به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۲۴۹۶۴

نگرانی‌شدید از انسجام‌تشکیلاتی‌اصلاح‌طلبان

گروه سياسي: چند صباحی است که برخی رسانه‌های منتسب به طیف خاصی از جریان اصولگرا در حالیکه بیش از 2 سال به برگزاری انتخابات مجلس مانده است درخصوص فعالیت‌های اصلاح‌طلبان برای این انتخابات به شانتاژهای خبری روی آوردند.
نگرانی‌شدید از انسجام‌تشکیلاتی‌اصلاح‌طلبان
پایگاه خبری-تحلیلی امید نوشت: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حجت الاسلام روحانی به عنوان رئیس‌جمهور که بواسطه انسجام تشکیلاتی اصلاح طلبان و اقدام اخلاقی و هوشمندانه محمدرضا عارف صورت پذیرفت، طیف خاصی از اصولگرایان تحرکات وسیعی را در بین رسانه‌های منتسب به خود برای از هم پاشیدن این انسجام آغاز کردند.

انتخابات آینده مجلس که حدود 2 سال تا برگزاری آن زمان باقی مانده است بهانه ای برای این طیف از اصولگرایان بود که درخصوص چگونگی ورود اصلاح طلبان به این انتخابات به گمانه زنی بپردازند و در این بین اظهارنظر یکی از چهره‌های منتسب به حزب کارگزاران که در دام یکی از رسانه‌های حامی شهردار تهران افتاد بهانه‌ای برای این جریان فراهم کرد که درخصوص سرلیستی اصلاح طلبان در انتخاباتی که قرار است حدود 2 سال دیگر برگزار شود به حرف و حدیث‌هایی بپردازند و در این بین رسانه‌های متعدد منتسب به شهردار تهران که در راهیابی به پاستور ناکام ماند سهم زیادی در پروژه تفرقه بین اصلاح‌طلبان دارند.

این سایتهای خبری در چند ماه اخیر در گزارشهای متعدد و تکراری که در مواقعی رونویسی از یکدیگر محسوب می‌شوند تلاش کردند به مخاطب القا کنند که اصلاح طلبان دچار انشقاق درون گروهی شدند نمونه آخر آن گزارشی با همین مضمون است که از سوی یکی از رسانه های منتسب به جناب شهردار تهران منتشر شده است و در این گزارش با اشاره به فرازهایی از مواضع اخیر محمدرضا عارف و با رونویسی از خبر یکی از رسانه‌های نزدیک به نهادهای امنیتی نتیجه گیری کرده است که در انتخابات آینده مجلس اصلاح طلبان دچار تفرقه و انتشقاق درون گروهی می شوند این در حالی است که عارف اخیرا در دیدار با دانشجویان دانشگاه علامه طرح مباحثی درخصوص سرلیستی اصلاح طلبان را زودهنگام و در جهت افتراق بين اصلاح‌طلبان اعلام کرد.

از سوی دیگر عارف با عدم پذیرش برخی سمتهای پیشنهادی به وی عملا نشان داد شهوت رسیدن به قدرت را ندارد و فعالیتهای مدنی و علمی را بر بسیاری از مواهب دنیوی و سمتهای اینچنینی ترجیح می‌دهد.ولی آنچه که امروز بواسطه شانتاژهای خبری برخی رسانه‌های جریان اصولگرا قابل فهم است این است که این جریان از هم اکنون برنامه‌های خاصی برای جبران ناکامی ورود به پاستور دارند و راه آن را فتح کرسی‌های بهارستان از طریق خبرسازی هدفمند علیه اصلاح‌طلبان می‌دانند.

پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۲:۰۶
هیچ گونه تفرقه ای نمیتوانند بین اصلاح طلبها بوجود بیاورند چون هه چیز مشخص است...خاتمی بزرگ....هاشمی بزرگ....سید حسن یادگار امام (ره)...عارف ادیب...روحانی با تدبیر...ناطق با سیاست...خط مشی هم که مشخص است: ایران برای تمامی ایرانیان....زنده باد مخالف من...هر راهنمایی که ایشان بکنند ما حمایت میکنیم. (188720)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۵:۰۰
سید حسن بماند برا یه امر مهمتر! آیا نزدیک است!!! (188795)
علی م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۵:۲۶
از کی تا حالا ناطق نوری اصلاح طلب شده؟اقا اصلا معنای اصلاح طلبی را دریابید بعد مواضع ناطق و هاشمی رو ببینید ایا اصلاح طلبانه است؟هاشمی و ناطق در حزب کارگزاران هستند که در گذشته به اصولگراها بسیار نزدیکتر بوده اند تا اصلاح طلب ها.
حضور غیرالزام اور اقای هاشمی در انتخابات 84 بود که باعث شکست اصلاح طلبان و پیروزی ناپلیونی احمدی نژاد شد-همچنین اقای ناطق رقیب خاتمی در انتخابات 76بود (188800)
علی م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۵:۳۲
اصلاح طلبان در مجلس کار سختی دارن جرا که در شهرهای کوچک و روستایی اصلا نمیدونن حزب یعنی چه و اصلاح طلبی و اصولگرایی چیه؟مگر که از اقای هاشمی استفاده کنند (188802)
ممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۷:۴۸
نگرانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون خوب می دونند که مردم چه تصمیم خوبی برای مجلس گرفته اند. البته به کسی نمی گم که تصمیم دارم به عارف رای بدهم (188882)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۲:۱۴
امیدوارم اصلاح طلبان منطقی عمل کنند و هر جا توانستند در برابر هم کوتاه بیایند و بهانه ای دست کسی ندهند. (188723)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۷:۳۹
بهتر است لیست نهایی در تهران وشهرستانها با عکس یا نامی از دکتر عارف منتشر شود تا مردم بهتر تکلیف خود را بدانند (188870)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۲:۴۹
اصلاح طلبا اگه بتونن فقط و فقط جلو پایداریا و رئوس آنها از قبیل حداد عادلو بگیرن و معتدل ها رو بفرستن بازم برنده هستن چرا که اصلاحات باید متن جامعه رو با خودش همراه داشته باشه که داره... (188743)
دکترحاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۳:۳۰
اصلاح طلبان ازهم اکنون بخصوص درمناطق دورافتاده وشهرستانهانیروهای جوان وجدیدراسازماندهی کنند. (188760)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۵:۲۰
واسه من و تو چه فرقی میکنه؟؟؟
اصلاح طلب بخوره یا اصولگرا (188798)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۳:۳۷
قابل توجه ای طیف خاص اقلیتی:اصلاح طلبان از یک سوراخ دو بار گزیده نخواهند شد (188762)