به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۶
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۲۴۵۳۷
تا چند وقت دیگر همه چیز مشخص می‌شود

دایی: بزرگتر از او هم نمی‌تواند مرا تنبیه کند!

گروه ورزشی: علی دایی می‌گوید تمام صحبت‌هایی که کرده حق است و حقانیتش به زودی ثابت می‌شود.
دایی: بزرگتر از او هم نمی‌تواند مرا تنبیه کند!
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی 5 بر صفر تیمش برابر مس کرمان اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم با یک نتیجه‌ی خوب مس را در خانه شکست دهیم. تیم حریف هم زحمت خود را کشید اما امروز روز پرسپولیس بود و فوتبال روی خوبش را به ما نشان داد. او ادامه داد: به نظر من در این چند سال این بازی جزو بازی‌های بود که داور محکم و قاطع سوت زد و جزو بهترین قضاوت‌هایی بود که خودم در این فوتبال شاهد بودم. نظر شما محترم است اما کاری که مس بعد از گل سوم ما کرد برعکس جواب داد؛ چرا که آنها می‌خواستند تیم خود را ترمیم کنند اما بازیکنان ما حرفه‌ای‌تر بودند که اسیر این ترفند شوند و خوشحالم که این سه امتیاز را گرفتیم.

دایی درباره‌ی این‌که طلسم نبردن‌های پرسپولیس در کرمان شکسته شد گفت: فوتبال همین است. امروز آن روی فوتبال به پرسپولیس نشان داده شد. یک روز هم تیم من در کرمان چهار گل از مس خورد. زحمات مس را نمی‌شود نادیده گرفت اما اتفاقات دست به دست یکدیگر داد تا ما این بازی را ببریم. خوشحالم که بچه‌ها تلاش و زحمت خود را کشیدند و با تلاش‌های ادامه دارشان توانستیم به یک هارمونی در خط حمله برسیم و این بازی را ببریم. وی گفت: ما در ورزشگاه آزادی راحت‌تر بازی می‌کنیم؛ چرا که تیم‌مان بازیکنان تکنیکی زیادی دارد و سعی می‌کنیم توپ را روی زمین بچرخانیم. به نظر من تنها زمینی که می‌تواند امکان این بازی را به ما بدهد ورزشگاه آزادی است و به همین خاطر باعث می‌شد در شهرستان‌ها نتیجه نگیریم اما خوشحالم در شهرستانی که همیشه مشکل داشتیم توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس درباره‌ی اظهارات جدید رییس کمیته استیناف هم گفت: من صحبت‌های ایشان را گوش نکردم و آن برنامه‌ی زنده را ندیدم. وقتم را برای این برنامه‌ها تلف نمی‌کنم. پرسپولیس برای من مهم است. خدا را شکر می‌کنم که چنین برنامه‌ای را ندیدم اما مطمئن باشید این برنامه‌ها و صحبت‌هایی که ایشان کرده را بعدا می‌بینم و راجع به آن صحبت می‌کنم. باید بگویم نه تنها صالحی بلکه بزرگ‌تر از او هم نمی‌تواند این‌گونه با لحن تنبیهی صحبت کند. تمام مدارکم وجود دارد و به شما نشان می‌دهم. مطمئن باشید در این هفته چنین کاری را می کنم و به صحبت‌های ایشان پاسخ قانع‌کننده می‌دهم. ببینید علی دایی آمده حرف حق زده، کی به شما گفتم تا چند وقت دیگر همه چیز مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: به خاطر حرف حق دو جلسه محروم شدم و این همه جریمه مالی هم کردند. گل بود به سبزه نیز آراسته شد. من را محروم می‌کنند. این کارشان ضربه زدن به علی دایی نیست بلکه ضربه زدن به پرسپولیس و هوادارانی است که در شهرستان‌ها هم عاشقانه تیمشان را حمایت می‌کنند. شما نگاه کنید ببینید چه کسانی حرف‌های بدتر از من زدند. خدا را شکر خودتان اصحاب رسانه هستید و می‌دانید بقیه چه حرف‌هایی زدند. علی دایی یک پنجم آنها هم صحبت نکرده است. علی دایی حق است و مطمئن باشید حقانیتش ثابت می‌شود.

۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۸:۰۵
شجاعتت رو دوست دارم ای مرد بزرگ
علیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ِ دایی (186895)
یک پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۸:۳۵
آقای دایی از آقای زنجانی چه خبر ؟!!! (186923)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۲۳:۱۵
6تایی روعشقه (187108)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۸:۳۷
شجاعت وحق گویی با بی ادبی وآبروی مردم را بردن فرق دارد (186926)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۸:۵۷
بهار آخر سر ٥ تا گل زده يا ٦ تا ؟ (186940)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۹:۱۳
من کاری به این حاشیه ها ندارم
ولی آقای دائی فکر میکنه چون تونسته پولدار بشه و یه زمانی نیمکت نشین بایرن مونیخ بوده به هرکی میخواد میتونه توهین کنه و هر کاری دلش بخواد باید بکنه (186961)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۸:۱۰
آره جون خودت .. ایشون رو باید اعدام کنن تا دیگه به کسی تهمت و افترا نزنه (186896)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۲۱:۴۱
یعنی 1/3 راضی به اعدام دایی هستند ؟؟؟
به چه جرمی؟؟؟
درسته اشتباه کرده ولی نه به اینکه میگید برای قاتل ها اعدام رو برداریم نه به اینکه حکم اعدام دائی رو دادید (187064)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۸:۲۴
دایی برای ما ثابت شده که مردی اینا می خوان مرد بودنتو پیش مردم خراب کنند ولی خودشون خراب می شن به قول خودت که میگی وقتی کسی خدا نخواد خرابش کنه هیشکی نمی تونه.دایی مچکریم ازت که خاطره 6تایی را برامون زنده کردی. (186911)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۸:۳۹
داداش 6 بر صفر نه 5 بر 0 (186928)
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۹:۰۶
آقای صالحی وقتی در مورد یه اسطوره نظر میدی یه کم مودب باش. اصلا علی دایی کجا تو کجا.متاسفم برای این سیستم که امثالی مثل تو در مورد دایی نظر میدن. (186947)
هادی
United States
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۹:۰۶
آقایون 6 بر صفر نه 5 بر صفر (186948)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۹:۱۰
راست می‌گی دایی جان؛ ای اسطوره! تو را هیچکس نمی‌تواند تنبیه کند. فقط خدا باید تنبیهت کند؛ خدایی که البته خیلی صبور است ولی از حق الناس نمی‌گذرد. (186957)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۹:۱۱
حرف حق، حرف حق! خجالت هم چیز خوبیه ها! اگر حق گفته بودی پس از سه ماه می‌تونستی مدرک بیاری. (186958)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۲۱:۱۰
نه جانم خیلی ها خیلی بعدتر ها حقانیتشان ثابت می شود. (187039)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۲۱:۱۱
لعنت بر پست و مقام و پول و منیت ؟ شاید برای من این اولین بار است که می بینم شاکی را قبل از اینکه به حساب و کتاب متهم رسیدگی کنند شاکی را جریمه می کنند آفرین بر این قضاوت تا باشد درس عبرتی برای دیگران که در مقابل ظلم و ستم سکوت کرده کسی جرأت نکند لب به اعتراض بگشاید (187041)
سارا
United States
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۲۰:۴۴
با این که یه استقلالی تمام عیارم ولی باید اعتراف کنم که عاشق مرام و مردانگی علی داییم هیچکس نمیتونه با این حرفا عزت و مردونگی علی دایی کم رنگ کنه.زنده باد ایران زنده باد علی دایی (187015)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۲۰:۵۷
با همین حرفاش داورا ازش میترسند! (187026)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۲۰:۵۸
جناب آقا دایی دو راه بیشتر نداری یکی اینکه باید بهشان سور بدهی و سبیلشان را چرب کنی و کاری با کارشان نداشته باشی دیگری اینکه در طول تاریخ هر کس حق گفته و از حق دفاع کرده سرش پای دار رفته زیرا باطل پای بند هیچی نیست الی منافعش شما هم باید یکی را انتخاب کنی اما به من از تو این نصیحت صبور باش و صبر را پیشه کن (187028)
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۲۱:۰۴
دایی چون پول داره و چون ...... فکر می کنه هر کاری می تونه بکنه (187034)
خلیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۲۱:۳۲
کمی منصف باشین اگر علی دایی در مقابل این افراد ی که قدرت دستشونه ایستاده اگر هم کمکی نمیکنیم چرا بد وبیرا بگیم ؟؟؟؟؟؟؟؟از طرف یک استقلالی (187056)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۲۳:۳۷
تو کشور ما تهمت زدن آسانه!!! (187125)