به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۲۴۲۴۲۷

قالیباف:مشکلات کشور پیچیده است

قالیباف:مشکلات کشور پیچیده است
گروه سیاسی: رئیس مجلس  شورای اسلامی گفت:مشکلات کشور پیچیده است و برای حل آنان به ویژه سوءمدیریت، فقر و تبعیض باید گام عملی برداشت.
محمدباقر قالیباف افزود: برای حل مشکلات باید به ریشه مشکلات نظیر نظام بروکراسی، سوءمدیریت، فقر و تبعیض پرداخت، اما این نباید باعث شود که از پیگیری مشکلات روزمره مردم باز بمانیم. ما هم در مجلس هر دو رویکرد را مدنظر قرار داده‌ایم و برای حل مشکلات ریشه‌ای به اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، طرح شفافیت و رفع قوانین زائد پرداخته‌ایم و در مشکلات روزمره مسائلی از قبیل بورس، مسکن و نظارت بر اجرای پروژه های نیمه تمام را در دستور کار قرار داده‌ایم.
رئیس قوه مقننه کشور گفت: در این مقطع نیز با توجه به گرانی‌ها، شرایط کرونا و سایر مشکلات به دنبال طرح معیشت بودیم، برخی در کشور به دنبال زدن برچسب سیاسی به این قانون هستند، اما این واقعیت امروز جامعه ماست که به دلیل انبوهی از ناکارآمدی‌ها به این وضع رسیده‌ایم و باید برای مشکلات روزمره مردم راه حل داشت،خوشحالیم که دولت هم بعد از مدتی به همین نتیجه رسید و امیدواریم با استفاده از فرصت قانون حمایت معیشتی از مردم ، به کمک مردم بیاید. جلب اهتمام دولت به مسئله کمک معیشتی به مردم هر چند دیرهنگام ولی نشانه خوبی است و مجلس از آن استقبال می‌کند. وی بیان کرد: مهم نیست که این طرح به نام چه کسی قرار است که به انجام برسد، مهم این است که این طرح هر چه زودتر اجرایی شود، باید با اجرای سریع و دقیق قانون، تاخیرهای چندماهه در حمایت معیشتی از مردم را جبران کنیم. از طرفی درخصوص موضوع کرونا نیز لازم به ذکر است که علاوه بر لزوم رعایت همه جانبه پروتکل ها و به مقررات تعیین شده توسط مردم عزیز، باید در سطح مدیریت نیز اقدامات لازم برای مقابله با ویروس انجام شود.

 
برچسب ها: مجلس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها