به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۲۴۲۳۵۹

باران حریف آلودگی هوای برخی مناطق پرتردد نشد

باران حریف آلودگی هوای برخی مناطق پرتردد نشد
گروه جامعه: براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (۲ آذر ماه) کیفیت هوای برخی مناطق پرتردد پایتخت در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.به گزارش ایسنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبحگاه امروز (۲ آذر ماه) با وجود بارش باران کیفیت هوای برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از افزایش ترافیک و عدم وزش باد مؤثر است. 
طی روز نیز با توجه به عدم وزش باد مؤثر شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نخواهد شد بنابراین کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند. با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت پیش‌بینی می‌شود با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده شود و در بیشتر مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد. صبح فردا (۳ آذر ماه) باوجود آغاز تردد خودروها انتظار می‌رود کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت در محدوده قابل‌ قبول قرار بگیرد که ناشی از حاکمیت جو ناپایدار همراه با بارش باران خواهد بود. احتمال تداوم بارش‌ها و حاکمیت جو ناپایدار طی روز از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد. به‌تدریج با افزایش تندی باد و با وجود افزایش ترافیک شامگاهی در ساعات پایانی فردا (۳ آذر ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌ قبول پیش‌بینی می‌شود.به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۷۷ بود و هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۲ است‌ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.
برچسب ها: کیفیت هوا تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها