به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۲۵۰۱۱

زمان بازگشت مسی به میادین مشخص شد

گروه ورزشی: بهترین بازیکن جهان در ۴ سال گذشته روند بهبودی خود را به سرعت طی می‌کند و به زودی به میادین مسابقه بازخواهد گشت.
زمان بازگشت مسی به میادین مشخص شد
پس از برررسی شرایط لیونل مسی، فوق‌ستاره تیم فوتبال بارسلونا که به دلیل پارگی همسترینگ پای چپ از همراهی آبی‌ و آناری‌پوشان محروم است، مشخص شد این بازیکن 26 ساله روند بهبودی خود را به خوبی طی کرده و نیازی به درمان‌های تکمیلی ندارد. حالا با بهبودی کامل عضلات، لیونل مسی وارد فاز سوم ریکاوری خود می‌شود که همان برنامه آماده‌سازی و تقویت قوای جسمانی است. البته بازگشت مهاجم آرژانتینی بارسلونا به مستطیل سبز احتمالاً 2 هفته دیگر صورت خواهد گرفت و بهترین بازیکن جهان در 4 سال گذشته روی دویدن، کار با توپ و فعالیت‌هایی از این دست کار خواهد کرد.

پزشکان بارسلونا به همراه آندونی سوبی‌سارتا، مدیر ورزشی بارسا روند بهبودی مسی را دنبال خواهند کرد و در نهایت این خراردو مارتینو، سرمربی کاتالان‌ها است که در تعطیلات کریسمس وضعیت مهاجم گلزن این تیم را مورد بررسی قرار خواهد داد. مسی در حدود یک ماه پیش در جریان دیدار بارسلونا برابر رئال بتیس در هفته سیزدهم لالیگا که کاتالان‌ها طی آن با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسیدند، در دقیقه 22 دچار آسیب‌دیدگی شد. به دنبال این مصدومیت باشگاه بارسلونا پس از انجام آزمایش‌های لازم اعلام کرد این بازیکن 26 ساله به دلیل پارگی همسترینگ پای چپ به مدت 6 تا 8 هفته از میادین مسابقه به دور خواهد بود.

۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۷:۴۶
یکی به این مدیرای بارسا بگه بزارین دوهفته بیشتر استراحت کنه که بازم مصدوم نشه خدایی نکرده.دیگه حوصله مصدومیتشو ندارم آخه طرفدارای رونالدو دور برداشتن فکر کردن خبریه. (188879)
۱۳۹۲/۰۹/۲۷ ۰۰:۴۹
مسی بازیکن بزرگیه اما متوجه شدید مدتیه همه تیم ها دستشو خوندن بنابراین در بعضی بازی ها واقعا" هیچ کارست اما برعکس کریس رونالدو راه درو اش خیلی بشتره و غیر قابل پیش بینی پس میبینی که خبری هست . مسی خان هم از چهار توپ طلاش دو تاش را با لابی گری بارسا گرفت .تا ببینیم امسال بلاتر و پلاتینی چه کلک دیگه ای در سر دارند. (189077)