشورهای اروپایی به دست گرفته و در حال بررسی داده‌های آن جهت راستی‌آزمایی شمارش آرا هستند. جمهوری‌خواهان ادعا می‌کنند شرکت سازنده دستگاه‌های شمارش آرا که در برخی ایالات همچون پنسیلوانیا، میشگان، ویسکانسین و ... از آنها استفاده شده به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده بودند که به راحتی می‌توانست آرای یک کاندیدا را به نام کاندیدای دیگر بخوانند. ظاهرا این مشکل در انتخابات۲۰۱۶ نیز مطرح شده بود و به همین علت در آن سال هم ترامپ با وجود پیروزی بر هیلاری کلینتون مدعی شده بود حداقل ۵ میلیون رای او را برای کلینتون ثبت کردند.
رودی جولیانی از وکلای ترامپ در توییتی نوشت: «آیا می‌دانستید یک شرکت خارجی «دومینیون»، رای ما را در میشیگان، آریزونا و جورجیا و سایر ایالت ها می‌شمرد. اما این شرکت فقط یک فیس صوری برای «اسمارت‌متیک» بود که واقعاً محاسبات را انجام می داد. «اسمارت‌متیک» را جستجو کنید! همه چیز افشا خواهد شد.» 
سیدنی پاول عضو دیگر تیم حقوقی ترامپ هم مدعی شد: «اف‌بی‌آی و سی‌آی‌ای مدارک متعددی از تقلب و تخلف در انتخابات در دست دارند. فعلا در مورد آنها صحبتی نمی‌کنم. راه‌های زیادی برای اثبات تقلب داریم.»
سیدنی پاول
در همین حال، چند رسانه خبری در آمریکا، مدعی شدند که «دالاس جونز» مدیر کمپین جو بایدن در تگزاس توسط FBI بازداشت شده است.
آنها مدعی شدند که «دالاس جونز» مدیر کمپین جو بایدن در تگزاس توسط FBI بازداشت شده است. در همین رابطه یک کاربر با نام «djcall» با انتشار عکس زیر مدعی شد که به دلیل نزدیک بودن خانه‌اش به محل سکونت جونز، موفق به گرفتن عکسی از لحظه دستگیری شده است. 

تازه‌ترین آمار فردی و حزبی جو بایدن و دونالد ترامپ در رسانه‌های آمریکایی

جو بایدن: 78,764,266 رای (51%) 
دونالد ترامپ: 73,126,487 رای (47.3%)
مجلس نمایندگان: دموکرات‌ها: 219 کرسی جمهوری‌خواهان: 203 کرسی
مجلس سنا: جمهوری‌خواهان: 50 کرسی  دموکرات‌ها: 48 کرسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها