به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۴۹۳۴

کمربندهای‌طبی انفجاری هدیه به‌زائران‌عتبات

گروه حوادث: فرمانده عملیات شهر بغداد درباره شیوه‌های گروه‌های تروریستی گفت که آنان برای اعمال تروریستی خود کمربندهای انفجاری به شکل کمربند طبی به زائران عتبات هدیه می‌دهند!
کمربندهای‌طبی انفجاری هدیه به‌زائران‌عتبات
سرتیپ «سعد معن» سخنگوی عملیات بغداد در بیانیه‌ای اعلام کرد بمب گذاری دیگ‌های غذا و قوطی‌های فلزی مواد غذایی و همچنین کتاب‌های دینی بمب‌گذاری شده از دیگر شیوه‌های تروریست‌ها برای اعمال تروریستی خود است. وی از شهروندان خواست به شایعات مغرضانه توجه نکنند و هنگام برخورد با عناصر مشکوک، دستگاه‌های امنیتی را آگاه کنند.

این سخنگوی عملیات بغداد به زائران عتبات توصیه کرد از راه‌هایی که دستگاه‌های امنیتی مشخص کرده‌اند، تردد کنند و هنگام وقوع هر حادثه‌ای آرامش خود را حفظ و با دستگاه‌های امنیتی همکاری کنند. رییس سازمان حج و زیارت هم از زائران ایرانی عتبات عالیات خواست با توجه به سردی هوا پتو و لباس گرم همراه داشته باشند. سعید اوحدی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی (ع) و وجود برخی مشکلات بهداشتی، به زائران ایرانی توصیه می‌شود پتو و لباس گرم همراه داشته باشند و از لباس و پتوهای اهدایی در عراق استفاده نکنند.
مرجع : ایرنا

سياوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۱:۴۲
اميدوارم همه ايراني هاييكه قصد سفر دارن قبل از رفتن اتفاقات و تهديدات رو جدي بگيرن. (188710)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۵:۵۴
جدی بگیرند؟دیروز دربرنامه سمت خداشبکه 3تشویق میکرد که :با توجه به اینکه الان هزینه سفر بسیار است.حتما بروید وتا میتوانید همراه هم ببرید.نقل قول هم میکرد که به آقایی گفته اند دراین اوضاع حالا عیب ندارد که آمده ای دیگرچرازن وبچه ات راآورده ای؟واو میگفت اتفاقا چون احتمال شهید شدن است زن ونوزادم راآورده ام!!! جالب اینجا بود که این مهمان محترم برنامه این را علاقه به امام حسین تعبیر میکرد!!!من نمیدانم این طرز تفکرباقمه زنی چه فرقی دارد.آیا ما نباید پیام مولایمان حسین رادر یابیم.آیا ما نباید به علت شهادت ایشان وهمراهانشان تفکر کنیم؟(بهار خواهش میکنم چاپش کن) (188810)
معمـــــار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۲۳:۲۷
. . .
احتیاط شرط عقله، امام حسین راضیه کسی تو این شرایط بره تو کشور خطرناک عراق واسه امر زیارت و جونشو از دست بده؟؟؟؟
حالا فرض کنین طرف سرپرست خانوادشم باشه!
یخدا اگه عقل داشته باشیم روزگارمون این نمیشه.
از همین جا دست به سینم میذارم میگم السلام علیک یا حسین بن علی. (189062)