به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۴۱۷۳۷

ازدواج مرد ۴۸ ساله با دختر ۱۳ ساله!/تصاویر

ازدواج مرد ۴۸ ساله با دختر ۱۳ ساله!/تصاویر
گروه جامعه: ازدواج یک دختر ۱۳ ساله با مرد ۴۸ ساله در فیلیپین به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این دختر نوجوان پنجمین زن این مرد فیلیپینی بشمار می‌رود. در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی این کشور منتشر شده مراسم ازدواج این زوج را نشان می‌دهد. در این مراسم که در شهر «ماماساپانو» واقع در استان ماگوایندانائو برگزار شد خانواده و تعدادی از بستگان عروس و داماد حضور داشتند.

در تصاویر منتشر شده در حالی که این دختر لباس عروس سنتی بر تن کرده در کنار داماد دیده می‌شود. این مراسم عروسی در حالی برگزار شد که تعدادی از فرزندان داماد، هم سن و سال عروس بودند. داماد که نامش آمپاتوئان، اعلام شده در این باره گفت: «من خوشحالم که این دختر را پیدا کردم تا از فرزندانم مراقبت کند.مراسم جشن ازدواج این زوج به سبک سنتی برگزار شد. ابتدا تعدادی از مهمانان مراسم در خانه داماد گرد هم آمدند و سپس داماد به همراه تعدادی از مهمانان حاضر به خانه عروس رفت. عروس در حالی که لبخند بر لب داشت به استقبال داماد و مهمانان همراه رفته و سپس این زوج عکس‌هایی را به یادگار با یکدیگر ثبت کردند.
عروس که تنها ۱۳ سال دارد در این باره گفت: «من از شوهرم هراسی ندارم، چون او با من بسیار مهربان است. من در حال یادگیری طرز تهیه غذا هستم، چون هنوز یاد نگرفته ام به خوبی این کار را انجام دهم. می‌خواهم همسر خوبی برای شوهرم باشم و او را خوشحال کنم.»

گفتنی است؛ ازدواج این دختر ۱۳ ساله فیلیپینی در حالی خبرساز می‌شود که طبق آمار یونیسف، کشور فیلیپین با ثبت ازدواج ۷۲۶۰۰۰ کودک عروس در رده دوازدهم جهان قرار دارد. پنجاه درصد دختران در این کشور پیش از سن ۱۸ سالگی و ۲ درصد از آن‌ها قبل از رسیدن به ۱۵ سالگی ازدواج می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها