کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاول:طی2هفته تقلب‌را در دادگاه اثبات خواهیم کرد

1 آذر 1399 ساعت 0:01

گروه بین‌الملل: سیدنی پاول، وکیل مدافع مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ امروز جمعه، ادعا کرد تیم حقوقی ترامپ می‌تواند در دادگاه تمام ادعاهای خود در مورد انتخابات را "ظرف دو هفته آینده" ثابت کند، زیرا اکنون بیش از شواهد کافی داریم.


پاول که سابقه دادستانی فدرال را در کارنامه شغلی خود دارد درباره دستگاه‌های شمارش‌گر دومینیون گفت: ما اکنون مدارک بیشتری برای محکوم کردن این شرکت بخاطر تقلب گسترده‌ای که در انتخابات آمریکا کردند داریم. وی همچنین ادعا کرد: «اپراتورهای این شرکت "در اتاق کنترل" مشاهده می‌کردند که چگونه آرا به طور واقعی ورق می‌خورد و آن را مدیریت می‌کردند! بحث بر سر میلیون‌ها رای ترامپ است که به نام بایدن قرائت شده است. ما اکنون شواهدی در دست داریم که سرورهای این شرکت در زمان انتخابات در سه یا چهار کشور مختلف خارجی بودند و خود این کشورها می توانستند آرای ما (مردم آمریکا) را زنده را مشاهده کنند و شمارش آنها را تغییر دهند! شواهد قابل توجهی از دخالت خارجی بدترین کشورهای کمونیستی روی کره زمین در انتخابات ما وجود دارد.»

در همین حال شرکت دومینیون Dominion تمام ادعاهای مبارزات انتخاباتی را قویا رد كرده و اصرار دارد كه این یك شركت غیرحزبی آمریكایی است كه هیچ ارتباطی با ونزوئلا یا سایر كشورها ندارد، توانایی نظارت بر آرا در زمان واقعی را ندارد و همه نتایج "100٪" قابل سنجش است.

پاول در پاسخ به بیانیه دومنیون گفت: این شرکت با ونزوئلا ارتباط داشت. همه آنچه فعلا می‌توانم به شما بگویم این است که خوب، ممکن است این شرکت اخیراً به نحوی قطع رابطه کرده باشد یا سعی در قطع روابط داشته باشد، من نمی‌دانم که آنها چگونه سخنان خود را تجزیه و تحلیل  می‌کنند، اما می‌توانم به شما بگویم که این شرکت با پول ونزوئلا در ونزوئلا برای هدف صریح تقلب در انتخابات آنجا و پیروزی هوگو چاوز ایجاد شده بود و حالا در آمریکا این فاجعه را بوجود آورده است." وی افزود: «یکی از مهمترین مدارک ما، شهادت دادن یک افسر جوان نظامی است که همه کارها را دیده و هنگام ایجاد تقلب در آنجا بوده است. ما انواع شواهد و مدارکی داریم که از نظر حقوقی، قابل انکار نیستند، از جمله سه استاد در پرینستون، و همه اینها یک چیز را ثابت می‌کند. اینکه شواهد، ناظران دستگاه‌های شمارش را دستکاری و با الگوریتم ریاضی مدیریت می‌کردند تا آرای ترامپ را به نام بایدن بخوانند، میلیون‌ها رای را با یک برنامه‌نویسی دستکاری کردند!»

تایید آرای جورجیا تکذیب شد!
از سوی دیگر، وزیر داخله ایالت جورجیا که ظهر امروز در سی ان ان (تلویزیون حامی دموکرات‌ها) تاییدیه انتخابات را اعلام کرده بود حالا آن را پس گرفته و می‌گوید هنوز این اتفاق نیفتاده است! طبق قانون انتخاباتی آمریکا، به دلیل اینکه فاصله آرا زیر نیم درصد است، کاندیدایی که رای کمتری دارد همچنان امکان اعتراض و پیگیری نتایج را دارد. در این ایالت از مجموع 5 میلیون رای، بایدن 12 هزار رای بیشتر از ترامپ کسب کرده است.
 


کد مطلب: 242102

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/242102/پاول-طی2هفته-تقلب-را-دادگاه-اثبات-خواهیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir