به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۴۱۶۵

مربي بارسلونا متهم به اختلاس شد

گروه ورزشی: رقیب رئیس باشگاه بارسلونا وی را متهم کرده که در خصوص انتقال "نیمار" به این تیم دست به اختلاسی 40 میلیون یورویی زده است.
مربي بارسلونا متهم به اختلاس شد
"خوردی کاسس" در گفتگو با "ال موندو دپورتیوو" مدعی شده که "ساندرو راسل" در حین انتقال ستاره برزیلی سانتوس، 40 میلیون یورو اختلاس کرده است. بر پایه گزارش مارکا، انتقال نیمار به بارسلونا چندان شفاف نبود و باشگاه بارسلونا هم از روشن کردن موضوع برای عموم جلوگیری کرد. زمانی که از راسل و معاونش "جوزپ ماریا بارتومئو" در خصوص مبلغ قرارداد سوال شد آنها خودشان را در پشت بندی که در این قرارداد وجود دارد، پنهان کردند.

مبلغ انتقال نیمار به بارسا به طور رسمی 40 میلیون یورو اعلام شد که به حساب پدر این بازیکن برزیلی واریز شد. البته پس از آن اعلام شد که این قرارداد در نهایت می‌تواند 100 میلیون یورو برای بارسلونا خرج در بر داشته باشد. مارکا در گزارش خود در این خصوص به اظهارات "فلورنیتو پرز"، رئیس باشگاه رئال مادرید اشاره کرده مبنی بر اینکه او هم دوست داشته نیمار را به خدمت بگیرد اما توان پرداخت 150 میلیون یورو را نداشته است. پرز در آن زمان گفته بود: من به شرطی دوست داشتم نیمار را به خدمت بگیرم که اکوسیستم باشگاه عوض نشود. محاسبات ما نشان می‌دهد که برای خرید نیمار نیاز به 150 میلیون یورو است. این در حالی است که باشگاه بارسلونا چنین اخباری را کذب محض خوانده است.
مرجع : مهر