به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۵۷۲۹
اختصاص کارت اعتباری برای مشمولان

14 هزار خبرنگار سبد کالا می‌گیرند

گروه اقتصادي:​ یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت از اختصاص سبد کالایی در دو مرحله بهمن و اسفند امسال به 14 هزار خبرنگار خبرداد.
14 هزار خبرنگار سبد کالا می‌گیرند
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت از اختصاص سبد کالایی به 14 هزار خبرنگار خبرداد و گفت: فهرست خبرنگاران همان فهرست مورد تائید معاونت مطبوعاتی و ریاست جمهوری است که در سال‌های گذشته نیز کارت‌های هدیه روز خبرنگار را دریافت کرده اند. وی افزود: بر این اساس، خبرنگارانی که در سیستم جامع مستند سازی سوابق و آثار خبرنگاران کشور (سمان) ثبت نام و پرونده آنها مورد تائید قرار گرفته شده باشد، این سبد کالایی را دریافت خواهند کرد. به گفته این مسئول، کارت الکترونیکی خرید در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت و آنها می توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مشخص شده در این طرح، همانند سایر افرادی که مشمول دریافت سبد کالایی می شوند، کالاهای تعیین شده در طرح را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: کارت الکترونیکی برای دریافت این سبد کالایی در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت و مکانیزم دریافت آن در زمان مقرر خود اعلام می شود. رئیس جمهور در اولین گفتگوی تلویزیونی خود با مردم به منظور ارایه گزارش عملکرد 100 روزه دولت یازدهم، اعلام کرده بود که سبد کالایی را برای تامین بخشی از نیازهای مردم به کالاهای اساسی در دو مرحله در بهمن و اسفند ارایه خواهد شد. بر همین اساس، عباس قبادی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز اعلام کرده بود که سبد کالایی به 15 تا 20 میلیون نفر از مردم ارایه خواهد شد و در آن، برنج، روغن، مرغ، تخم‌مرغ و پنیر قرار دارد.معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این سبد کالایی در دو مرحله و در قالب دو سبد جداگانه به مردم داده می شود تا بتوان بخشی از نیازهای آنان را به اقلام مذکور تامین کرد. وی تصریح کرد: این دو سبد کالایی تا قبل از اتمام سال جاری به دست مردم خواهد رسید.
مرجع : مهر