به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۴۱۹۰
​اجاره ​انتخاب مدل ​به​ بازيکنان​ داده نشد؛

هدیه "جیپ" به بازیکنان یوونتوس/تصاوير

گروه ورزشي: تیم فوتبال یوونتوس برای بازی با گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی راهی ترکیه شده که خطر حذف از این لیگ معتبر را بیخ گوش خود حس می کند.
یووه‌ای‌ها که در گروه B این رقابت‌ها در کنار رئال مادرید، گالاتاسرای و کپنهاگن قرار گرفته اند در صورت شکست برابر گالاتاسرای از گردونه بازی‌ها کنار مي‌روند. البته اسپانسر اصلی این باشگاه یعنی شرکت خودرو سازی «جیپ» در اقدامی به موقع به بازیکنان این تیم روحیه داد به این امید که با گرفتن حداقل یک امتیاز از ترکیه شاگردان کونته به ادامه راه امیدوار باشند. این شرکت در مراسمی که در ورزشگاه یوونتوس برگزار شد جیپ های فصل 2014 – 2013 را به بازیکنان یوونتوس اهدا کرد تا البته از شرکت آئودی که پیش تر اتومبیل های باشگاه های بارسا، رئال مادرید و میلان را داده بود عقب نیفتد.

نکته قابل توجه درباره این جیپ‌ها اینکه بر خلاف رسم معمول شرکت به بازیکنان اجازه انتخاب مدل مورد نظرشان را نداد و به همه آنها یک دستگاه « Grand Cherokee SUV» اهدا کرد. این مدل 250 اسبی قیمتی تقریبی برابر 55 هزار یورو دارد که در مراسمی ویژه به بازیکنان و کادر فنی یوونتوس اهدا شد. دیگر نکته مهم این مراسم رنگ اتومبیل‌ها بود که به خاطر لباس تیم یوونتوس فقط در دو رنگ مشکی و سفید در اختیار این بازیکنان قرار گرفت.












۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۸:۰۶
منم یکی از اینا رو میخوام . البته اگه پراید باشه خیلی هم بهتر از این جبپ هاست (185563)
آلن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۹:۲۴
لطفا به بیمه sos اهدا شود. (185630)