به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۹ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۵۳۴۳
قطعي شدن بردن توپ طلاي 2013 ؟

رونالدو در مراسم توپ طلا شرکت مي‌کند

گروه ورزشي: رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) از حضور کريستيانو رونالدو در مراسم توپ طلاي سال 2013 خبر داد. امري كه نشان مي‌دهد او به احتمال زياد، برنده توپ طلاي 2013 خواهد بود.
رونالدو در مراسم توپ طلا شرکت مي‌کند
مراسم انتخاب بهترين بازيکن فوتبال جهان در سال 2013 ، 13 ژانويه در نيون سوئيس برگزار مي‌شود و از بين کريستيانو رونالدو، ليونل مسي و فرانک ريبري يک بازيکن به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب خواهد شد. رونالدو قبلا گفته بود مي داند كه مسي براي پنجمين بار برنده توپ طلا خواهد شد و لذا در اين مراسم شركت نمي‌كند اما سپ بلاتر، رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) اعلام کرد کريستيانو رونالدو در مراسم گالا حضور خواهد داشت. او اعلام کرد در چند روز گذشته با باشگاه رئال مادريد مکاتباتي درباره شرکت کريستيانو رونالدو در مراسم بهترين بازيکن جهان داشته و او را متقاعد کرده که کريستيانو رونالدو در اين مراسم شرکت کند.

سپ بلاتر در ماه اکتبر در دانشگاه آکسفورد انگليس به انتقاد از کريستيانو رونالدو پرداخت و اعلام کرد که اين بازيکن بيش از آنکه به فوتبالش فکر کند، در جلوي آينه به موهايش فکر مي‌کند و من ترجيح مي‌دهم که ليونل مسي که پسر خوبي است، برنده توپ طلاي 2013 شود. سپ بلاتر پيش از اين براي جبران گفته‌هايش درباره کريستيانو رونالدو زمان راي‌گيري توپ طلاي فوتبال جهان در سال 2013 را تمديد کرد تا عملکرد خوب رونالدو در انتخابي جام جهاني در بازي برابر سوئد نيز مورد ارزيابي قرار گيرد.