به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۲۴۱۶۰۲

انهدام باند جعل سند و سرقت خودرو در کرج

انهدام باند جعل سند و سرقت خودرو در کرج
گروه حوادث: رئیس پلیس آگاهی البرز از انهدام باند سارقان سند با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.به گزارش  مهر، محمد نادربیگی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای پژو در سطح استان البرز، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سارقان در گروه‌های دو و سه نفری خودروهای پژو را که در مناطق خلوت پارک شده و فاقد لوازم بازدارنده هستند شناسایی و در نیمه‌های شب اقدام به سرقت آنها می‌کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده میدانی رد یکی از سارقان حرفه‌ای خودرو را در این پرونده زدند و با تحت نظر قرار دادن وی متوجه شدند او همراه پسر و یکی از دوستانش اقدام به سرقت خودروهای پژو می‌کند و با نصب پلاک خودروهای دیگر بر وسیله نقلیه و انتقال آن به استان‌های غربی به قیمت ناچیز به مالخر می‌فروشد.وی با بیان اینکه مخفیگاه سارقان در استان‌های البرز و آذربایجان غربی شناسایی و در عملیات جداگانه هر سه آنها دستگیر شدند، بیان کرد: متهمان که از سارقان حرفه‌ای در سطح کشور هستند در بازجویی‌های خود به ۲۰ فقره سرقت خودرو به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند.نادربیگی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه ادامه داد: این فرد پس از خریدن خودروهای سرقتی آنها را سند نمره کرده و به فروش می‌رساند. تاکنون ۹ خودرو سرقتی سند نمره‌شده در استان‌های زنجان، آذربایجان غربی و کردستان شناسایی و توقیف شده و تلاش برای شناسایی سایر خودروها و مالباختگان پرونده ادامه دارد.رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد با تجهیز خودروهای خود به دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.
برچسب ها: سرقت خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها