به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۲۵۵۵۳

انگشترهوشمند با کاربری متفاوت دیجیتالی

گروه فناوری: انگشتر هوشمندی به بازار عرضه شده است که احتمال دارد بزودی جایگزین ساعت و عینک‌های هوشمند را بگیرد و به عنوان یک ابزار ساده اما با کاربری‌های متفاوت در خدمت صاحب خود، می‌تواند به عنوان مثال او را از بدست گرفتن موبایل برای پاسخ دادن به تماس و یا عوض کردن موزیک بی‌نیاز کند.
انگشترهوشمند با کاربری متفاوت دیجیتالی
یک مبدع کانادایی با ساخت یک حلقه دارای یک صفحه ال ای دی به همراه سه دکمه توانست قابلیت فناوری‌های مختلف دیجیتالی را در این صفحه به کار گیرد و به کاربر این امکان را دهد که تماس‌های موبایل یا تلفن همراه خود را از این طریق قبول یا رد کرده و همچنین موسیقی آن را عوض کند. این حلقه حتی می‌تواند کاربر را به صفحه اینترنتی‌اش مرتبط سازد. با این روش درواقع زمان دریافت پیام کوتاه در تلفن همراه و ایمیل کاربر با موسیقی مشخصی اعلام می‌شودو اگر کاربر گوشی همراه خود را فراموش کند یا بیش از 30فوت ( 10 متر ) از آن فاصله داشته باشد، انگشتر به وی هشدار می‌دهد.

همچنین براساس اطلاعات مندرج در سایت smart rings این حلقه توانایی نمایش زمان را براساس دو محدوده زمانی دارد و می‌تواند هم به عنوان ساعت و هم زمان سنج با قابلیت ثانیه شمار (کرنومتر) عمل کند. همچنین اسمارت رینگ یا انگشتر هوشمند با کمک فناوری بلوتوث 4 به گوشی متصل می‌شود و با استفاده از شار‍ژ بی‌سیم با یک بار شار‍ژ 24 ساعت کار می‌کند. به همراه این حلقه نرم افزار مخصوص گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و آی او اس در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت تا بتواند از طریق گوشی ، حلقه خود را نیز کنترل کند.