به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۲۴۱۶۴۳

آدم‌کُشیِ اشتباهیِ مهاجمان مسلح!

آدم‌کُشیِ اشتباهیِ مهاجمان مسلح!
گروه حوادث: چهار مهاجم مسلح که با ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو در شهرک مهرگان مشهد، دست به آدم کشی اشتباهی زدند تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.این حادثه ترسناک شب سه شنبه در حالی رخ داد که چهار جوان با در دست داشتن انواع سلاح های سرد و گرم وارد خیابان کشمیری 87 در شهرک مهرگان مشهد شدند. آنان با تیراندازی هوایی و تخریب شیشه های خودروی آردی که مقابل یک منزل مسکونی پارک بود، جوی از ناامنی و رعب و وحشت به راه انداختند و سپس وارد حیاط منزل ویلایی شدند. در این هنگام اهالی منزل نیز با شنیدن صدای تیراندازی و فریادهای دلهره آور، به داخل حیاط آمدند که با مهاجمان مسلح روبه رو شدند.سه نفر از مهاجمان که سلاح سرد داشتند به طرف مرد میان سال هجوم بردند و با وارد آوردن چند ضربه به سر آن مرد، او را خون آلود نقش بر زمین کردند. در این میان یکی دیگر از مهاجمان که سلاح وینچستر را در دست می فشرد و فریاد می زد «محمود کجاست!» بعد از شلیک تیر هوایی، گلوله ای به سمت جوانی شلیک کرد که به همراه پدرش از خانه بیرون آمده بود.
گلوله داغ در تاریکی شب بر سینه «مسعود-الف» نشست و او نیز روی سنگفرش های حیاط افتاد. با انتقال مجروحان این حادثه وحشتناک به مرکز درمانی مشخص شد که جوان 34 ساله جان خود را از دست داده است.این گونه بود که با حضور قاضی ویژه قتل عمد و گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) در محل وقوع جنایت، تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شد. بررسی های مقدماتی قاضی احمدی نژاد بیانگر آن بود که مهاجمان با برادر مقتول اختلاف داشتند و به دنبال او می گشتند که با شلیک بی محابا، برادر او را به اشتباه کشته و از صحنه جنایت گریخته اند. تحقیقات بیشتر در این باره با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد همچنان ادامه دارد.
مرجع : روزنامه خراسان
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها