به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۴۱۷۰
واکنش مظفری‌زاده و تهدید عابدینی

کاری می‌کنم که دیگر نتوانی داوری کنی!

گروه ورزشی: داور بازی‌های مشهوری مثل پرسپولیس – سپاهان که هرگز به سلامتش تردیدی وارد نشده حالا از سوی مدیرعامل مستعفی داماش متهم به فساد در داوری است.
کاری می‌کنم که دیگر نتوانی داوری کنی!
مظفری‌زاده که در دوران حرفه‌ای‌اش داوری‌های قابل بحثی داشته ناگهان با یک اتهام سنگین مواجه شده است. داور بازی‌های مشهوری مثل پرسپولیس – سپاهان که هرگز به سلامتش تردیدی وارد نشده حالا از سوی مدیرعامل مستعفی داماش متهم به فساد در داوری است. اتهامی که هرگز به وی نچسبیده است.

جالب اینکه مظفری‌زاده در دبی به سر می‌برد و دیشب برای دفاع خود پس از صحبت‌های عابدینی با استودیوی 14  برنامه 90 تماس گرفت و خواست روی خط بیاید که وقتی عادل فرودوسی پور این خبر را اعلام کرد عابدینی گفت: اگر مظفری‌زاده حرف بزند چیزهایی می‌گوید که او بلافاصله داوری را کنار بگذارد! در نهایت تماس مظفری زاده با برنامه نود به دلیل کمبود وقت وصل نشد تا بینندگان آخر شبی برنامه نود با کوهی از مجهولات به بستر بروند.

در این بین چند نکته وجود دارد. سوال اول از امیر عابدینی که اگر اطلاعاتی از مظفری‌زاده داشته چرا تا به حال آنها را اعلام نکرده است، بخصوص که او مدتی هم عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بوده است. مورد د وم به فدراسیون فوتبال برمی‌گردد و اینکه آیا آنها در مقابل آدم معروف یکه بزنی مثل عابدینی کوتاه می‌آید یا علیه وی که مجموعه‌ای را به فساد متهم کرده واکنش نشان می‌دهد.

مورد سوم هم به جامعه داوری ایران بازمی‌گردد. سوال این است که آیا آنها کماکان منفعل خواهند بود یا اینکه در یک تصمیم جمعی مقابل این اتهام می‌ایستند. همانطور که می‌دانید مورد قبلی اتهام به داوری پرونده بازی است که بارها به آن اشاره شده که هیچ مدرکی درباره‌اش به فدراسیون و کمیته اخلاق تحویل نشده است. علی دایی سرمربی پرسپولیس بارها گفته مهمترین مدرک خود بازی است!

ساکت
Romania
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۳:۱۹
دادکان گفت هرکسی از فساد در فوتبال حرف میزند اول به خودش شک کنید چون حتما خودش بیشتر فساد دارد و میخواهد رد گم کند. این هم البته از فتنه های دشمن!! است که این همه فساد در کشور هست (185431)
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۷:۵۳
بابا چرا فساد فوتبال رو با دعواهای بیخود سرخابی قاطی می کنین؟
این فوتبال فاسده و هیچ شکی توش نیست. مایلی کهن یه روز واسه ناپاکی فوتبال گریه می کرد حالا شده مدافع جامعه داوری و... (185552)
brazilia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۴:۰۶
فقط فرناندا لیما (185450)
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۵:۲۷
این داور چون پرسپولیسی است و به سمت پرسپولیس غش میکند از تیغ نفد رسانه ها در امان مانده والا داوری نیست که در سلامت کامل باشد ونمونه آخر آن در بازی ملوان داماش بود که سر داماش را راحت برید . (185480)