به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۴۳۹۲
آشامیدن آب ته لیوان احمدی نژاد مهمتر از تشنگی مردم بود؟

نمايندگان‌خوزستان در اين‌چندسال کجا‌بودند؟

نمايندگان‌خوزستان در اين‌چندسال کجا‌بودند؟
گروه سياسي- رسانه‌ها: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از لحظه دریافت خبر توسط مردم در شهرهای خوزستان نه تنها این موضوع انعکاس مثبتی نداشت بلکه مردم طی تماس‌های خود از هر طریق می‌پرسند ظاهرا نمایندگان ما هم در مجلس هستند ولی این آقایان در این مدت چند سال کجا بودند؟ خوبست حداقل در این 100 روز که از دولت آقای روحانی می گذرد آنقدر فضا باز شده است که این آقایان اعتراض هم می‌کنند؟

سئوال مردم این است که چرا در چند سالی که از انتخاب شما می‌گذرد در مقابل سوء مدیریتها و ظلم به مردم خوزستان کمترین اعتراض را نداشتید؟ و بجز یکی دو نفر که در نطق‌های خود انتقادات نرم و گلایةگونه داشتید بقیه ساکت بودید و موضوعات سیاسی در اولویت کاریتان قرار داشت؟

آیا آقایان نمایندگان خوزستانی، نابودی لحظه به لحظه تالاب شادگان، رنج مردم از آلودگی کارون و ریزگردها را نمی‌دیدید؟ آیاوضعیت آب وتشنگی مردم مسجدسلیمان که در محاصره دریاچه‌های آب شیرین قرار دارند شما را ناراحت نکرد؟ آیا وضعیت آب آشامیدنی مردم خرمشهر و آبادان حل شده بود که با وجود اعتراضات مردمی در این شهرها باعث نشد که کمترین اعتراضی به دولت آقای احمدی نژاد بکنید؟

چرا آشامیدن باقیمانده لیوان آب رئیس جمهور سابق به عنوان تبرک برای برخی از نمایندگان اهواز از تشنگی مردم خرمشهر - آبادان و مسجد سلیمان با اهمیت‌تر بود؟ چرا قرار داشتن واگن آموزش و پرورش خوزستان در انتهای قطار آموزش و فرهنگ کشور شما را برافروخته نکرد؟ شاید چون برخی از آقایان سهم خانواده خود رااز پست‌های مدیریتی این سازمان گرفته بودند و جای اعتراض نبود؟

امااز اینکه شما دولت نوکار تدبیر و امید را این چنین مورد اعتراض قرار داد‌ه‌اید ناراحت نیستیم چون آن رااز برکات رای مردم در ایجاد فضای نسبتا آزاد میدانیم والبته می دانیم شما هرگز استعفای واقعی نخواهید کرد چون برای به دست آوردن این کرسی هزینه و زحمات زیادی را تقبل کرده‌اید. اما خداوکیلی، ای کاش درسالهای پر رنج ونومیدی که گذشت شجاعانه از حقوق مردم خوزستان دفاع میکردید و دیدن شما به صورت دسته‌جمعی یک دست و معترض و عصبی را به فال نیک می گیریم و البته با سئوالات بالا هم روبرو شده‌ایم.

حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۲:۲۷
یک علی مطهری به کل نماینده های استان ما که هیچ به کل نماینده های مجلس شرافت داره. . . . (186467)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۳:۵۳
در انتخابات اینده مجلس باید چیزی شبیه انتخابات 24 خرداد انجام شود در ابتدا تمام افراد شایسته اصلاح طلب در شهرها کاندید شوند و از هم اکنون در استانها چند گروه معروف اصلاح طلب اماده باشند که بروی افرادی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند اعتلاف کنند و برای تمام حوزه ها لیست دهند، این یگانه روش ممکن است وباید برای شهرهای کوچک هم حتی اگر از ان حوزه کسی نباشد افراد شایسته ای از دیگر شهرها به عنوان کاندید اصلاحات معرفی شود (186505)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۵:۴۲
اینا همه در لشکر سردار قالیباف بودند حالا دارن خدمت می کنند. اقدامات اینا ربطی به مردم نداره. پروژه بهشت اباد با اطلاع همین افراد در دوران پوپوییسم تایید شده! برادر (186543)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۶:۵۲
اتفاقا اين كارشون خيلي خوب بود ، چون باعث مي شه بدون صرف هزينه اي مردم شهرشون آگاه بشن كه نبايد در انتخابات مجلس به اونا راي بدن چون نماينده واقعيشون نيستند. (186555)
امیدی نیست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۲:۳۲
ایکاش تعدادی دیگر از نمایندگان مانند لرستان از اینان طبعیت کنند تا انشالله مجلس از رسمیت بیافتد
یا اینکه مجلس مصوبه ای تصویب میکرد تا رئیس جمهور بتواند مجلس را منحل کند وانتخابات زود رس برگزار میشد
نماینده ای که با هدیه(رشوه)از تامین اجتماعی باشد همان بهتر که استعفا دهد وهزینه اضافی بر مردم نداشته باشد (186468)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۲:۳۵
استعفاشون راقبول کنند بهتره چون مردم نمایندگان واقعی خود را انتخاب خواهند کرذ (186470)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۲۳:۵۱
نمایندگان مجلس ششم هم به خاطر اعتراض تحصن کردند . بعد مخالفان گفتند ضد ولایت فقیه و ... (186674)
اتهران
United States
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۲:۴۲
اینها داشتن اون موقع سر کارتهای هدیه با هم دعوا می کردن الان کارت هدیه رو لو لو برده یادشون افتاده ای با با با نماینده فلان جایم (186471)
دانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۲:۵۷
بهار واقعا خیلی دیگه شورش رادرآوردی پشیتبانی هم حدی داره وبستن چشمها روی حقیقت از هر طرف وبه هر قصدی مذموم وناپسندیده است .شما حالا سینه چاک این دولت شده ای فکر روز مبادا باش . (186476)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۳:۲۸
میگن که جای خاصی نبودند و حالا که مزش رو چشیدند نمی خوان دور بعد مجلس رو از دست بدن.
نمیشه همه نمایندگان استعفا بدن و یک انتخابات خوب مثل 24 خرداد ریاست جمهوری برگزار بشه ؟ (186490)
من خودم
United States
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۳:۴۵
بهار جان
اين نمايندگان اگر الآن هم اعتراض نكنند پس كي نوبت اعتراض آنها ميرسد من هم اين رو قبول دارم كه اين نمايندگان در چندسال گذشته اعتراض نكردند ولي اين اعتراض كردن بايد از يك جا شروع بشه (186499)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۷:۱۴
مشکل این نیست که اینها اعتراض می کنند مشکل اصلی اینه که این نمایندگان برای مردم دلشان نسوخته مثل روز روشن هست که کار اینها سیاسی بازی هست (186560)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۲۲:۱۷
یعنی واقعا اعتراض امثال شما واسه ملته ؟ برو عمو خودت بهتر می دونی.. (186640)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۳:۵۲
سه تاشون که من میشناسم یعنی سه نماینده اهواز میگم کجا بودن، نامه به شورای نگهبان می نوشتن که صلاحییت ریس مصلحت نظام ( به هم ریشه بودن مصلحت و صلاحییت توجه کنید ) را رد کند و بعد از رد شدن اقای هاشمی دو باره امدند نامه ای نوشتند به شورای نگهبان و کلی تشکر کردند ( پیروزی اقای روحانی به خاطر حمایت هاشمی و خاتمی نشان داد این اقایان نماینده چند درصد مردمند )، شاید بفیه وقتشون هم صرف گرفتن هدیه از مرتضوی و خرج اون بوده که اینهم به زودی اشکار میشه (186504)
بامداد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۳:۵۷
