به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۲۴۱۵۹۲

پیدا شدن برگه‌های رای یک صندوق در جورجیا!

گروه بین‌الملل: با پیدا شدن برگه‌های رای یک صندوق در ایالت جورجیا بیش از ۲۵۰۰ رای  که دو سوم آن به نفع دونالد ترامپ داده شده بود، خوانده شده است، اما مسئولین می‌گویند این امر تغییری در نتیجه نهایی انتخابات در این ایالت نمی‌دهد. 
پیدا شدن برگه‌های رای یک صندوق در جورجیا!
خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از گابریل استرلینگ، یکی از مقامات تیم ناظر بر انتخابات جورجیا گزارش می‌دهد که از آرای خوانده نشده، ۱۶۴۳ رای به نفع ترامپ، ۸۶۵ رای به نفع بایدن و ۱۶ رای به نفع جو یورگِنسِن، کاندیدای لیبرال‌ها بوده است. نتایج قطعی انتخابات در جورجیا هنوز مشخص نشده است. استرلینگ ضمن اشاره به این که این یک مورد استثنایی در بازخوانی آراء در ناحیه «فلوید» است و «تغییری اساسی» در آرای دیگر نواحی ایجاد نمی‌کند، گفت: «دلیل نظارت و بازخوانی آراء همین چیزهاست.» او افزود که به نظر می‌رسد روند درست در جدول‌بندی ماشین خواندن آراء دنبال نشده است، اما مسئولین در جریان شمارش دستی آرا متوجه این مشکل شده‌اند زیرا در این ناحیه أوراق کاغذی نگاه داشته می‌شوند. تام ریس، دبیر هیات انتخابات ناحیه‌ای گفت مسئولین نمی‌دانند چگونه این آراء شمارش نشده است. 
شمارش دستی آراء در چارچوب قوانین ایالت جورجیا  صورت می‌گیرد که حکم می‌کند زمانی که ارقام داده شده به وسیله ماشین رای‌خوانی میان دو رقیب انتخاباتی نزدیک به هم است، آرا باید با دست بازخوانی شوند. تا ساعات دوشنبه شب، بخش اعظم ۱۵۹ ناحیه جورجیا روند بازخوانی دستی آراء را تکمیل کردند. 
اغلب رسانه‌های خبری عمده پیش‌بینی کرده‌اند که جو بایدن با ۱۴ هزار رای بیش از دونالد ترامپ در ایالت جورجیا پیروز شده است. در مجموع، حدود پنج میلیون رای جورجیا به صندوق ریخته شده که برای نخستین بار در ۲۸ سال گذشته یک نامزد حزب دموکرات را برگزیده است. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها