به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۲۴۱۳۹
بدهی 870 میلیونی وطن‌امروز به روزنامه ایران

شكايت مالي روزنامه دولت از روزنامه بذرپاش

گروه سياسي: سايت فرارو نوشت: امتناع روزنامه وطن امروز از پرداخت بدهی هشتصد و هفتاد میلیون تومانی به روزنامه ایران، موجب شکایت قضایی شده است.
شكايت مالي روزنامه دولت از روزنامه بذرپاش
به گزارش اين سايت، روزنامه وطن امروز به مدیرمسوولی و صاحب امتیازی مهرداد بذرپاش، در سال های 1387 تا 1390 به دستور دولت احمدی‌نژاد، برای انتشار، از امکانات روزنامه ایران تحت مدیریت کاوه اشتهاردی بهره جسته و بابت دریافت کاغذ، لیتوگرافی و سایر خدمات چاپ از این روزنامه، بدون هزینه‌های سربار و سود، 870 میلیون تومان بدهکار شده است. در پی اختلافات سیاسی وطن امروز با دولت دهم، روزنامه ایران مساعدت خود با وطن امروز را قطع و طلب خویش را مطالبه کرد اما با امتناع بذرپاش از پرداخت بدهی اش، ایران علیه وی اقدام قضایی نمود.

بنا بر این گزارش، مهرداد بذرپاش همچنان از پرداخت بدهی‌اش به روزنامه ایران سر باز می‌زند. این امر موجب شده است تا مدیریت فعلی موسسه مطبوعاتی ایران، دور تازه‌ای از اقدام قضایی علیه وی را آغاز کند. وطن امروز، پس از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، با اعلام این که توان مالی ندارد، انتشار خود را متوقف کرد اما اخیرا دوباره آغاز به انتشار کرده و در دور جدید انتشار، فرد دیگری به جای بذرپاش به عنوان مدیر مسوول معرفی شده است.