به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۲۴۲۱۱۶

برای دیدن پرسپولیس واقعی باید صبر کرد

برای دیدن پرسپولیس واقعی باید صبر کرد
گروه ورزشی: پرسپولیس شروع چندان دلچسبی در رقابت‌های لیگ برتر نداشت و برخلاف تصور اهالی فوتبال و هواداران این باشگاه که یک برد ساده را برای تیم‌شان در نظر داشتند آنها نتوانستند از پس سایپا بربیایند تا انتقادات به نحوه بازی این تیم آغاز شود.اما شاگردان یحیی در این مدت که لیگ تعطیل بوده و و تیم ملی مشغول بازی‌های تدارکاتی و اردو بود، به دور از هیاهو تمرینات خود را به صورت سفت و سخت دنبال کردند تا بتوانند در دومین هفته از بازی‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی که زمین چمنی به مراتب با کیفیت‌تر از دستگردی دارد جبران کنند و با پیروزی برابر صنعت نفت بار دیگر در قامت یک مدعی ظاهر شوند.درخصوص شرایط این تیم و نمایش این تیم در رقابت‌های لیگ برتر با مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس دقایقی همکلام شدیم. او درخصوص نمایش سرخ‌ها در بازی برابر سایپا به «فرهیختگان» گفت: «وقتی که یک تیمی بازی را نمی‌برد قطعا انتقادات به آن تیم زیاد می‌شود. شاگردان یحیی بازی بدی به نمایش نگذاشتند و فقط در گلزنی ناموفق بودند که قطعا او فکری به حال این موضوع کرده و این ضعف را برطرف می‌کند.»محرمی ادامه داد: «البته غیبت آل‌کثیر هم به پرسپولیس ضربه زده است اما کادرفنی باید فکری به حال این موضوع کند چراکه عیسی 6 ماه محروم شده و آنها باید به بازی کردن بدون این بازیکن عادت کنند. اطمینان دارم که یحیی می‌تواند بر این مشکلات غلبه کرده و نتایج خوبی در ادامه کسب کند.»

محرمی درخصوص بازی برابر صنعت نفت گفت: «امیدوارم که در پایان بازی تیم پیروز پرسپولیس باشد. البته صنعت نفت هم تیم خوبی است که بازی اول خود را با پیروزی پشت‌سرگذاشته و قطعا حریف دست و پا بسته‌ای برابر پرسپولیس نخواهد بود. اما حتی اگر پرسپولیس این بازی را هم نبرد به این معنا نیست که تیم یحیی خوب نیست. باید به این تیم 5، 6 هفته زمان داد تا آنها بتوانند به شرایط ایده‌آل برسند و نتایج بهتری کسب کنند.»پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به جدایی مهره‌های تاثیرگذار این تیم در پایان لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد: «به هر صورت نمی‌توان نفراتی مثل ترابی، شجاع و علیپور را نادیده گرفت. آنها بازیکنان تاثیرگذاری بودند که در این فصل به تیم‌های خارجی رفته‌اند اما پرسپولیس هیچ زمانی به فرد وابسته نبوده و می‌تواند با بازیکنانی که در اختیار دارد تیمی مقتدر را تشکیل دهد.»محرمی در پایان به اوج‌گیری مجدد پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «این را با اطمینان می‌گویم که هر چه از بازی‌ها بگذرد پرسپولیس بهتری را شاهد خواهیم بود و باز هم امسال مثل 4 سال گذشته این تیم در چند هفته مانده به پایان لیگ صدرنشین خواهد بود و فاصله خود را با رقبایش زیاد می‌کند. فقط باید به یحیی و بازیکنانش اطمینان داشته باشیم.»
مرجع : روزنامه فرهیختگان
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها