به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۴۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۴۳۰۲
پس از شكستن يك ركورد در ليگ قهرمانان

كريس رونالدو: رکوردشکني را دوست دارم!

گروه ورزشی: کريستيانو رونالدو با گلزني برابر کپنهاگن دانمارک به اولين بازيکن تاريخ ليگ قهرمانان تبديل شد که در مرحله گروهي توانسته 9 گل به ثمر برساند.
كريس رونالدو: رکوردشکني را دوست دارم!
رئال‌مادريد موفق شد در آخرين ديدار خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا با دو گل کپنهاگن دانمارک را شکست دهد تا با قاطعيت به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يابد.کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي رئال مادريد در بازي شب گذشته (سه‌شنبه) پس از چند بازي غيبت در ترکيب تيمش قرار گرفت و موفق شد گل دوم تيمش را به ثمر برساند. رونالدو با اين گل رکوردار شد و به اولين بازيکن تاريخ ليگ قهرمانان اروپا تبديل شد که موفق شده است در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا 9 گل به ثمر برساند.

البته اين را بايد توجه داشت که رونالدو اين 9 گل را در پنج ديدار به ثمر رساند. رونالدو شب گذشته برابر کپنهاگن يک بار ديرک دروازه‌ را به لرزه در آورد و يک بار هم در دقيقه‌ پاياني مي‌توانست گلزني کند که ضربه پنالتي او از دست رفت. مهاجم پرتغالي در بازي تيمش برابر گالاتاسراي که در سانتياگو برنابئو برگزار شد به دليل مصدوميت غايب بود. رونالدو درباره پيروزي برابر کپنهاگن گفت: ما بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتيم و شايسته پيروزي بوديم. از رکورد شکني در ليگ قهرمانان خوشحال هستم، اما هدف من اين نيست، دوست دارم به تيمم کمک کنم تا به قهرماني برسد.

رونالدو درباره خراب کردن پنالتي گفت: يکي از کارهاي زيادي که تمرين مي‌کنم ضربات پنالتي است، اما بعضي اوقات مي‌آيد که پنالتي شما از دست مي‌رود. از اين که توانستم 9 گل در مرحله گروهي ليگ قهرمانان بزنم خوشحالم. تيم ما شرايط خوبي دارد و بازي‌هاي خوبي را به نمايش مي‌گذارد. مهاجم پرتغالي درباره اين که دوست دارد با چه تيمي رويارو شود؟ گفت: براي من فرقي نمي‌کند. همه تيم‌ها خوب هستند. اولويتي در اين زمينه ندارم.

استوکولو
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۱۴:۳۹
کریس توپ طلا مبارکت. (186080)
رونالدو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۱۵:۳۹
من که همچین جمله ای تو متن ندیدم بنده خدا گفته از رکورد شکنی خوشحال هستم تازه علامت تعجبتون تو تیتر هم معنا داره در ضمن تیتر خبر هم کپی از یه سایت دیگست (186102)
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۱۷:۰۸
رونالدو جونم ای کاش یکی مثل تو در تیم ملی ایران بود می تونست از پس ارژانتین بربیاد حیف که فوتبال ما بازیکنانی مثل تو نداره 90میلیون دلار هم نوش جونت باعث شادی میلیونها انسان می شی از اقای مسی هم عذر خواهی می کنم امیدوارم از مصدومیت بیرون بیاید (186158)