به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۲
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۳۰ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۵۴۰۲
امام جمعه سميرم با اشاره به زيباكلام؛

او آدم ملعوني ‌است، اجازه سخنراني ندارد!

گروه سياسي: امام جمعه سميرم با اشاره به حضور يكي از كارشناسان سياسي و استادان دانشگاه تهران در سميرم تاكيد كرد: اين افراد بويي از مسلماني و ولايت نبرده اند و اجازه نمی دهیم فردی سکولاریسم را به دولت ما بچسبانند و با سو استفاده به تبلیغ بپردازند.
او آدم ملعوني ‌است، اجازه سخنراني ندارد!
به گزارش سايت محلي صاحب نیوز، كه اخبار استان اصفهان را پوشش مي‌دهد، حجت الاسلام موسوی در جلسه شورای اداری این شهرستان در آستان امامزاده ابراهیم(ع) سمیرم اظهار داشت: برای حفظ آبروی این شهرستان و اجازه ندادن به این دست افراد معلوم الحال تا پای جان ایستاده ایم چرا که آبروی شهرستان از جانمان عزیزتر و گرانبهاتر است. وی با اعلام اینکه در مملکتی که مذهب رسمی آن تشیع و بر مدار ولایت حرکت می کند اجازه خودنمایی و سخنرانی دادن به افراد بی دین و لاییک خیانت نابخشودنی است اضافه کرد: این دست افراد معلوم الحال مایه ننگ اصلاح طلب ها و حامیان آمریکاییشان هستند و نباید اجازه داد دوباره فعالیت کنند!

موسوی افزود: افراد و مسوولانی هم که از این افراد بدنام برای حضور در سمیرم دعوت کرده اند مقصرند و سکوت و بی تفاوتی در برابر این تحرکات خیانت در دین و نظام اسلامی است. به گفته وی، مردم شریف سمیرم مردمی ولایی و انقلابی هستند که همواره در مسیر انقلاب بوده اند و حضور افراد بی دین و بدنام را در میان خود تحمل نمی کنند. وی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم افرادی بدنام قدم به شهر شهید پروری بگذارند که پرچم ولایت و ولایت مداری مردم مومن آن همیشه در احتزاز بوده است تا کید کرد: جوانان ما آگاهانه حرکت کرده و حرکت خواهند کرد و مسئولان با هوشیاری باید با چنین اقدامات عوام فریبی که قصد فریب مردم را دارند برخورد کنند.

امام جمعه سمیرم که معتقد است افرادی قصد دارند که فردی سکولاریسم را به دولت ما بچسبانند و با سو استفاده به تبلیغ بپردازند و این وظیفه مسئولان است که با بیداری از این اقدامات جلوگیری کنند یادآور شد: آنان که خود را در قالب برخی نام ها و احزاب جا زده و قصد ضربه به کشور و نظام دارند بدانند که از تمام فعالیت های آنان آگاهیم و نخواهیم گذاشت قدمی بردارند. وی تصریح کرد: اگر کسی با ولایت و نظام ما مخالف باشد باید بداند برای ما ملعون و در شهر ما بین مردم مردود است و ما آگاهیم دولت تدبیر و امید ما نه تنها سنخیتی با این افراد ندارد بلکه از آنان بی زار است پس نباید بگذاریم چنین افرادی از نام و نشان دولت ما سو استفاده کنند.

پس از اظهارات او، بنرها و پلاکاردهای سخنرانی صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران برای سخنرانی در این شهرستان جمع آوری شدند. جمعي از حامیان اصلاح طلبان در سمیرم نیز بعد از این سخنرانی در محل فرمانداری و اداره ارشاد اسلامی سمیرم حضور یافتند و اعتراض خود نسبت به سخنان امام جمعه را اعلام کردند.

این تعداد معتقد بودند در هشت سال اخیر که اجازه سخنرانی نداشتند و چرا در زمان حاضر نیز نباید اجازه برگزاری همایش داشته باشند. یکی از اصلاح طلبان سمیرم در ابن رابطه به خبرنگار ما گفت: عنوان همایشی که دکتر زیبا کلام از سوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان به آن دعوت شده بود دولت یازدهم، بیم ها و امیدها بود. وی افزود: صبح امروز بنرهای این همایش توسط حراست شهرداری سمیرم جمع آوری و اداره ارشاد نیز اجازه نداد این همایش در سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شود.