این دفعه نمایندگان استان خوزستان با جسارت عملی زیبا انجام دادند. چرا با وجودی که اکثر درآمد کشور از استان خوزستان است این استان باید بیشترین کاهش بودجه را داشته باشد؟ چرا با وجود آلودگی بسیار بالای اهواز و مشکلات متعدد زیست محیطی همچون باران های اسیدی و انتقال آب کارون و... که مرثیه هفتاد من کاغذ می شود این استان باید تحمل 75 درصد کاهش بودجه را داشته باشد؟؟؟؟ اگر قانون خوب است باید برای همه باشد . (186506)
artoush
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۴:۰۰
فرامو ش نشود که هرچند نمایندگان برای دفاع از منافع مردمی محدودیت های دارند ولی در این رمینه واقعا برعکس مطلب روزنامه جمهوری اسلامی باید گفته شود که مفهوم اصلی این اعتراض نه به دولت روحانی که نماینده واقعی مردم است بلکه اعتراضی است به بیداد هایی که بر این استان مدافع واستراتژیک رفته است ما انتظار داریم آقای رئیس جمهور محترم حتما نسبت به تخصیص بودجه درخور این استانی که منابع زیر زمینی اش تمامی کشور را اداره میکند جواب مثبت بدهد! (186510)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۷:۲۵
اولا این نماینده ها همون هایی هستند که می گفتند باید در مقابل غرب ایستاد خب هر چیزی یه عوارضی داره ثانیا خود مجلس در نهایت بودجه رو تصویب می کنه پس این حرکات نمایشی بیش نیست (186563)
خانواده شهيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۴:۱۷
بنده احتمال مي دهم كه اين يك فرافكني است! با توجه به شروع به كار دولت تدبير و اميد كه تمام فعاليتش بر اصل شفاف سازي است نماينده اي كه سواد و تخصصش در حد دبستان يا متوسطه است خود بخود بايد بهانه اي براي از زير بارمسئوليت شانه خالي كردنپيدا كند. جناب به اصطلاح نماينده محترم! واقعيت را بفرماييد بگوييد و جاي خودتان را به نماينده متخصص منتخب اكثريت بدهيد (186516)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۴:۳۵
این جماعت دیدن وضع خرابه استاد بیگناهی تامین اجتماعی هم نمی تونه دم و دودشونو ببینه اینه که بهترین بهانه را بودجه دیدن البته مسلما مردم از خداشونه که شما زحمتو کم کنید راستی یه جا واسه کار سراغ دارم واستون اسمش دانشگاه ایرانیانه رییسشم خیلی خیلی پاکه (186519)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۵:۱۷
این استعفا جدی نبود شما هم خیلی جدی نگیرید . اما نمایندگان که باید در رعایت قانون شاخص باشند چرا دست به این رفتار نمایشی زدند فقط شائبه یک رفتار سیاسی را تقویت میکند .چون وقتی بودجه به مجلس ارائه میشود نماینده باید درباره آن بحث کند نه اینکه استعفا بدهد آیااین رفتار تشکر از رفتارهای دولت احمدی نژاد در خصوص خوزستان نیست (186535)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۵:۲۵
آخه این مجلس هم یک اهرمه فشار و ترمزه که هر موقع خواستند ازش استفاده میکنند زمان آقای احمدی نژاد مجلس ، مجلس نبود ولی الان که احساس می کنند یک رئیس جمهور تا حدودی مردمی سره کار اومده مجلس یکدفعه مجلس شد. (186537)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۵:۳۲
می خوام مطمئن بشم نماینده یشهر من اندیمشک هم جز نماینده ها بوده یا نه آخه از روزی که شده نماینده به جز خبر غش کردنش تو مجلس هنوز خبر دیگه ای مخابره نشده هرچند از این کار سیاسی نمایندگان استانم شرمسارم اما اگه نماینده ی شهرم جسارت پیدا کرده و پای یک برگه رو امضا کرده باعث میشه بفهمم نماینده ام زنده است (186542)
اصلاح طلب کوی اختر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۵:۵۳
بهار باهات موافقم....

اما کم کردن بودجه خوزستان ظلم ب این استان نفت خیز هستش....
ب نظرتون استانی ک مردم اب ندارن
باید بودجه رو کم کرد..؟/
استانی ک همه بیکارن
باید بودجه رو کم کرد.؟؟
اره این نمایندگاه صلاحیت ندارن...
اما بودجه خوزستان واقعا تاسف بار هستش... (186545)
lmhmod
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۷:۳۰
دیگه از پاداش توسط مرتضوی خبری نیست لابد استعفا دادند (186564)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۲۳:۳۱
من جای رییس مجلس بودم استعفای همشونو قبول میکردم .ما که توی این شهرها زندکی میکنیم بهتر میدونیم که این اقایان چطور به این کرسی رسیدن و چه بودجه هایی رو گرفتن و کار اساسی انجام ندادند.من در مورد شخص نمایندها حرف میزنم نه بودجه (186670)